




Že tomu nevěříte věřím, ale fakt to tak bylo
Samozřejmě záleží na profilu trasy atd. Na provozu, na zatížení auta, ale jezdil jsem víceméně sám a stejnou trasu.






Druhým aspektem věci je taky hluk vyšší vs. nižší otáčky při stejné cestovní rychlosti. No ale tímto bych debatu o 5q/6q ukončil, Touran je pasé, nastoupil nákup P 5008 VTi v LPG
Zůčastněným děkuji za připomínky.
Měl jsem BMW E61 530D kombík v automatu a při těch 120-130 to jezdilo dálky za 8l a při 150 kolem 6,5-7l/100km
Akorát to byla neskutečná poruchová mr**a tak šel do světa...




Otázka je pak cena takové přestavby, proto jsem se ptal, jestli to nemá někdo v merku, co by tam tak mohlo "pasovat" Mě paradoxně brambor 3.0 6vál žral míň při 150km/h než při těch 120-130km/h


Jako připouštím, že na nějaké městské poježdění nebo kolem komína se ten 5q může chovat úsporněji, ale tohle v podstatě neuvidí nic jiného, než dálnici... teda možná 




a nebo spíše 








Prostě se mu to zalíbilo... jo ale teda hodlá udělat přestavbu na LPG, což už by šlo, ale nevěřím tomu, že s tím 5q při dálniční rychlosti to bude úsporné vozidlo




u toho upu je blbe, ze musis platit pronajem baterky 1500kc mesicne, kdyz k tomu pridas tu energii, tak se vic vyplati LPG, jedine bych si ho nabijel potaji v praci, ale nevim jak bych zamaskoval tu prodluzku k autu


Mít to nějaký normální dojezd tak do toho klidně jdu.

a pak zase mají třídního nepřítele v novějším modelu, takový nekonečný přírodní koloběh...


, kteří by nejraději pořídili třeba 500ku, páč s tím ročním nájezdem neužijí ani nové a ani staré auto a jezdit je v podstatě ani nebaví. 





















