Fiat a talianske autá

prohledat
2179 příspěvků (zobrazeno 1851 až 1900) od 03.04.2017 do 28.06.2025, založil/a minno
řadit dle data
15:26:24
23.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Tak jsme dneska byli s paní omrknout a projet Julču... a myslím, že je vybráno 3 Auto vypadá celkem dobře, bohužel servisováno dle doporučení výrobce, tzn první výměna oleje po 22 a druhá po 30 tisících 8 Ale to bude asi většina... Jediné, co mě trochu znepokojilo byl zaolejovaný airbox a spodek hadice mezi airboxem a turbem... předpokládám správně, že jinou příčinu než únik oleje z ložisek turba to mít nemůže? Abych na to případně zkusil uhádat nějakou slevu....
14:43:53
23.06.2018
MajoLR
-> castrol 23.06.18 13:38:31: To si pekne napísal, že "dotiahol"...*3 * 3 3
13:38:31
23.06.2018
castrol
tak pridam malu trosku do mlejna ,totok vcera dotiahol bracho
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od castrol vložen 23.06.2018 13:38:31
13:20:26
23.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Nechci tě zlobit, ale teď u nás v Olympii s dvojím lakováním. 1
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 23.06.2018 13:20:26
16:48:41
22.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 22.06.18 16:10:00: Nikdy jsem tím nejel, ale prý je to pohodlné a díky dlouhému rozvoru to dobře filtruje nerovnosti + je to i jízdně jisté. Zatáčky taková kompromisní klasika pohodlí x jistota. Já už koukám spíše jen po tom pohodlí, aby to mělo sílu na předjetí a aby to bylo ve vysokých rychlostech jisté a stabilní na dálnici a hlavně aby to uvnitř neřvalo jak cikánská Multikára. Proplétat se zatáčkami už jaxi nepotřebuji.

Bál jsem se kupříkladu, že bude Cromaňonec na tom měkkém podvozku při rychlé jízdě nejistý. V zatáčkách sice celkem dobrý, ale dost se naklání, je to taková daň za pohodlné odpružení. Pidižvík i Karkule v tom standardně usínají (jako bonux v tom na dálnici slyšíš maximálně vítr). 3 Na druhou stranu v přímém směru - tj. na dálnici a okreskách, se s tím dá jet hodně rychle a nerozhodí to snad ani chybějící víko od kanálu. Spáry, opravené části, vlny, propadliny, hrby v karoserii necítíš a podvozek to vůbec nevyvádí z míry. Je téměř shodný se Saabem a Vectrou, vzadu multilink a na obou nápravách dost masivní hliníková ramena.
upraveno 1x, naposled 22.06.2018 17:02:44
16:10:00
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Interiér i exteriér, má to něco do sebe. Jízdně to asi bude relativně nezajímavý, nalazený spíš na komfort... což taky není od věci. Další plus je klasickej HDM automat od Aisinu. Mínus je asi jen spotřeba, Giullieta s 1.4 a TCT bude výrazně úspornější...
16:02:56
22.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 22.06.18 14:01:24: Taky se mi to hrozně líbí. Designově je to lahůdka, včetně těch kol a proskleného zadku. Tu jsem chtěl já, ale v té době TBi skoro nebylo a když, tak to bylo za ranec.
upraveno 1x, naposled 22.06.2018 16:05:05
14:01:24
22.06.2018
dragon_cb_cz
Jinak prý se nemám stydět - tak já to teda přiznám veřejně, hrozně se mi líbí tohle, jen mám pocit, že to je strašnej nerozum 3 www.sauto.cz/osobni/.../1 7778162
11:09:10
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Já ti věřím, kamarád z Norska říká, že Giullieta je nejspolehlivější auto co jeho máma kdy měla 4 Proto jsem docela nakloněnej tomu to zkusit.
09:04:39
22.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 21.06.18 22:50:58: Já už nic radit nebudu. 3 Chtěl jsem jenom říct, že když už jsme v tématu Italové a řeší se spotřební přesouváky, tak u Bravíka 2009 (pouze značkový servis) se dosud dělaly jen přední kotouče (naj. 80 000 km). U Cromíka (2006, pouze značkový servis) se v záruce měnila spínací skříňka, přední kotouče budu teprve někdy dělat (134 000 km) a musím se dokopat mrknout na mikrospínač otevírání pátách dveří, který jsem v zimě zkurvil. Kolegovo mamina má Grande Punto 1.2 (2009) a ještě na tom nic krom běžné údržby nedělala. Nejsem si jistý, zda bude Alfík navzdory hemzům na internetu nutně horší. 3 A já si myslím, že ženská by měla Alfu a nebo něco podobně italsky líbivého mít. 3
upraveno 1x, naposled 22.06.2018 09:11:08
07:39:21
22.06.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:

Jo, lidi maj furt moc peněz a vymejšlej pičoviny. 47
23:04:34
21.06.2018
dragon_cb_cz
-> Nwkt: Měli jsme chvilku půjčenýho toho S-Maxe a shodli jsme se s Alčou, že je to pro nás až absurdně velký auto...



-> palinator: Jako aby ty auta byly ještě dražší a koupil jsem si Felicii nebo co? 3
23:02:08
21.06.2018
palinator
Stejně si myslim že by měli zvednout daně. 1
22:59:12
21.06.2018
Nwkt
-> dragon_cb_cz: Jsem to obhlížel na legendách, je to malý 3
22:58:27
21.06.2018
dragon_cb_cz
-> Nwkt: Nepsal jsem tam snad "ne moc velký"? 4 A díky tej velikosti je to i cenově úplně mimo....
22:52:35
21.06.2018
Nwkt
22:50:58
21.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Chtěl bych říct, že přesně vím co chci, jen takový auto nikdo nevyrábí, ale kecal bych... jasno v tom úplně nemám. Mám nějaký požadavky - benzín, automat, sesle vepř nebo alespoň půl vepře a pochopitelně s výhřevem, automatická klima, rozumnej výkon, snesitelná spotřeba, ne moc velký. Kindertransport friendly, takže dobrej přístup na zadní sedačky (třídvířka ne-e). Ale na žádným nelpím nějak úplně zoufale. No a taky by to hlavně mělo být rozumně spolehlivý, ve stylu řekněme "opravy klidně, ale nesmí to být něco co nepočká do výměny oleje". Ta Alfa do toho celkem zapadá, jen tím koncem si nejsem moc jistý 3
upraveno 1x, naposled 21.06.2018 22:51:39
22:37:42
21.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Musíš vědět co chceš. Všechna auta co jsem měl a nebo mám / máme, všechna jsem vybíral, protože jsem tato konkrétně chtěl. A zejména u C4 a Volva se nejednalo o zrovna zanedbatelné částky, další nákupy už byly levnější, ale pořád šlo o auta, na která jsem se konkrétně zaměřoval, bez ohledu na pořizovací cenu. 4
20:44:24
21.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: No jo 3 Jenže mě by se toho líbilo... a rozpočet je omezenej. Tak vybírám no... snad nepřeberu.
19:01:38
21.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Moc To řešíš. Líbí x nelíbí, koupím.
18:02:02
21.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jako aby byla marnotratnější? Já ti nevím, současný nastavení mi docela vyhovuje 3
17:47:26
21.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 21.06.18 17:07:24: A neměla by na to brát nějaké prášky? 3
17:07:24
21.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jo, DNA to má. Ty dva kusy po kterých momentálně pokukuju jsou oba 2012, tam už by těch problémů s MultiAir nemělo být tolik.



Ženě se taky líbí, ale má trochu strach z přílišné "italskosti"... A pořád je to v pásmu 200-300 tisíc, což už je trochu moc na "skok po hlavě".
16:45:34
21.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 21.06.18 13:22:23: Tu TCT by mělo mít i QV a obecně s ní problémy nebývají. S tím MultiAirem máš taky pravdu, že se to týkalo hlavně prvních ročníků a je jich v inzerci mezi silnějšími benzíny nejvíce. Když jsme vybírali my, tak ty první ročníky se v té době týkaly nás a tak jsme zvolili hodně podobné auto s nenáročným motorem pro holku do města. Ale chtěla ji hodně. 3

Já bych klidně mohl QV v té matné metalíze, to je dobrý. 1

Tak jsem zvědaf, zda to koupíte. Poměr cena / výkon je zajímavý. Jinak tato má taky DNA tlačítko?
upraveno 1x, naposled 21.06.2018 16:47:25
13:22:23
21.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: QV se obávám že za dostupné peníze by to byly všechno pasti a na ježdění po městě bychom si proti 9-5 Aero spotřebou asi moc nepomohli 4 Ten MultiAir vím že umí pozlobit hlavně u prvních ročníků, ale když už tak to na výměnu úplně fatálně drahé není.



A když koukám po kombinaci výbav co bychom rádi, tak z benzínů tam právě nejčastěji vychází ta 1.4 TB 125kW, která MultiAir má. Spotřeba vypadá víc než rozumně a mělo by to být i rozumně živý. Naftu asi nechci.



Celkově ta Giullieta vypadá, že na poměry Alfy to žádný fatální problémy nemá, tak mě to láká... o moc horší než Saab to být nemůže 3 Ale nejsem si jistej tou TCT, to je sranda co by se mohla prodražit.
upraveno 1x, naposled 21.06.2018 13:23:42
22:24:27
20.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 20.06.18 15:25:12: Na ty jsem nic neslyšel. Šel bych po 1.4 T-Jet nebo JTD (vč. 1.6), úplně bych nevyhledával Multiair, ale osobní názor, mám raději jednoduché věci. Taky jsme po ní koukali pro Karkuli. 1 QV asi kupovat nebudete, že? 1
upraveno 1x, naposled 20.06.2018 22:26:38
15:25:12
20.06.2018
dragon_cb_cz
Netušíte někdo, jak jsou na tom dvouspojky TCT v Alfách se spolehlivostí atd? Konkrétně by asi šlo o Giullietu...
09:07:42
06.06.2018
Pavel P@nkáč
-> Jarda: ty jo to sem poplet jo kabrio je cajk ja myslel ze pišeš o té Jiřikově krabici, nepozornej Pavel!
23:07:02
05.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč 04.06.18 20:54:01: me se libi... urcite ne nejvic, ze vsech kabrii, ale je to pekne5
22:33:05
04.06.2018
Kocvin
-> 1560 - zrušená registrace 29.05.18 08:02:18: 176 A4.000 by se tam vešlo v pohodě... 40
22:09:29
04.06.2018
Venca.
-> Jirik_Tuňák1983: Joo pěkný kola, skoro škoda na takový auto 3
20:54:01
04.06.2018
Pavel P@nkáč
-> Jarda: mě to nedá musím si rejpnout, hele k pěknému má tento povoz hodně daleko...3
19:48:18
04.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> 1560 - zrušená registrace 28.05.18 17:58:16: pekne, nektere mely oblouk a nektere ne? todle je hezci...
19:33:28
04.06.2018
Jirik_Tuňák1983
19:32:53
04.06.2018
Jirik_Tuňák1983
Fifík konečně na letních. Originál Fiat Toora 7,5x18. Ale na krabičníka je to pomalu furt malý.

Přelakovávaly se, aby se sjednotila barva s krytkami, které byly už měněny (asi ztráta).
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 04.06.2018 19:32:53
08:02:18
29.05.2018
1560 - zrušená registrace
-> Kocvin: Jo, co se da delat. Ono by se tam ale stejne nic vetsiho neveslo1 1
23:20:20
28.05.2018
Kocvin
-> 1560: Škoda, že do toho cpali jen takové zdechliny ze sériového punta..
23:14:30
28.05.2018
1560 - zrušená registrace
-> castrol: Ne ne tu mam porad...

Jako denni auto. To ostatni je jen pro radost
21:23:34
28.05.2018
castrol
-> 1560: a co fabka tu si predal ?
20:22:12
28.05.2018
Jirik_Tuňák1983
18:16:16
28.05.2018
Tomaso435
-> 1560: za 50 000 čínskejch jenů 3
18:14:38
28.05.2018
1560 - zrušená registrace
-> Tomaso435:

Jako jo, žiju... Ale to je na dlouhý povídání! Tenhle byl za víc, nebyl ani v inzerci, rok jsem kolem něho jezdil a stál pořád na místě, neb majitel si našel jiný koníček (jedničkovýho Golfa bez střechy), tak mě jednoho dne hráblo a ejhle, už je doma.



P.S.: Taky jsem si nedávno koupil tohle. Ti to prodám za 50 000, chceš? :-D

www.k-report.net/ukazobra zek.php?soubor=125...
18:03:12
28.05.2018
Tomaso435
-> 1560: ty vole . von žije... :D

minulej tejden sem na něco takovýho koukal. ani nevim jestli to není ten stejnej.. za 28? :-D
18:01:57
28.05.2018
palinator
-> 1560:

Tuhle jsem si říkal kdože to píše příspěvky odenterovaný a konečně jsem na to přišel. Asi telepatie 40
18:00:24
28.05.2018
1560 - zrušená registrace
-> palinator:

Ale jooo... Nějak... 3
17:59:50
28.05.2018
palinator
-> 1560:

Ty taky žiješ? 3
17:58:16
28.05.2018
1560 - zrušená registrace
Jsem si dnes koupil hracku
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od 1560 - zrušená registrace vložen 28.05.2018 17:58:16
19:41:59
27.05.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 27.05.18 14:14:40: Tohle je výkonově tak nějak normál. 110 kW, 320 Nm, při jakých otáčkách nevím. Ale na dvojku, trojku i při vyšší rychlosti s tím má protiprokluz co dělat, navíc si dává trochu na čas, ale nevím co je běžné, protože dosud AWD. Nějaké to proklouznutí na tyto kvalty např. při přejetí z pruhu do pruhu a akceleraci není nic výjimečného. Včera jsem vezl maminu s jejími kolegyněmi z práce, trochu jsem jim sesypal tašky na jednom zrychlení a je vždycky krásně slyšet se staženým okénkem, jak se na 2, 3 ty gumy zakusují. 3 Na dálnici to pak dost divoce zrychluje na 4, 5 i 6ku a na stoupající ručičku tachometru je docela radost se podívat.

Naftu jsem nechtěl, ale je to na dlouhé přesuny paráda.
14:14:40
27.05.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Já se sem vetřu do tebou jmenované party 3 Mám stejnou zkušenost s Akordeónem... v běžném provozu znamená i těch relativně skromným 103kW víc než dostatečnou dynamiku, protože krouťák. Pokud má ten motor dostatečně plochou křivku krouťáku s brzkým náběhem a drží i nahoře, což lepší CR nafty mají, tak je vcelku radost s tím jezdit.
Extreme Tyres