skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
19:38:21
25.08.2009
25.08.2009

havlik
-> Turda: tak já na kyvce s kyvkovejma proprietama fakt neměl Ačka:) jinak já mam vzádu pružiny dokonce jen 295mm:)
19:38:20
25.08.2009
25.08.2009

Řízek
-> Turda: no to jo ale zase jinak se chova kyvka a jinak vlecka
19:36:46
25.08.2009
25.08.2009

Turda
-> havlik: to už je moc...ne??-> Řízek: já bych halsoval pro oboje kyvkový věci, mám to tak na kyvce a áčka decentní ne??
19:36:34
25.08.2009
25.08.2009

havlik
-> Řízek: a to vadí?
19:34:59
25.08.2009
25.08.2009

Řízek
-> havlik: No, jenomze ja mam zase strach ze to bude mit moc veliky acka
19:30:43
25.08.2009
25.08.2009

havlik
-> Řízek: udělej to jako já a tuner vlečko domky kyvkopružiny
19:30:36
25.08.2009
25.08.2009

Řízek
-> Turda:
No a ne snad? Ty vole kdyz sme v tom jely vsichni 3 tak to tam bylo tak 350 kilo vevnitr a to sem myslel ze se s tim nekde zakrojim pod zem jak to lezelo na zemi
No a ne snad? Ty vole kdyz sme v tom jely vsichni 3 tak to tam bylo tak 350 kilo vevnitr a to sem myslel ze se s tim nekde zakrojim pod zem jak to lezelo na zemi19:28:43
25.08.2009
25.08.2009

Turda
-> Řízek: udělej to ajko já....teda já nci nedělal ale prostě kyvka domky kyvka pružiny...


19:23:31
25.08.2009
25.08.2009

Řízek
-> Turda: no ten zadek musim dat dolu, ale nevim este jak, jestli mam nechat ty domky z kyvky a dav kyvkovy pera, nebo nechat ty vleckovy pera a nasadit vleckovy domky. ted babo rad. zase ty kyvkovy by mely bejt tvrdsi ....


19:22:22
25.08.2009
25.08.2009

Turda
-> Řízek: prej STŘÍHÁM ČELEM MRAVENCŮM HLAVY.... to je v prdeli


19:20:12
25.08.2009
25.08.2009

Turda
-> Řízek: ale hovno se ti zdá
naprosto akorát, přesně takhel má nanuk vypadat....zadek dolů a bude to pekelnej stroj 
naprosto akorát, přesně takhel má nanuk vypadat....zadek dolů a bude to pekelnej stroj 
18:34:23
25.08.2009
25.08.2009

Řízek
-> Turda: Decentne??? hele nezapomel sis brejle? to je moc

18:33:50
25.08.2009
25.08.2009

Řízek
-> havlik: No doufam ze pojedu teda sam pac jinak nevim

18:33:25
25.08.2009
25.08.2009

Řízek
-> Tuner#2: No ja bych to nerezal ale kuci do me proste tak dlouho hucely ze se to urizlo no
13:53:45
25.08.2009
25.08.2009

Pavel P..
-> havlik: tak si přibal do auta dvě prkna a pomocníka kterej ti je bude instalovat přes díry a hrby

12:28:40
25.08.2009
25.08.2009

Turda
-> Tuner#2: prdlajs je to hezký, decentně snížený akorát, hezky tvrdý prostě bomba pecka, řízek je jenom rozmazlenej


11:09:47
25.08.2009
25.08.2009

havlik
-> Řízek 24.08.09 18:41:49: tak to je nás víc zvědavejch jak vjedem do klůčku

11:08:10
25.08.2009
25.08.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
Řízek 24.08.09 18:33:15 napsal: → jarin: no tak ty od Tunera byly 220 a my kreteni sme to o ten jeden zavernej zavit urizly hned a je to silene nizky
Hlavně že jsem to psal!!! Neřezat, nahodit na auto, ono si to bude 1000km sedat
Ale tak hlavně, že jsi spokojený.
Hlavně že jsem to psal!!! Neřezat, nahodit na auto, ono si to bude 1000km sedat
Ale tak hlavně, že jsi spokojený.23:57:36
24.08.2009
24.08.2009

Tampajs
-> Turda: tak ti to někde začlo přisávat..
23:04:28
24.08.2009
24.08.2009

Řízek
-> Turda: Ty vole doufam ze to neni duvod nejed na Doksy
NanuK
