kniha nejhorší auta světa

prohledat
215 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 30.07.2009 do 27.08.2009, založil/a Luděk
řadit dle data
19:43:08
03.08.2009
Nwkt
-> Samantus: Máš smůlu, je taky na černý listině 3
19:42:09
03.08.2009
Samantus
Scorpio je stejne nejlepsi
18:02:40
03.08.2009
Gryzly
-> su.tech: Ježiš Tavria. To je taky případ sám pro sebe. Kdo to vlastně vyráběl?
15:04:04
03.08.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Kloggie: Je to dost možné, já se moc v těchto značkách jako jsou rumuni a vůbec na východ nevyznám takže je dost pravděpodobné že máš pravdu. Nějak okrajově jsem se někde při čtení knížek nebo brouzdání na netu kdy jsem hledal historii vzniku, vývoje a výroby automobilů dostal tak mi to utkvělo v paměti, ale jak píšu zřejmě budeš mít pravdu. Jo a ta raklama jsem si vzpoměl nebyla na Samaru ale na jiný hrozný trhák trhu - Tavria...
upraveno 2x, naposled 03.08.2009 15:08:45
13:11:58
03.08.2009
Luděk
-> Eidy: zato na GoldWingu se mění přímo luxusně 4
12:39:11
03.08.2009
Kloggie
-> su.tech: Bych spíš řekl, že rumunskej byl až 12TRS, motory 11R byly ještě Fr. Vycházím z tohoto: en.wikipedia.org/wiki/Cit ro%C3%ABn_Axel

Jj, byly tam takový speciální díry v podběhu, zakrytý plastovým krytem.
upraveno 1x, naposled 03.08.2009 12:41:31
12:15:52
03.08.2009
Bagrr- máma mele Emu
-> Eidy: slovíčkaři:-D
12:15:13
03.08.2009
Eidy
-> su.tech: To máš pravdu. Na Porsche se mění svíčky dost blbě.
11:54:45
03.08.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Kloggie: Jo jasně, taky příklad, ale ten boxter motor nebyl francouz. Oni koupili jen karoserii jako takovou a motor dávali svůj nějaký Rumunský. Super na tom autě je, jak na tom boxteru chceš měnit svíčky, tak hurá kolo dolů co...4 3 Si pamatuju jak na to běžela reklama před televizkama... Na Olcita a pak na Samaru... moc dlouho ale lidem elán kupovat tyto velmi kvalitní zahraniční vozy nevydržel...

upraveno 2x, naposled 03.08.2009 11:56:34
11:52:07
03.08.2009
Kloggie
-> su.tech: Nebo Oltcit. Tam to bylo to samý, akorát to byl Citroen od koho rumuni koupili licenci. Prvních xy aut se v Rumunsku pouze montovalo z dílů vyrobených ve Francii (měli jsme jednoho takovýho doma) pak se to začalo vyrábět v Rumunsku a to byla katastrofa. Třeba čepy řízení vydržely dva měsíce, auto se nedalo seřídit tak aby se dal ve 110ti km/h udržet volant. Vyměnit brzdový destičky byl vepředu nadlidský úkon, protože brzdy byly uprostřed auta. Ale zase to mělo celkem dobrý vychytávky, jako torzní tyče místo tlumičů, vepředu vnitřně chlazený brzdy, vzadu kotouče a omezovač brzdnýho účinku. Motor boxer. Zajímavý ovládání spotřebičů, centrální stěrač. Ale to je tak u každýho auta, každý má svý pro a proti. To tady můžem diskutovat věčně.
10:27:14
03.08.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Kubina AVTOBA3 CCCP 02.08.09 21:42:43 napsal:

Fiat 124 dostal oceneni auto roku 1966 a z neho na zaklade licence vzesel

VAZ 2101 a ten byl jeste dal,doslo k zesileni naprav a karserie a osazeni

vylepseneho motoru OHC.To vsechno na lince vybavene v te dobe modernimi

technolog. celky napr. od Bosh, Kuka, Thyssen a plno dalsich dalsich.Vystupni

kontrola byla v rukach italskych techniku a VAZ 2101 byl spolehlivy a

s rovnomernou kvalitou.Takze mi tady neco u te knihy nehraje.
Stejný, nebo obdobný případ je Dacia. Když koupili licenci, tak továrnu rozjížděli Francouzi - tímpádem se při výrobě prvních sérií dodržovaly veškeré postupy výroby dílů tak montáže. Přípravky se měnili v předepsaných intervalech, opravy na strojích probíhaly dle směrnic. Jakmile to celé přebrali Rumuni, tak začal pomalu se zrychlující úpadek výrobních postupů a kvality. Když člověk čte, jak některé věci spravovali na koleně... některé "zbytečné" procesy se zkrátili, omezili nebo v lepším případě vynechali... masakr. Takže se nikdo pak nemůže divit, že první série byly prostě jednoznačně lepší než ty pozdější... jenže v myslích lidí už zůstanou jen ty co jich bylo nejvíc a to jsou ty rumunské...
09:21:36
03.08.2009
Luděk
-> King: kniha je z roku 2005 (originál) a u lady (2105) je napsáno,že se vyrábí doteď,nechci se teď vyjadřovat o "kvalitách" vozů z Toliatti ale je tam samozřejmě i Dacia,Trabant,Wartburg,FI AT 125p ... a ačkoli né vždy souhlasím zcela s tím,co je tam napsané (né vše také můžu posoudit),tak ta knížka je vcelku realistická,ono jde asi o to,že pokud si někdo troufal exportovat svoje výrobky do okolního světa (potažmo do "imperialistické&quo t; evropy (ať už východní blok,nebo USA),tak že měl zřejmě dbát na lepší dílenské zpracování,výstupní kontrolu, atp. a to abstrahuju od toho,jestli ty výrobky nebyly zajímavé pouze cenou ...
09:08:37
03.08.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Kloggie: Oprava, uz sa nevyraba, alebo sa vo velmi kratkom case prestane vyrabat, minule som o tom cital.. A palubku to malo z Fabie 1..... to muselo zvnutzra vyzerat na bliti
upraveno 1x, naposled 03.08.2009 09:09:41
08:54:31
03.08.2009
Kloggie
No a teď si představte, že v JAR se doteď vyrábí VW Golf MkI s pozměněnou motorizací a palubkou. Jmenuje se to VW Golf City
23:43:39
02.08.2009
King
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: A nebo takovej VW Golf či Prassat, ty střepy už vyráběj snad 35let a pořád jim to lidi žerou :)

"...Tahle diskouze je k hovnu,nebot s tebou se diskutovat neda"

Tak to slyším za těch asi 6 let, co píšu svoje zvratky na virt poprvé, ale chápu, že nekompatibilita světonázorů (resp. názory vs. ideologie) pro někoho může představovat problům4 Peace a trošku nadhledu :)
23:06:18
02.08.2009
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> King: 01 se vyrabela dlouho,ale postupne byla tlumena pro export.napr.2103(1975) 2106(1976),2105(1982),210 7(1984) samara(1984) zaujaly jeji porice.Tahle diskouze je k hovnu,nebot s tebou se diskutovat neda,to bychom tady mohly probirat technologii vw brouk(2000) nebo citroen 2cv(1990).Takze tvoji dalsi slohovou praci skousnu bez reakci.to co jsem chtel k te knize rict,jsem rekl.
22:38:37
02.08.2009
King
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Je možný, že kolem roku 70 to pod dohledem talošů za něco stálo, ale s drobnejma obměnama se to vyrábělo snad do půlky 90. let, kdy už automotive průmysl byl už snad někde úplně jinde....
22:35:10
02.08.2009
King
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: "Mas pravdu,muzou za to silnice,teleko­munikace,k vali­ta brambor a repky olejne …

ach jo"



Vysvětli mi, proč by zrovna ruská automobilka měla po stránce kvality výroby nějak vyčnívat nad zbytkem průmyslu4

Když se do horečnýho zbrojení vkládaj horentní sumy z rozpočtu, který by v demokracii stěží prošli, asi to musí někde bejt znát - žigul není Mig29 ani T724
22:33:09
02.08.2009
Gryzly
-> King: Naši koupili v roce 82 Wartburga a přes rok se to vozilo do servisu a řešilo se že to nedobíji, až jim po víc jak roce vyměnili celý auto za nový.
upraveno 1x, naposled 02.08.2009 22:33:42
22:28:56
02.08.2009
King
Jinak můj tchán se v 80. roce stal hrdým majitelem 2101, kdy se mu podařilo po nějaký "známostní" ose dopídit se k informaci, že kdesi v Plzni jsou k mání žigulíci. I podnikl ten celodenní vejlet, kde si mohl v prodejně vybrat jakoukoliv barvu, pokud to bude bílá :)

Byl to naprosto spolehlivý stroj - měl akorát takovou drobnou výrobní vadu v podobě extrémních úniků oleje. kvůli kterejm musel v záruce několikrát do servisu a nakonec to vyústilo ve výměnu polomotoru.

Jeho stájový nástupce LADA 112 (was sonst! :) se zase vyznamenal po 2000km, tím, že kovové "cosi" (snad zapomenutá podložka) ze ze sání vydalo směr spalováky a způsobilo to katastrofu na hlavě, ventilech a dnech pístů - tchán měl docela kliku, že se tak stalo před koncem záruky, protože ta sranda vyšla na 50tkč. Necelej čtvrtmilion za něco, proti čemu je felda z roku 95 technologická bomba, o příšerným interiéru nemluvě a slícování plechů místy vypadá, jako by to během transportu zpadlo z kamionu :) Ale když jí máš rád, není co řešit :)
22:26:48
02.08.2009
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> King: v roce 1966 je to auto roku a v 1970 po vylepseni a technologicke kazni techniku od fiatu je to nejvetsi sunt.

Mas pravdu,muzou za to silnice,telekomunikace,kv alita brambor a repky olejne ...

ach jo
22:14:41
02.08.2009
King
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: "Fiat 124 dostal oceneni auto roku 1966 a z neho na zaklade licence vzesel VAZ 2101...."



Možná ten rok 66 je klíčem proč se žigul dostal do knížky4 Sice v kontextu tý bídy, která tady panovala na "trhu" s autama v 70. a 80. letech to byl nadstandard, ale ve světě za drátěným plotem to zas taková pecka nebyla 4

O kvalitě výroby v Togliatti vím prd, ale měl jsem možnost vidět na vlastní voči tamní výdobytky socialismu v podobě baráků a silnic atd. - I ten největší stavařskej hardcore českýho reálnýho socíku (např. paneláky 70. let f umakartu) jsou proti tomu luxusní architektonický perly :) D1čka je proti tamním tankodromům luxusní komunikace. Telekomunikační infrastruktura - očima českýho montážníka zvyklýho na někdejší zaostalost naší sítě - děs, běs, šlendrián a doslova technický muzeum :)

Nedělám si iluze, že by automobilka v takovým prostředí nějakým zázrakem předčila v kvalitě ostatní civilní odvětví4
21:42:43
02.08.2009
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
Fiat 124 dostal oceneni auto roku 1966 a z neho na zaklade licence vzesel VAZ 2101 a ten byl jeste dal,doslo k zesileni naprav a karserie a osazeni vylepseneho motoru OHC.To vsechno na lince vybavene v te dobe modernimi technolog. celky napr. od Bosh, Kuka, Thyssen a plno dalsich dalsich.Vystupni kontrola byla v rukach italskych techniku a VAZ 2101 byl spolehlivy a s rovnomernou kvalitou.Takze mi tady neco u te knihy nehraje.
20:55:28
02.08.2009
zidlik
-> David29: nevim jakej je connect ale starý transiti sou bomba stroje3
20:23:26
02.08.2009
Mr.Lumpy
-> King: jj gumy dělaj hodně, strejda si stěžoval že mu auto (1203) nějak hodně plave a nedávno vyměnil origo diagonální pneu za michelin a teď si chrochtá blahem 3
19:58:26
02.08.2009
Luděk
beastyLA - ten první 01.08.09 22:00:08 napsal: → Luděk: jen taková malá otázka, jaké jsou „konkurenti“ špatné škodovky? volva, golfíci??? jen pro info4ono to není o tom,že by to byly konkurenti,ale prostě typy vozů,které se nepovedly,je tam hodně amerik,ale třeba taky Escort MKII a Scorpio,je tam i Alfa Romeo (několikrát),Mercedes Vaneo,komunistické vozy v podstatě všechny (Lada se všema typy),Opel Vectra a další
19:27:52
02.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: hm twe dycky se mužu posrat smíchy když vidim Transita se žlutou spz to totiž hned vim že je to past3
19:14:50
02.08.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29: Jo conecty taky nemusim, ale poradny transity sou fajn :-)
19:12:37
02.08.2009
David29
Zatim je jedno nový auto, který je horší než škodovka...



V práci máme Ford Transit Connect.. nemluvim o tý šílený palubě, A sloupkách přes ketrý neni vidět a ani o tom že se tam cejtim jak v boingu...

Když vemu zatáčku tak, jak ji jezdim ve svym Soptíkovi, tak už tý svini hvízdaj gumy...
12:08:25
02.08.2009
105
-> King: maš pravdu :)
11:46:33
02.08.2009
zidlik
-> King: von si stěžoval na to jak ho to vynáší v zatáčkách atd...ale zase je to daleko těžší auto..novější mondea to už je něco jinýho stim sem taky jezdil a stim už se mě jelo pěkně....ale nemám na tom nqježdíno to co ty...já stim jezdim akorát při přejezdech vpráci většinou se všema autama...nejvíc mám nalítáno s rapidem,feldou,astrou,san gyongem a zbytek aut sou auta co vozíme vpráci z klempírny do lakovny atd.nebo z německa do čech jinak moc ne
11:37:02
02.08.2009
King
-> zidlik: V týhle generaci mondea mám zkušenost jenom jako spolujezdec, ale na posledních 2 generacích mondea v kombajnu mám nalítáno asi 200tkm a navíc plným kufrem "železa". Kdybych si chtěl ve škodivce dovolovat, co běžně dělám v mondeu, tak jsem už teoreticky 500x mrtvej :) A to jsem měl ve 105tce vlečku a 175ky gumy.

-> 105: No jo, tak tahle asi vznikaj ty legendy o tom, jak je např. mondeo v kombajnu otřesný po stránce jízdních vlastností :)

Dodávám, že stačí i trošku špatně fouknutý gumy a taky se to chová hned "divně".
11:33:53
02.08.2009
zidlik
-> 105: no je to možný ale nevim myslim si že kdyby to bylo vylágrovanejma tlumičema tak to poznám ale treba taky ne...von to nakonec prodal kuli vysirajici se elektrice(6val mu kazdou chvily jel na 3 valce ) a zacinajici korozi skoro vsude....pak zistil ze s autem stejne jezdi akorat do prace a zpatky vobcas nekam jinam tak velky auto nepotrebuje tak si vzal vod strejce stodvácu a je spokojenej....
11:24:33
02.08.2009
105
-> zidlik: kombajnem sem chvilu taky jezdil hruza a des ..ale bylo to tim ze jim odchazej driv tlumice
11:22:56
02.08.2009
105
-> petr s: to je dobry 3 3 3 3
11:13:41
02.08.2009
zidlik
-> King: tak to mondeo vubec spatnej stav nebylo naj90tis kombajn.. a vopravdu to na silnici moc hogo fogo neni..treba to je kus vod kusu3 ..ja si na rapida taky nemuzu stezovat ale nevim se seriovim sem uz hodne dlouho nejel..ale vlastnostma si myslim ze je na tom lip nez spousta novejsich aut...vpraci jezdim felicii a to co s rapidem projedu v kilu tak bych v 60 letel s felinou do prikopu...nebo kdyz sem jel tuhle s trojkovim bavorakem zakaznika tak se me to taky nezdalo eňo ňuňo ale ten už byl jaksi v rozkladu3 a zdá se mě že když jedu stou felinou 1.6 a dám ji plnej na rozjezdu tak že táhne jako svině.to se mě u rapida vubec tak nezda ze by me to tak zatlacilo ale kdyz si dame sprinta ta sluzebka versus rapid tak felina nema šanci
10:58:53
02.08.2009
King
-> zidlik: Tvůj kámoš má zřejmě dost atypický představy o tom "sezení auta na silnici" a nebo provozoval nikoliv mondeo, ale jeho vrak4

Srovnávat jízdní vlastnosti mondea (byť 96ky) se shade je jako srovnání hry Slávie s "áčkem" SK Prostřední Lhota4
10:55:30
02.08.2009
petr s
-> 105: To je auto na celý život jednou koupíš a už neprodáš
10:53:36
02.08.2009
105
nejhorsi auto na svete je oltcit 1 udajne
09:38:58
02.08.2009
pistaa
-> haso: tu orol tu orol skontrolujte pana v bielom balonaku .
09:26:18
02.08.2009
zidlik
já nechápu jak moh ten chytrák co to psal napsat že rapid je horší než 120 nebo aspon to tak ztoho článku vyznívá..to samý jak to může bejt tak špatný když si to oblíbili jezdci rally3 jasný že německý auta vtý době byli uplně jinde....kámoš co má škodovku 120-předtim měl mondeo r.v.96 tak si šáde strašně chválí jak to sedí voproti tomu mondákoj na silnici že ho to nikde nikdy nenechá a to se vo fordu nedalo říct.... -> Luděk: jaký další auta tam sou např??
22:00:08
01.08.2009
beastyLA - ten první
-> Luděk: jen taková malá otázka, jaké jsou "konkurenti" špatné škodovky? volva, golfíci??? jen pro info4
12:33:23
01.08.2009
Gryzly
-> Syny: Kdo má reklamaci, ten má stálou práci.
12:09:44
01.08.2009
Syny
Cina dily vyrobi levne (vyrobce na tom vydela, pac je proda az stejnou cenu) a nahovno (takze vyrobce opet vydela, pac to co by jindy vydrzelo 10 let te ted vydrzi ztezi 2 roky)...



Sam sem mel telefon SE T630 (made in Japan) - vydrzel uplne vse a fungoval perfektne. Ted nam SE K790i a ma,m ho ro a pul a uz zacina blbnout joistick a obcas se nejak vysere menu, ze mi neukazuje dorucenky u zprav a ruzne to blbne... Takze asi tak... Proc to vyrabet kvalitne a drahop v japonsku, kdyz to jde nahovno a levne v cine a prodavat se to bude za stejny prachy... A po 2 letech se to posere a dotycnej si bude muset koupit novej :)
08:54:24
01.08.2009
Jarda - zrušená registrace
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: kolega rikal, ze tam byl na sluzebce a pry kdyz to videl, ze by si rapida nekoupil, nedarilo se jim neco dopasovat, tak pry to dovarovali kosuky plechu...
21:28:47
31.07.2009
Kaprof-Pisařík
-> su.tech: zřejmě škodu rapid soudil jako škodu 120 s propadlou střecho po incidentu s panelem3
21:22:53
31.07.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Gryzly: No ten člověk podle mě nikdy neřídil 120 a pak Rapida, nemohl by pak napsat takovou blbost že to jezdilo hůř než 120.
21:22:04
31.07.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Bedřich 31.07.09 15:42:42 napsal:

→ su.tech: Maš v určítých věcech pravdu…ale řekni

mi proč se v dnešní době vyrábí vše v Číně?Samozřejmě je jich

hodně a je to cena která velí.Ale počkej až ty komunistické auta zaplaví

svět…A věřím tomu, že Čína se ty auta stavět naučí, za cenu kterou

tady nikdo nebude schopný nabídnout…a ještě ke všemu budou stejně

dobré.A tím narážím na to o čem jsi mluvit ty…když strana chce jde

vše…tak proč by se nemohly srovnávat auta z jiných režimu.Prostě tehdy

nechtěli a podle toho to vypadalo a proto jsou tam kde jsou a jsou hodnoceny

tak jak jsou hodnoceny.Zejména se prodávaly u nás a vyváželo se jich

v porovnání s prodejemu nás málo.Ale už to, že se vyvážely je důvod

ke srovnání s jinými.




Proč se vyrábí v Číně? - jednoduché - protože ekonomika, nic víc za tím nehledej, vpodstatě se jedná jen o maximalizaci zisků. Čili jejim jedno jestli se tady u nás vyrábí auta a kvalitně třeba 100 let a že tady to má tradici a mají tady lidi kteří to umí. Jde jen o to získat co největší zisk. Bohužel...



Čína se naučí dělat auta kvalitně? - určitě časem bohužel ano. Navíc jak píšeš za bezkonkurenční cenu.



Čína - režim jako takový porovnávat nemůžeš, u nás byl komunismus, kdežto u nich je to ekonomický komunismus... oni si to uvědomují že v tom je jejich síla. U nás soudruzi v automobilce chtěli ale pokud to soudruzi ve vládě nechtěli tak ses mohl postavit i na hlavu a nešlo nic. Takže třeba blb od soustruhu rozhodoval o tom, jestli vozidlo designově vypadá dobře nebo ne... Ale tohle by bylo fakt na dlouho rozebírat. Každá automobilka například využije veškeré sportovní úspěchy, ale i technické vylepšení pro zviditelnění a zlepšení svých vozů. Nejinak tomu bylo i po úspěších škody 130RS. Zadní náprava se teoreticky plánovala pro výrobu, jenže pak spočítali, kolik dílů je rozdílných oproti vlečce, že náprava se vyrábí trochu jiným způsobem a kolik by stála sériově a nakonec to z ekonomických důvodů zamítli a kompromisem mezi nápravou z RS a vlečkou bylo co? - no předce úhlovka... díly stejné, rameno navíc - parádní, ekonomicky ušetřeno spoustu peněz... žádná přestavba linky, žádná přestavba lisu na podvozkovou plošinu, žádná dražší náprava.... co se týká rozdílů v jízdních vlastnostech nápravy 130RS a úhlovky to radši probírat nebudem.71



To co jsem tu napsal je můj názor a to hodně zjednodušený. Pokud se o tom chcete pohádat a pobavit tak dojeďte na 2. MORAVSKOSLEZSKÝ a můžem to tam do noci probírat.
upraveno 1x, naposled 31.07.2009 21:24:31
19:35:00
31.07.2009
Zaki
Opel je velmi dobry priklad k skodovkam, stare Kadety (resp. Daewoo Racer) su kazove jak hovado a tiez sa ich predalo mrte...
19:02:55
31.07.2009
Gryzly
No nevím, ale kdyby ty jízdní vlastnosti byli tak strašný, tak by si ji asi závodníci neoblíbili. A z toho článku to vyznívá, že Rapid má ty jízdní vlastnosti ještě horší. Spíš měl napsat že jízdní vlastnosti byli odlišné od běžné produkce.

taky bych rád věděl s čím ostatním to porovnávaj, co zač jsou ty dalších 149 aut. Je tam třeba 1,6Diesel od Oplu, kterej přestavěli z benzínovýho motoru a kterej třeba nemusí vydržet měření emisí? Nebo Olcit s ruční brzdou na přední kola? To si myslím je mnohem nebezpečnější věc, než upadnutá páčka blinkru.
Extreme Tyres