VW Passat

prohledat
2214 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 08.04.2014 do 10.11.2025, založil/a Syny
řadit dle data
09:38:59
20.05.2024
vhml
-> msar 20.05.24 08:02:08: ok, díky, kouknu na to co to dělá.
08:50:27
20.05.2024
Syny
-> vhml 20.05.24 07:59:32: Nech si u Nwktho aktivovat kontrolku dennich svetel.
08:02:08
20.05.2024
msar
Na spínači světel se rozsvítí zeleně symbol obrys. světel
07:59:32
20.05.2024
vhml
Jde nějak poznat, že se auto rozsvítilo? Ráno bylo docela světlo ale mlha a nemám jak poznat, že auto svítí hlavníma. Mám aktivovaný zadní i jako denní, takže mi budíky a všechno svítí pořád, tak to podle toho nepoznám.
upraveno 1x, naposled 20.05.2024 07:59:48
18:11:55
18.05.2024
Jarda/felda
-> michael 18.05.24 17:54:27: náprava je v hliníkových držíkách to při nárazu může prasknout 4
17:54:27
18.05.2024
michael
-> Bukaj: Nevím, ale asi proto, že nevidím korozi.
17:21:26
18.05.2024
Bukaj
-> michael: Tuhle fotku už jsem viděl několik let zpátky...
...proč by to možné nebylo?
16:01:12
18.05.2024
michael
Je to možné?
zvětšit VW Passat - obrázek od michael vložen 18.05.2024 16:01:12
09:18:08
18.05.2024
vhml
-> Syny 18.05.24 09:17:05: ne, to jsou fotky z netu a prave spekuluju jestli to montovat.
09:17:05
18.05.2024
Syny
-> vhml: Ty z toho delas tank? 3
08:47:28
18.05.2024
vhml
A pak existuje kryt co na to navazuje. Ale to bych asi potřeboval radu od Milana, v jakejch kombinacích motorů to někdy viděl, protože já mám v tomhle místě katalyzátor s nejakou klapkou či co to je , tak aby se to celý neupeklo. Hliníkovej kryt má číslo 5Q0825230K , a nebo existuje jen takovej spojler 5Q0825230J, popř o O4 se to jmenuje jinak, 8Y0825230 a stojí polovic.
zvětšit VW Passat - obrázek od vhml vložen 18.05.2024 08:47:28
08:43:34
18.05.2024
vhml
Nemám velkej kryt. A ty z O4 se u Venniho zatím nějak nevyskytujou :-)

Koukal jsem ale, že existuje přídavnej kryt, v origu asi za 6 stovek. 3Q0199110B. Akorát, že je určen pro plechovou nápravnici a hliníková má 2 díry jinde, tak tam někdo dával pásovinky na úchyt. To už je takový bastleníčko ale.
zvětšit VW Passat - obrázek od vhml vložen 18.05.2024 08:43:34
22:05:21
17.05.2024
saskyn2
-> Milan 136: no ta 2018 co má vhml určitě ne. Na 2020 supovi jsem nedávno dělal rozvody a teda si myslím že tam taky nebyl, nejsem si jistej, ale to bych si pamatoval jak se to na píču sundavá3
Jinak když už tě tu mám, kolik děláte naftový rozvody s clonkou? Jsem ted pani nacenoval do práce, ne evo motor a jak to mají všechno na fakturu(čekáš) tak jsem jim to nacenil rovnou 15, protože někdo mi říkal že autorizák je dělá 16 tak jsem se držel při zemi, ale trochu mě zarazilo že další nejnižší nabídku měli za 25. Jako chápu že to je polostátní firma tak je nikdo nešetří, ale stejnak mi to přišlo trochu dost3 3
21:46:12
17.05.2024
Milan 136
-> saskyn2 17.05.24 21:38:30: B8 ho časem nedostala? Superby mají dlouhý normálně. I Karoqy atd.
21:38:30
17.05.2024
saskyn2
-> vhml 17.05.24 20:20:58: no hlavně když už si v tom krytování, tak kryt pod motor z OIV protože zakreje silentbloky co pak jinak začnou vrzat.
21:37:14
17.05.2024
Milan 136
-> Syny 16.05.24 22:17:10: Já to vždycky dobrušuju, piluju. A oak vidíš, jak to někdo jinej vyřezal pomalu motorovkou3
21:03:30
17.05.2024
Syny
-> saskyn2: Ok, diky za info.

-> vhml 17.05.24 20:21:57: No je jich dost, ale pramalo s historii, stavem a vybavou co bych si predstavoval :/
20:59:18
17.05.2024
saskyn2
-> vhml 17.05.24 20:50:43: No ale vyříznout jí tam musíš. A vidět je když se ohneš.
20:50:43
17.05.2024
vhml
-> saskyn2 17.05.24 20:24:43: ale to je cely schovany ze ta dira videt neni
20:29:08
17.05.2024
saskyn2
-> Syny:
zvětšit VW Passat - obrázek od saskyn2 vložen 17.05.2024 20:29:08
20:24:43
17.05.2024
saskyn2
-> Syny 17.05.24 19:55:59: podnárazník, ale u B8 je taky lakovanej. Ale s trochou šikovnosti se to dá vyříznout bez nutnosti lakování
20:21:57
17.05.2024
vhml
-> Syny 17.05.24 19:55:59: asi bych vybiral s taznym nez se s tim zas prcat. Passatu je dost, narozdil treba od touranu s taznym
20:20:58
17.05.2024
vhml
-> saskyn2 17.05.24 19:44:09: nakonec jsem to objednal z polska za 500 i s dopravou. Akorat budu muset v autorizaku dokoupit ty zavesy.
19:55:59
17.05.2024
Syny
-> Nwkt: -> saskyn2: Jde mi o to, jestli se musi hrabat do lakovany casti narazniku. Jestli se da vymenit jen nejakej kryt pod nim, tak to je v pohode. Jen abych vedel jestli koukat jen po autech s taznym, nebo brat v potaz i ty bez taznyho s tim, ze k cene pripoctu jeste cca 25 na tazny.
upraveno 1x, naposled 17.05.2024 19:57:00
19:42:38
17.05.2024
saskyn2
-> Nwkt: No toho ale musíš bud vyměnit, nebo původní vyřezat. Jsem to pochopil že by to tam Syny chtěl dát jen tak, což určitě nejde. Já jsem to výklopný na B8 asi nikdy nedělal, jen na B7. Ted naposled jsem dělal nějakýho supa a ten vocas si na to koupil to nejlevnější a univerzální elektriku co ani neumí pípáky, jsem chcípal když jsem to viděl, taky jsem se s tím nesral a nárazník řezal flexou od oka3
19:30:41
17.05.2024
Nwkt
-> saskyn2: Origo výklopný a na to bude podnárazník ne?
07:52:35
17.05.2024
saskyn2
Dát tam jde a řezat se musí
06:26:30
17.05.2024
StepaNoFUN
-> Syny: to bude zalezet hlavne na tom, jaky si objednas zelezo.
Spis je potreba ohlidat, jestli se tam to tazny da vubec dat. Respektive jestli vubec a kolik je na tazny vyplneno v TP. Vetsinou u aut, co tazny nemely z vyroby bude min, nebo nic.
Ja mam na sluzebaku 2650kg. Pokud by tam nebylo tazny z vyroby, tak tam je 1600. Nektery skodovky bez pripravy mely v TP napsanou nulu.
A pak samozrejme je potreba zjistit, co vse se meni. Treba na octavce se (co vim) mely menit i sahary.
22:17:10
16.05.2024
Syny
Když se na B8 nebo B8.5 dodělává dodatečně tažné (u auta bez jakékoliv přípravy) - je nutné nějak řezat do nárazníku?
10:21:34
16.05.2024
vhml
Neměl by někdo navíc kryt zadní nápravnice 3Q0501713? Líbí se mi ta myšlenka to zakrytovat, ať tam nelítaj sračky
zvětšit VW Passat - obrázek od vhml vložen 16.05.2024 10:21:34
13:08:19
16.04.2024
palinator
-> Syny:
Mě spíš třeba sraly pětikvalty v 1,6 TDI, kdy člověk losoval mezi podtočeným motorem nebo 2000, který už jsou vyloženě zbytečný. Podobně blbě, ale v jiných otáčkách, je odstupňovaný i Citigo.
upraveno 1x, naposled 16.04.2024 13:08:25
12:41:37
16.04.2024
msar
Koupil jsem si B7 s 1.4TSI a DSG a převodovka tak je nastavená, že jakmile rychlost dosáhne 60km/h tak mermomocí zařadí 7, otáčky padnou na 1200 a je slyšet jak se to motoru nelíbí (dunění). Jediná věc, co se mi na autě nelíbí...
11:21:23
16.04.2024
Syny
-> palinator 16.04.24 10:56:38: Volnobeh netahne 1400 kg pres odpor vzduchu a kol. I po rovine s malou zatezi tam ale nejaka porad je. Mam to auto 7 let, tak uz nejak vim jak se projevuje jeho motor a kdy uz je znat, ze se mu to nelibi. A ver, ze i na rovine s 1200 nebo 1400 otackama uz je znat, ze to fakt neni ono. A nevidim duvod tam takovy otacky vubec mit. Na spotrebu to ma vliv minimalni, jestli vubec nejakej. Na zatez dvouhmoty to ovsem vliv mit bude.
10:56:38
16.04.2024
palinator
-> Syny:
A volnoběh máš taky radši na 1500 otáček? 3

Je to auto od auta. Mě třeba Ovce (a to je fakt starej motor 3) zaduní (chytne nějakou rezonanci) kolem 1600 otáček. Toledo s tím nemělo problém vůbec, to se celý chvělo tak nějak pořád. 3
Je pravda, že u CR motorů nějakej rozdíl ve spotřebě nepozoruju, ale jezdim s tim tak ze zvyku z rotačky, kde to naopak znát je. S tou se dá jet po rovině v obci tacho 60-65 na pětku a palubák bliká něco kolem 2,5 l/100. 3 Samozřejmě sebemenší akcelerace nebo stoupák vyžaduje podřazení, jinak to začne dunět.
10:18:34
16.04.2024
vhml
-> Syny 16.04.24 09:39:47: u Passatu určitě nic neduní. Jakmile trochu přidáš, kdy by to mělo kvůli zátěži dunět, tak si to podřadí.
09:39:47
16.04.2024
Syny
-> palinator 16.04.24 08:14:25: No zkousel jsem to u sveho Golfa v ramci testu a bylo to vsechno jen ne "v pohode" 3 Jako jo, je to starsi motor, starsi auto, hur odhlucneny nez Passat, ale jezdit tak, byt po rovine s minimalni zatezi se rozumne neda. Je fakt, ze u aut s DSG a novejsim motorem co jsem ruzne zkousel mi to uz tak hrozny neprislo, ale i tak je to duneni podtocenyho motoru slyset - hlavne u hur odhlucneny Octavie. A po pravde nevidim moc realnej duvod na takhle nizky otacky jezdit byt po rovine s malou zatezi. Sam s manualem pod 1600 otacek vicemene nejezdim a ani tech 1600 tam nevidim moc rad, spis to drzim min. kolem 2000. Kdyz jsem na rovine zkousel na tempomatu stejnou rychlosti jet na 5. rychlost a pak 6. rychlost, tak rozdil v aktualni spotrebe byl dle palubaku paradoxne vyssi u te vyssi rychlosti, tak nevim...
upraveno 1x, naposled 16.04.2024 09:41:19
08:14:25
16.04.2024
palinator
-> Syny 10.04.24 21:37:46:
1100 je v pohodě, když je to téměř bez zátěže..
09:17:43
11.04.2024
vhml
-> Syny 11.04.24 08:59:51: 2018. U passata to jde vicemene poznat podle sklenenyho radia, byt se asi pul roku delal 6kvalt bez adblue se sklem
08:59:51
11.04.2024
Syny
-> vhml: jj, koukam tak 2019 a dal a to uz jsou vsecko 7q.
08:22:17
11.04.2024
vhml
-> Nwkt 10.04.24 22:13:18: jakože Roman Tužil? Vím, že existuje, ale neznám ho.

Ale jak říkám, mnohem víc mě sere přetáčení. Většinou musím předjíždet na pádla a řadit před 4000 aby to odsejpalo.

-> Syny 10.04.24 21:37:46: a byl to sedmikvalt? Ty už na to podtáčení prej zas netrpí tolik jako šestikvalty.
upraveno 2x, naposled 11.04.2024 08:33:40
22:42:02
10.04.2024
Syny
-> Nwkt: Co to vůbec stojí, takovejhle tunning? Co tak koukam po těch autech, tak manuál už je dneska docela velká vzácnost...
22:35:28
10.04.2024
Nwkt
-> saskyn2: Myslím že jezdí něco jinýho
22:20:04
10.04.2024
saskyn2
-> Nwkt: By se VHML s Romanem mohli i znát z nějakých závodů ne? Jinak jo, já ho můžu taky doporučit.
22:13:18
10.04.2024
Nwkt
-> vhml: Hořovice, můžu poslat kontakt na messengeru
21:37:46
10.04.2024
Syny
-> vhml: Zajimavy, já když párkrát s DSG jel, tak to nemělo problém jet na 1100 otáček. Ale je fakt, že to jsem plyn jen trochu šolíchal a jak jsem trochu přidal, tak to podkoplo o jeden nebo i dva kvalty.
21:35:11
10.04.2024
vhml
-> Nwkt 08.04.24 21:58:40: a kdo kde a za kolik to dela nejak schopne? Me to teda neprijde ze by to nejak extra podtacelo. Jako jo, jezdi to obcas kolem 1400, ale kdyz pridas tak si podradi. Spis mi sere pretaceni. Motor umre ve 4000 ale eSko ho nesmyslne trapi do 4500
21:58:40
08.04.2024
Nwkt
-> vhml: Nemá, nech si to DSG načipovat ať to nepodtáčí
11:28:13
08.04.2024
vhml
Orientujete se v softwarech dsg? Tohle ma 1404 kterej na forech vsichni hejtujou. Já poznám hovno. Tak jestli ma smysl si ject do autorizaku to prehrat. Prej na to bylo i TPI 2054195/2. Ale kdyz jsem psal do vw tak mi pani odepsala ze neni. Mozna jestli to uz vyprselo.
Prej tenhle software skube pri podrzaovani a muze to nakurvit mechatroniku, tak mam strach aby mi to nepadlo. Škube mi to jen občas na eSko, ale to asi jen kokotsky rychle pustí spojku, aby to bylo jakože Sport.
upraveno 1x, naposled 08.04.2024 11:31:31
01:24:56
08.04.2024
vhml
Vim hovno. Byl to Mann a ten plastovej vylisek mel na sobe datum vyroby 2/18.

Jinou dylku jsem pri montazi ani nepostrehnul a dal tam UFI.
upraveno 2x, naposled 08.04.2024 08:15:20
Extreme Tyres