Kubina AVTOBA3 CCCP 09.08.09 23:53:17 napsal:
Kaprof-Los Koramos 09.08.09 23:36:10 napsal:
→ Kubina AVTOBA3 CCCP: 09.08.09 22:44:58tydle leninovic
sáně (jestli je to kombik) vlastní jeden pán od nás ze sousedni vsi ma
jich asi pet dohromady…:)kdyz se tohle zaclo vyrabet,tak Lenin byl uz
40let mrtvý,ale zase na druhou stranu ta fabrika,co to vyrabela nesla Leninovo
jmeno tak proc ne ten nazevTo byl ZIL(Zavody Imeni Lenina),VAZ byl Volžskije Avtomobylnyje Zavody. Fabrika byla v Toljati a název Žiguli pošel od nedalekého pohoří stejného názvu. Aspoň tak si to pamatuju.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kniha nejhorší auta světa
11:49:02
10.08.2009
10.08.2009

Bobesh
00:46:43
10.08.2009
10.08.2009

Kaprof-Pisařík
-> King:






00:45:04
10.08.2009
10.08.2009

King
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: "kdyz se tohle zaclo vyrabet,tak Lenin byl uz 40let mrtvý,ale zase na druhou stranu ta fabrika,co to vyrabela nesla Leninovo jmeno tak proc ne ten nazev"
A kdoví jak by asi ty auta vypadaly, kdyby se ta fabrika už nejmenovala po Vladimíru Iljiči nebo kdyby ho paní Uljanovová světu dokonce odepřela

A kdoví jak by asi ty auta vypadaly, kdyby se ta fabrika už nejmenovala po Vladimíru Iljiči nebo kdyby ho paní Uljanovová světu dokonce odepřela

00:13:15
10.08.2009
10.08.2009

Bobesh
petr s 09.08.09 23:45:50 napsal:
→ Bobesh: Moskvič 412 taky dobře topilA ještě jak chytal,i se slabší baterkou stačilo "kejchnout pod písty" a šel i za svinskejch mrazů,kdy nešťastníci jiných značek jen zoufale lomili rukama a mávali na ty šťastnější lanem nebo kabelama...
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Čoveče Míro,tak to už můžeš začít chystat,i když by mi stačilo navštívit garáž a podívat se na tu relikvii. Sousedi u babči maj taky tu samou,tzv. "nedělní auto",jede ven jen v neděli a pouze za pěkného počasí,jinak boty před barákem jim dělá již třetí kus VAZ 2101 za dobu mejch 34let,co pamatuju.
→ Bobesh: Moskvič 412 taky dobře topilA ještě jak chytal,i se slabší baterkou stačilo "kejchnout pod písty" a šel i za svinskejch mrazů,kdy nešťastníci jiných značek jen zoufale lomili rukama a mávali na ty šťastnější lanem nebo kabelama...

-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Čoveče Míro,tak to už můžeš začít chystat,i když by mi stačilo navštívit garáž a podívat se na tu relikvii. Sousedi u babči maj taky tu samou,tzv. "nedělní auto",jede ven jen v neděli a pouze za pěkného počasí,jinak boty před barákem jim dělá již třetí kus VAZ 2101 za dobu mejch 34let,co pamatuju.
00:00:53
10.08.2009
10.08.2009

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
Bobesh 09.08.09 23:43:12 napsal:
A víte,co to bylo za kardinální objev,když jsme si mohli na nedělní
výlet do Valů na burzu půjčit kámošovo tchýně garážovanou 2101ničku
a zjistit,že automobil vám může v zimě topit tak,že je to na triko? (já
tenkrát 110R,kámoš 100S) A že na nás byla tak hodná,vylepšili jsme jí
časem ruslana zadním vyhřejvaným sklem z poláka z výprodeje za
mrzké pade.vis co Bobeš,az prijedes nekdy zas na Doksy,tak spanilku,udelame v 2107.Uz ji dlouho susim v garazi a myslim,ze za slunecniho sucheho dne ji muzem provetrat:)
A víte,co to bylo za kardinální objev,když jsme si mohli na nedělní
výlet do Valů na burzu půjčit kámošovo tchýně garážovanou 2101ničku
a zjistit,že automobil vám může v zimě topit tak,že je to na triko? (já
tenkrát 110R,kámoš 100S) A že na nás byla tak hodná,vylepšili jsme jí
časem ruslana zadním vyhřejvaným sklem z poláka z výprodeje za
mrzké pade.vis co Bobeš,az prijedes nekdy zas na Doksy,tak spanilku,udelame v 2107.Uz ji dlouho susim v garazi a myslim,ze za slunecniho sucheho dne ji muzem provetrat:)
23:55:02
09.08.2009
09.08.2009

Kaprof-Pisařík
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: snad te to nejak neurazilo:o) sem zvyklej jim tak rikat no:) ale auta to sou krasny i když sem spiš že Vaz

23:53:46
09.08.2009
09.08.2009

Bobesh
-> petr s: Jo,zatáhnout žaluzie a zavřít oleják,pak to nemělo chybu

23:53:17
09.08.2009
09.08.2009

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
Kaprof-Los Koramos 09.08.09 23:36:10 napsal:
→ Kubina AVTOBA3 CCCP: 09.08.09 22:44:58tydle leninovic
sáně (jestli je to kombik) vlastní jeden pán od nás ze sousedni vsi ma
jich asi pet dohromady…:)kdyz se tohle zaclo vyrabet,tak Lenin byl uz 40let mrtvý,ale zase na druhou stranu ta fabrika,co to vyrabela nesla Leninovo jmeno tak proc ne ten nazev
→ Kubina AVTOBA3 CCCP: 09.08.09 22:44:58tydle leninovic
sáně (jestli je to kombik) vlastní jeden pán od nás ze sousedni vsi ma
jich asi pet dohromady…:)kdyz se tohle zaclo vyrabet,tak Lenin byl uz 40let mrtvý,ale zase na druhou stranu ta fabrika,co to vyrabela nesla Leninovo jmeno tak proc ne ten nazev
23:47:02
09.08.2009
09.08.2009

Kaprof-Pisařík
-> Bobesh: jj 2101 topí nadherně..

23:45:50
09.08.2009
09.08.2009

petr s
-> Bobesh: Moskvič 412 taky dobře topil
23:43:12
09.08.2009
09.08.2009

Bobesh
A víte,co to bylo za kardinální objev,když jsme si mohli na nedělní výlet do Valů na burzu půjčit kámošovo tchýně garážovanou 2101ničku a zjistit,že automobil vám může v zimě topit tak,že je to na triko? (já tenkrát 110R,kámoš 100S) A že na nás byla tak hodná,vylepšili jsme jí časem ruslana zadním vyhřejvaným sklem z poláka z výprodeje za mrzké pade.
23:36:10
09.08.2009
09.08.2009

Kaprof-Pisařík
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: 09.08.09 22:44:58tydle leninovic sáně (jestli je to kombik) vlastní jeden pán od nás ze sousedni vsi ma jich asi pet dohromady....:)
23:34:25
09.08.2009
09.08.2009

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> petr s: jasne,poznavaci znameni 4x hranate 4oko
23:31:29
09.08.2009
09.08.2009

petr s
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: To byla 124 S
23:28:41
09.08.2009
09.08.2009

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
petr s 09.08.09 23:14:03 napsal:
→ Bobesh: Ale ital měl lepší motor 2× ohcfiat 124 mel 1,2 OHV.1,6 2xOHC se objevilo az pred koncem vyroby (73-74)a je jich jak safranu
→ Bobesh: Ale ital měl lepší motor 2× ohcfiat 124 mel 1,2 OHV.1,6 2xOHC se objevilo az pred koncem vyroby (73-74)a je jich jak safranu
23:16:12
09.08.2009
09.08.2009

Bobesh
-> petr s: To jo,taky byl z nich všech nejhezčí.
23:14:03
09.08.2009
09.08.2009

petr s
-> Bobesh: Ale ital měl lepší motor 2x ohc
23:12:48
09.08.2009
09.08.2009

Bobesh
-> petr s: Ale když už tu mám odborníka na všechno,pamatuju,že hodně dílů co se boudy a skel dotejčí bylo záměnejch

23:09:53
09.08.2009
09.08.2009

Bobesh
-> petr s: Jseš rychlejší,uvědomil jsem si kopanec v palici při stisknutí enteru,samozřejmě poláka. Ale byla to taky licence.
23:06:31
09.08.2009
09.08.2009

petr s
-> Bobesh: Tohle je ale 125 rusi vycházeli se 124
23:03:50
09.08.2009
09.08.2009

Bobesh
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Sice mi některý samochody z CCCP splývaj s určitými modely od imperialistů z USA ale i tak je to nádhera,máš recht. 408mička zpředu moc pěkný,zezadu se mi zase líbila 412náctka s "kočičíma ušima". A taková Volha 21 prvnička s jelenem,mmmm,libůstka. Chtěl jsem prosadit jistýho času koupi 24ky coby rodinné limuzíny ale neprošlo to,bohužel. Tady je předchůdce žigula,pravej ital,pamatuju že nám jezdil po městě když jsem ještě navštěvoval základku.
22:44:58
09.08.2009
09.08.2009

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Bobesh: sovetsky auta jsou krasny,ja to rikam porad:)
07:49:07
09.08.2009
09.08.2009

Bobesh
-> Kubina AVTOBA3 CCCP 03.08.09 22:42:54: -> Kubina AVTOBA3 CCCP 07.08.09 00:20:28: Nádhera,a co takhle Moskaly a Volhy?
auta5p.eu/katalog/.../mos kvic_412_01.htm
auta5p.eu/katalog/.../mos kvic_412_01.htm
auta5p.eu/katalog/.../mos kvic_412_01.htm
auta5p.eu/katalog/.../mos kvic_412_01.htm
00:15:09
09.08.2009
09.08.2009

Apple STS Chvojkovice-Brod
ty anténky mel strýc na 105 taky, v době hlubokého socíku, se to dávalo abys nenajel na obrubník, páč tě to činkáním upozornilo, fatk to fungovalo
22:44:23
08.08.2009
08.08.2009

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> U-Geen: treba to ma nejaky vyznam
22:39:55
08.08.2009
08.08.2009

U-Geen
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: nejaky zmuchlany ne?
22:37:12
08.08.2009
08.08.2009

myschaak AZNP K.Hora
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: týýjo!

22:36:08
08.08.2009
08.08.2009

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
.
22:35:25
08.08.2009
08.08.2009

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Luděk: jeste k tem "plazovym" autum,tak primo fabrika VAZ nabizela(mozna jeste nabizi) plazovou nivu.Tady bych rekl,ze se to i povedlo
17:04:50
08.08.2009
08.08.2009

Zazaa
tak mam mozna uplne nejhorsi auto na svete :)
aspon podle vyberu komponent - Skodovka, Zigulik, Polski Fiat
aspon podle vyberu komponent - Skodovka, Zigulik, Polski Fiat

23:41:02
07.08.2009
07.08.2009

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
magor-no1 07.08.09 09:32:12 napsal:
→ Kubina AVTOBA3 CCCP: ty anténky se ti na tom líbý
? :-Durcite lepsi nez oranzove majaky z traktoru
→ Kubina AVTOBA3 CCCP: ty anténky se ti na tom líbý
? :-Durcite lepsi nez oranzove majaky z traktoru
10:59:25
07.08.2009
07.08.2009

Labros
a ještě bych měl výhrady k těm plastovým ploutvičkám na stěračích, to má zvětšovat přítlak? Jinak dobrý.
09:42:45
07.08.2009
07.08.2009

MOLSO
-> Pavel P..:
a vnutri je zavreta lajka 




09:36:52
07.08.2009
07.08.2009

Pavel P..
-> magor-no1: to je jako sputnik

09:32:12
07.08.2009
07.08.2009

magor-no1
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: ty anténky se ti na tom líbý ? :-D
06:01:54
07.08.2009
07.08.2009

David29
Chtělo by to knihu Nejošklivější auta světa..
00:20:28
07.08.2009
07.08.2009

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Luděk: znam,ale konkretne tohle me nic moc nerika.ja mam rad elegantni krivky a tohle je takove spíchnuté na kolene...ja radeji klasiku
12:13:22
05.08.2009
05.08.2009

Luděk
105 02.08.09 10:53:36 napsal: nejhorsi auto na svete je oltcit
udajnejinak oficiálně nejhorší auto na světě údajně kdysi bylo označeno Yugo 45 (samozřejmě v té knize je) 


12:12:18
05.08.2009
05.08.2009

Luděk
detail
12:11:38
05.08.2009
05.08.2009

Luděk
trochu jinej
12:10:54
05.08.2009
05.08.2009

Luděk
zezadu
12:10:20
05.08.2009
05.08.2009

Luděk
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: když jseš takovej žigulíkofil,tohle znáš?
Celkem 4 fotografie
Euro-Star
Čtyřmístný pikap bez dveří, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1198 cmł, vrtání 76 mm a zdvih 66 mm, komprese 8,5, karburátor, výkon 44 kW (60 koní) při 5600 ot/min, točivý moment 89 Nm při 3400 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2424 mm, vnější rozměry 4190x1670x1580 mm, hmotnost 980 kg, maximální rychlost 136 km/h, zrychlení na stovku za 20,0 s. Vůz měl na podvozku VAZ/Lada s motorem 1,2 litru plastovou karosérii pikap bez dveří a střechy ve stylu plážového vozu. Za příplatek se dodávala plátěná střecha a dveře nebo větší motor s výkonem 55 kW. Celkem firma Bohse postavila 35 exemlářů.
Celkem 4 fotografie
Euro-Star
Čtyřmístný pikap bez dveří, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1198 cmł, vrtání 76 mm a zdvih 66 mm, komprese 8,5, karburátor, výkon 44 kW (60 koní) při 5600 ot/min, točivý moment 89 Nm při 3400 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2424 mm, vnější rozměry 4190x1670x1580 mm, hmotnost 980 kg, maximální rychlost 136 km/h, zrychlení na stovku za 20,0 s. Vůz měl na podvozku VAZ/Lada s motorem 1,2 litru plastovou karosérii pikap bez dveří a střechy ve stylu plážového vozu. Za příplatek se dodávala plátěná střecha a dveře nebo větší motor s výkonem 55 kW. Celkem firma Bohse postavila 35 exemlářů.
11:10:23
04.08.2009
04.08.2009

Zazaa
tak to nereste ... proste nejakej anglan sepsal 150 aut ktere se mu nelibily nejak to zduvodnil a hotovo
ja kdyz vezmu auta co sem mel nebo mam tak tam budou asi vsecky a nijak me to zily nerve :)
mozna s vyjimkou Miaty i kdyz verim ze i na tu se neco najde :)
ja kdyz vezmu auta co sem mel nebo mam tak tam budou asi vsecky a nijak me to zily nerve :)
mozna s vyjimkou Miaty i kdyz verim ze i na tu se neco najde :)
06:10:16
04.08.2009
04.08.2009

Jarda - zrušená registrace
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: uz jsem na nej koukal kdysi, fakt naaadhernej... meli jsme stejneho, teda 1500 (jeden z prvnich - snad rok 66) i na vic jak 350tis. km super zachovalej, chromy bez tecky rzi a tata ho prodal nejakemu zednikovi, ktery ho uz po ctyrech letech rozrezal a motor z neho ted jezdi na trakturku :(
06:02:45
04.08.2009
04.08.2009

Jarda - zrušená registrace
-> petr s: i zaz tavria cabrio 

22:42:54
03.08.2009
03.08.2009

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
22:28:56
03.08.2009
03.08.2009

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Tak to bylo myšleno spíš, že se jednalo o podobný postup. Jinak taky nesouhlasím s faktem, že tam je Rapid. Netvrdím, že to je to nej auto na světě, ale 136-tka je hodně spolehlivý vůz. Má svoje mouchy, ale to má každé auto a jak říká můj otec, kdo chtěl naložil rodinu do 120-tky a odvezl všechno co potřeboval a nemusel k tomu mít ani Wartburg Tourist, nebo Ladu kombi...
22:21:21
03.08.2009
03.08.2009

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
su.tech 03.08.09 10:27:14 napsal:
Kubina AVTOBA3 CCCP 02.08.09 21:42:43 napsal:
Fiat 124 dostal oceneni auto roku 1966 a z neho na zaklade licence vzesel
VAZ 2101 a ten byl jeste dal,doslo k zesileni naprav a karserie a osazeni
vylepseneho motoru OHC.To vsechno na lince vybavene v te dobe modernimi
technolog. celky napr. od Bosh, Kuka, Thyssen a plno dalsich dalsich.Vystupni
kontrola byla v rukach italskych techniku a VAZ 2101 byl spolehlivy a
s rovnomernou kvalitou.Takze mi tady neco u te knihy nehraje.Stejný,
nebo obdobný případ je Dacia. Když koupili licenci, tak továrnu
rozjížděli Francouzi – tímpádem se při výrobě prvních sérií
dodržovaly veškeré postupy výroby dílů tak montáže. Přípravky se
měnili v předepsaných intervalech, opravy na strojích probíhaly dle
směrnic. Jakmile to celé přebrali Rumuni, tak začal pomalu se zrychlující
úpadek výrobních postupů a kvality. Když člověk čte, jak některé věci
spravovali na koleně… některé „zbytečné“ procesy se zkrátili,
omezili nebo v lepším případě vynechali… masakr. Takže se nikdo pak
nemůže divit, že první série byly prostě jednoznačně lepší než ty
pozdější… jenže v myslích lidí už zůstanou jen ty co jich bylo
nejvíc a to jsou ty rumunské…
to prave neni stejny pripad,protoze ten renault ze ktereho vychazela dacie nebylo auto roku(a tento titul,je prestizni zalezitost,rekl bych).Proste je to paradaox,ze neco co bylo pred peti lety ocenene autem roku,proslo inovaci a na modernich linkach bylo najednou tak spatne,ze se dostalo do teto knizky.U dalsich typu VAZu na platforme 2101 bych to vzhledem k tomu,ze cas bezel uz i pochopil,trebaze to porad vylepsovali tak uz to zastaravalo.ono i ta 2101 byla treba do nemecka dodavana s 1,6 motorem,coz bylo celkem zihadlo.No proste VAZ 2101 tam podle me nepatri....
Kubina AVTOBA3 CCCP 02.08.09 21:42:43 napsal:
Fiat 124 dostal oceneni auto roku 1966 a z neho na zaklade licence vzesel
VAZ 2101 a ten byl jeste dal,doslo k zesileni naprav a karserie a osazeni
vylepseneho motoru OHC.To vsechno na lince vybavene v te dobe modernimi
technolog. celky napr. od Bosh, Kuka, Thyssen a plno dalsich dalsich.Vystupni
kontrola byla v rukach italskych techniku a VAZ 2101 byl spolehlivy a
s rovnomernou kvalitou.Takze mi tady neco u te knihy nehraje.Stejný,
nebo obdobný případ je Dacia. Když koupili licenci, tak továrnu
rozjížděli Francouzi – tímpádem se při výrobě prvních sérií
dodržovaly veškeré postupy výroby dílů tak montáže. Přípravky se
měnili v předepsaných intervalech, opravy na strojích probíhaly dle
směrnic. Jakmile to celé přebrali Rumuni, tak začal pomalu se zrychlující
úpadek výrobních postupů a kvality. Když člověk čte, jak některé věci
spravovali na koleně… některé „zbytečné“ procesy se zkrátili,
omezili nebo v lepším případě vynechali… masakr. Takže se nikdo pak
nemůže divit, že první série byly prostě jednoznačně lepší než ty
pozdější… jenže v myslích lidí už zůstanou jen ty co jich bylo
nejvíc a to jsou ty rumunské…
to prave neni stejny pripad,protoze ten renault ze ktereho vychazela dacie nebylo auto roku(a tento titul,je prestizni zalezitost,rekl bych).Proste je to paradaox,ze neco co bylo pred peti lety ocenene autem roku,proslo inovaci a na modernich linkach bylo najednou tak spatne,ze se dostalo do teto knizky.U dalsich typu VAZu na platforme 2101 bych to vzhledem k tomu,ze cas bezel uz i pochopil,trebaze to porad vylepsovali tak uz to zastaravalo.ono i ta 2101 byla treba do nemecka dodavana s 1,6 motorem,coz bylo celkem zihadlo.No proste VAZ 2101 tam podle me nepatri....
22:04:16
03.08.2009
03.08.2009

petr s
-> Gryzly: ZAZ byla Ukrajinská automobilka, vyrábějící především modely Tavrija a to v provedení hatchback, kombi, sedan a pik-up. Od roku 1998 se spojila s korejskou korporací Daewoo, pod jejímiž křídly byly vytvořeny modely Slavut
21:59:59
03.08.2009
03.08.2009

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Gryzly: To ti ani nevím, ale bylo to v bývalém Sovětském svazu tak bůhví... ale typoval bych možná ukrajinci?