NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK

14.3.2023 PRODÁNO.

Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.




Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)

Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách

Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)



Skoda 120 L (emko)

15.12. 1983



Karoserie

Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)

Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ




Interier

Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D




Napravy

Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.


Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm


Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro




Motor

Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR



Kolesa

Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13





Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

22:21:43
26.08.2014
Jozka
-> Řízek: Jo, tomu rozumím.. 5 Jen dej pozor - jak se jednou začne s kolama, tak jich není už nikdy dost 3.
22:15:46
26.08.2014
Řízek
-> Jozka: Ale to určitě. neříkám že to je špatné, ale už to tam je moc dlouho a jednoduše mě ty kola nebaví 3
21:06:38
26.08.2014
castrol
-> Jozka: to hej a jak 4
21:01:39
26.08.2014
Jozka
-> castrol: Též dobrá možnost, ty stávající kola tomu taky moc slušej..5
20:54:47
26.08.2014
havlik
-> Řízek: no podle mě tyhle 5ti paprskový nejsou nic proti ničemu, ale tak záleží na tobě:)
20:54:46
26.08.2014
castrol
-> Řízek 26.08.14 20:14:47: tak tam nechaj to co je teraz a usetris 1
20:47:59
26.08.2014
Jozka
-> Řízek: Jsem obdobný mnohapaprskový kola na užovce už viděl (nevím ale, jestli tady nebo někde na srazu) a celkem se mi na ní pozdávaly..5
20:41:36
26.08.2014
Řízek
-> havlik: Ty kola od nekud znam hele 3 ale bojim se ze na tom ty kola budou EE. moc novodobé. chtel bych nejaky staromodni dobovny
20:33:28
26.08.2014
havlik
20:33:27
26.08.2014
havlik
20:14:47
26.08.2014
Řízek
-> castrol: To ja taky ne. ale kola sama o sobe pekny jsou, ale na aute... nevim 3 Mam ted zase zachvev koupit nejaky pekny kola, jenze nevim jaky . zase me to stejne prejde a zustane to co tam je 3
19:21:28
26.08.2014
castrol
-> Řízek: neviem si ich predstaviť na aute
19:18:03
26.08.2014
Řízek
Premyslim nad kolama z BMW alpina. bud 13 nebo 14'' 7
zvětšit NanuK - obrázek od Řízek vložen 26.08.2014 19:18:03
19:54:02
25.07.2014
Pavel P@nkáč
-> castrol 25.07.14 12:16:50: nejsou pekny vubec8
19:50:18
25.07.2014
castrol
-> Řízek: je to asi jedine plechotroy a ešte Pavla P na ktoré sa dá kukat1
18:56:00
25.07.2014
Řízek
-> castrol: 3 tobě se Mattig asi hodně líbí že 3
18:55:23
25.07.2014
Řízek
-> Vojťas: třeba mi zas jednou hrábne a zas to budu překopávat 3 Ne necham to tak jak to je 6
12:16:50
25.07.2014
castrol
-> Pavel P@nkáč: na kola nesahat
00:45:42
25.07.2014
Vojťas
-> Řízek: jo je to paradni 5
23:07:55
24.07.2014
Řízek
-> Vojťas: Proti emku nic nemám a nikdy neměl, ale ouža se mi vždy líbila a ted ji mám a sem za to rád, libi se mi ted víc než dříve 6
Extreme Tyres