
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak parkuje blbec...
prohledat
6501 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 17.12.2009 do 28.07.2025, založil/a 1560 - zrušená registrace
-> King 28.07.25 14:51:03: to mi pripomina, kterak kamarad elektrikar rika, že na jednu fazi se necha zvyknout
3 uz prej bolí moc

-> Pavel P@nkáč 28.07.25 14:43:19: Clovek si zvykne na vsechno, i na sibenici. Jako, samozrejme, ze za svoji ne uplne kratkou ridicskou karieru jsem s nahradnima autama ze servisu nalital s automatem par desitek tkm, ale na presednuti do zpatky svyho 6q jsem se zatim vzdycky tesil. Ale jak rikam, jsem konzerva a nestydim se za to 

-> King: zvykneš si a rád -ty Dinosaure

-> saskyn2: Pro toho, kdo ma potrebu za jizdy psat zpravy a/nebo jist priborem urcite dobra vec
(delam si prdel). Ja jsem tomu bohuzel ani nedal sanci, protoze jsem to musel vypnout hned po vyjezdu z autosalonu, jinak bych se z toho asi posral mezi lopatky. A letos navic kvuli najezdu prijdu o posledniho Supa s manualem, a ty novy uz jedine s prevodovkou pro slecny, coz je pro nas dinosaury katastrofa!


-> King 25.07.25 14:45:48: já jsem zrovna včera lane assist dokodovával. Ono když s tím jezdíš pravidelně, víš co to kdy dělá a nedělá tak je to docela fajn věc, hlavně pokud obědváš za volantem. Samozřejmě pokud je nějaký zůžení tak to funguje dost nahovno, ale s tím počítáš.
-> gim: To mi připomíná, že sem dneska ráno opět potkal OIV s přelepeným čelním radarem. 

-> Syny: jj u Supa to zůstává v posledním nastaveném stavu. Ale myslím si, že u O4 už to má fix a musíš vypínat po každém startu (zkušenost s fl).
-> King: A u Supa to zustava po startu vypnuty? U me ne, takze bych to musel vypinat po kazdem nastartovani v menu. Jako me to nevadi a funguje to celkem fajn, ale ty opravovany useky dalnice jsou s tim dost na prd a sem tam docela adrenalin, kdyz mi to najednou zatoci do betonovyho citybloku 

-> David29 25.07.25 18:05:40: Ok, a ted reagujes na co konkretne?

-> King: No řeší se sám...
Na D1 to ted úplně stojí jenom proto, protože všichni jedou levým, před zúžením dupnou na brzdu a cpou se do pravého.
Výsledkem je, že to stojí X kilometrů
Na D1 to ted úplně stojí jenom proto, protože všichni jedou levým, před zúžením dupnou na brzdu a cpou se do pravého.
Výsledkem je, že to stojí X kilometrů
-> King 25.07.25 17:54:14: já už přemejšlel, že v případě dopravní nehody, to svedes na asistenta, co ti zasáhl do řízení a odmitnes nést zodpovědnost za škodu způsobenou vozidlem .. jak by to asi dopadlo?
-> Syny 25.07.25 17:18:55: Ja jenom doufam, ze nejakyho vypatlance nenapadne tuhle nesmyslnou asistenci nastavit jako mandatory. Nasat novy auto, v konfiguraci zakazat a nazdar. Kdyz vidim, jak napicu funguje hlasovy vytaceni v 3 roky starym Supu, hlidani jizdy v pruhu je podobne tupy, a nesnes bych, aby mi ty svoje pomateny vystupy "vrnel" do volantu, natoz aby do rizeni zasahoval.
-> kpt.Budha: Jo, to se mi stavalo pri posledni ceste do DE. Fajn zazitek...
-> kpt.Budha 25.07.25 14:30:36: Tak, kdybych mel jezdit s aktivovanym asistentem pro jizdu v pruhu, asi by mi z toho jeblo.-> Tomaso435 25.07.25 13:10:15: Urcite se to uz nekde stalo, ale zcela urcite se najde usek v dylce nekolika set metru, kde zadna znacka nebude, takze neni nutny zdrzovat ostatni.
A do toho ti sem tam zatáhne asistent, protože původní značení je jinak 

-> 11mAjA11 25.07.25 08:28:16: víš jak , když máš 40 cm přesah zpětného zrcátka přes obrys vozidla , ve výšce kde jsou dočasné dopravní značení který úplně naschvál jsou vystrčený do jízdního pruhu , tak prostě pravou stranu nemůžeš lemovat pravým kolem protože by sis o každou značku urval jednu zrcátko..... Takže metoda střednící čára levé kolo je jediná možná.
-> vhml 25.07.25 08:14:19: To uz je vyssi divci, ale kamionaci se subjektivne v posledni dobe naucili nejezdit ve zuzeni jak kokoti.
-> 11mAjA11 25.07.25 08:28:16: Nekdy je to zahada, jak je mozny, ze jedes 10km na pohodu kolem kamionu v pravym a najednou je problem kvuli strejcovi v "rodinnem" aute. Nedavno zase blondyna v Ovci Rychly saze edition - rekonstrukce D11, bloncka blokuje levej pruh snad 2km ceka, ze se snad dojde k dilataci casoprostoru, a i se svoji neschopnosti jet par metru "rovnobezne primocare " snad kamion predjede. To, ze auta nastosovany za ni ji na klaxony nehrahrajou skoro polyfonii nahodou, ji doteklo za dalsi desitky vterin, IQ 200...
Na a pak sou ti co v pravým moci mermo musí levýma kolama po čáře aby je náhodou někdo neobjel v tom zúženým..a je jedno jestli osobák , dodávka nebo kamion..
-> King 25.07.25 07:57:16: ja tuhle jel nejakejma zuzenima s kolama na nosici a to uz je slusnej adrenalin kdyz kamionak cumi na film a je rad ze se trefi do metrovyho rozptylu 

-> 11mAjA11 03.07.25 06:09:26: Jsem se ted pri procitani toho, co mi na virtu uteklo, trosku orosil, protoze ani neznam sirku sluzebaku - nastesti Sup jenom 1850mm + spigly. Kazdopadne problem se zuzenim levych pruhu pri opravach se v poslednich letech s rostoucim (ne)umenim ridicstva resi sam - zvlast ted o prazdninach se z tech levejch pruhu stavaj VIP pruhy, pro ty, co maj aspon trosku odhad a nedrzej volant jak kudlanka nabozna v kreci

-> minno: ma to dlouhy, nechtel vycnivat, aby az pojede nakej odirac ho neskrtnul. Mam tendenci to delat taky 

-> minno: Čo sa ti nezdá,trafil medzi čiary

-> TT_daniel: nevydalo, no

-> minno:
kto brzdi,prehrava






-> Bukaj 07.07.25 15:37:43:
nebo tak..
Oni právě všichni místní i drtivá většina náhodnejch či občasnejch ty pomlčky ctěj, místním došlo, že to je oproti předchozímu stavu, kdy tam nebylo nic, pokrok šetřící místo - kterejch je tam více vedle sebe volnejch vždycky jen dopoledne, když přece jen někdo vyrazí za prací.
Což v minulosti "bez pomlček" vedlo k tomu, odpoledne tam pak míst na malý i větší motorky bylo míst habaděj a na auta jich zbylo méně..
Ty popeláři jsou opruz, ale o kus dál už mají nástupní předmostí, takže každej vchod = mímus dvě parkovací místa.. skoro.

Oni právě všichni místní i drtivá většina náhodnejch či občasnejch ty pomlčky ctěj, místním došlo, že to je oproti předchozímu stavu, kdy tam nebylo nic, pokrok šetřící místo - kterejch je tam více vedle sebe volnejch vždycky jen dopoledne, když přece jen někdo vyrazí za prací.
Což v minulosti "bez pomlček" vedlo k tomu, odpoledne tam pak míst na malý i větší motorky bylo míst habaděj a na auta jich zbylo méně..
Ty popeláři jsou opruz, ale o kus dál už mají nástupní předmostí, takže každej vchod = mímus dvě parkovací místa.. skoro.
-> Jozka 30.06.25 14:26:52: Takhle by se tam ale zase vešly dvě Babety na jednu a dva Pincky na druhou stranu...

-> StepaNoFUN 30.06.25 14:06:55: Místa jsou furt stejný, jen auta jsou čím dál větší (tedy alespoň zvenčí) 

-> Jozka 30.06.25 12:56:41: To kolmé parkování u paneláku naproti Tobě bývá obvykle tak zaplněné, že ač jsem tam parkoval už několikrát (vždy, když se u Tebe stavím), tak jsem si nějakých čar, oddělujících místa, nikdy nevšiml - vždy jsem zajel do díry mezi dvěma jinými vozy. Stejně tak nějaký nápis někde na popelnicích - místní o tom možná vědí, ale pro přespolní by to muselo být asi vyznačeno vodorovným značením (já si toho též nikdy nevšiml)...

AT a IT co sem ted jel, mají levý v omezení 2.1m a vesměs se to tam tak nějak dodržuje, občas se našel nějaký HU, PL, SLO s porůznými postaršími SUV, či dodávkovými typy, které se nemají šanci do 2.1 zmestit, který vesel brouzdal několik km v levým..je to poměrně fištrónsky zakomponované omezení, ze kterého patrně umí vytěžit v případě potřeby honění bodíků a euráčů do kasy, bez větší námahy slušné obnosy..
-> StepaNoFUN: Dokonce.. tak tohle ani nevím, asi že s dodávkou jsem jezdil naposled začátkem století - sice dlouhou a vysokou (Nissan nějakej), ale ještě hubenou. Inu, svět se zbláznil.

-> Jozka 30.06.25 17:09:16: tak ono kdyz dneska vezmes, ze u nas mas zuzeny pruhy 2,2m a v nemecku dokonce vetsinou 2,0m, tak ktery auto by tam (hlavne v DE) legalne mohlo?
Treba kolega byl vydesenej, kdyz jel s Transitem (malym) a cpal se do levyho, tak mu rikam - jed, ale legalne tam nesmis. A proc jako? Protoze to auto ma se zrcatkama 2,40...
Treba kolega byl vydesenej, kdyz jel s Transitem (malym) a cpal se do levyho, tak mu rikam - jed, ale legalne tam nesmis. A proc jako? Protoze to auto ma se zrcatkama 2,40...
-> Sita: Může být, snaha investorů obejít počet předepsaných parkovacích míst, resp. vtěsnat je na co nejmenší plochu, nezná mezí - a dementi v automobilkách vyráběj čím dál větší monstra (který jsou o čtvrt metru širší, než bylo v minulým století zvykem). 

-> Jozka 30.06.25 14:26:52: kdyby.... jediny co se objektivne k tomuhle pripadu da rict je, ze to parkoviste je udelany blbe
Ale kdyby někdo dojel na jedný stopě, mohl by využít.. na velkou mašinu tak akorát..




-> StepaNoFUN: jo to chápu ale když to ty dva okolo mají vypiceny ke kraji tak tam prostě už dvě auta stejne nedáš a není důvod to nedat takhle pěkně doprostred

-> saskyn2 30.06.25 13:57:00: To jsou 2 parkovací místa. Ta čára je přesně uprostřed auta (ve stínu). To, že ty místa jsou malý je pravda, ale tak to prostě je.
-> StepaNoFUN: a co tam je špatně? Však ty auta okolo jsou na hraně takže do ty mezery víc jak jedno auto nezaparkuje. Já taky běžně parkuju takhle, co má za smysl to na někoho lepit aby na druhé straně zbyla větší mezera která je stejne nepoužitelná...
Edit: taky asi je to možná tak na hraně že se tam dvě malý autě vejdou, pak teda jo
Edit: taky asi je to možná tak na hraně že se tam dvě malý autě vejdou, pak teda jo
-> Jozka 30.06.25 12:56:41: To neni vysada jen BMW...
V patek pred OBI. Samozrejme primo pred vchodem. Pani vysla z OBI sa 3ma vecma v jedny ruce, odlozila si je do auta a pokracovala do nejvzdalenejsiho rohu od mista, kde stala. Predpokladam pro dalsi jednu vec.
V patek pred OBI. Samozrejme primo pred vchodem. Pani vysla z OBI sa 3ma vecma v jedny ruce, odlozila si je do auta a pokracovala do nejvzdalenejsiho rohu od mista, kde stala. Predpokladam pro dalsi jednu vec.
Dokonalý naplnění stereotypu: BMW s pražskou RZ, postavený přesně uprostřed "na čáře" mezi dvěma parkovacími místy (blbě vidno, čáry jsou jen "pomlčky", obec asi šetřila barvou, ale 99% řidičů je zvládá) a jako třešnička na dortu to, že stojí v pátek před popelnicema, na kterých je plakát "v pátek neparkovat"

E: A nebylo to chvilkový odstavení, trčelo to tam několik hodin..


E: A nebylo to chvilkový odstavení, trčelo to tam několik hodin..
-> darklord: jo vidíš to mi nedošlo že zrovna tohle je jednosměrka. Ale když dojedeš o ulici dal tak to je obousměrný a je to úplně to samé. mapy.com/cs/letecka?q=lho
tsk%C...
-> saskyn2: ale hento je jednosmerka, to co dava kolega je obojsmerna
-> MXMarek: Hele sice máš pravdu, ale když není kde parkovat tak se tohle všeobecně toleruje a nikdo nic řešit nebude. A věř že to máš ještě dobrý. Koukni třeba tohle mapy.com/cs/letecka?q=chv
alkov...
-> MXMarek: Ano, 3m pro kazdy smer.
Ale treba se tady dozvis, ze pulka z nich vysazovala invalidu a druha pulka tam mela technickou poruchu, takze vlastne jejich parkovani neni vubec problem...
Ale treba se tady dozvis, ze pulka z nich vysazovala invalidu a druha pulka tam mela technickou poruchu, takze vlastne jejich parkovani neni vubec problem...
Potreboval bych konzultaci, nez se odhodlam volat mestapo
. Mam pozemek, kde stavime. Je to u nemocnice, ktera ma nedostatecne parkoviste a tak v pracovni dny parkuji vsichni i v ulici, ze ktere mame vjezd. Kdyby to bylo jen jedno nebo dve auta, tak to clovek neresi, ale ona se tam vzdy vytvori souvisla rada aut viz foto z google steet view. Navic je to do kopce a nahore je horizont. Kdyz pak vyjede v protismeru auto, je problem se vyhnout... Zadny zakaz stani tam neni, ale nemel by po zaparkovani zustat vzdy alespon jeden jizdni pruh 3m pro KAZDY smer? Podle me ano a ta auta tam nesmi vubec parkovat ne? Diky
