Když to máš v knížce k autu? Lépe řečeno, lepil jsem to do klasickejch servisek, na auta bez servisky jsem musel dělat záznamy jinak. Třeba založit sešit jako u Š100 v roce 1972.




osobně na starší auta beru bílou lakovou tužku a píšu to rovnou na díl
datum a stav km případně kdy má být výměna 











musíš ty zadní políčka(provést) všechny mít odškrtaný, resp. ty který si udělal musí mít zelenou fajfku, ty který ne musí být prázdný

























) - byt tedy s EVO motorem. Prej to resi udelat rovnou rozvody, coz tedy se mi ve 140 zda brzo, ale prej je tenhle najezd stejne hranicni pro vodni pumpu 

No do toho se srat nebudu...







Já už jsem otevřený všem možnostem motorizací, karoserií a pohonů
I to tažný jsem ochotnej nechat dodělat dodatečně. Hlavně ať to nějak vypadá a nemá to zasebou žádnej karambol...





Nebo to je jen chyba v popisu? Jsem vždy viděl 110 nebo 140 kW, ale 90 jsem teď viděl v popisu prvně...





Já na tu kontrolku nedám dopustit. Tohle moc nepobírám, proč to tak výrobce dělá...