skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
22:55:09
24.08.2009
24.08.2009

Turda
-> Tampajs: hm já sem taky dojezdil, 2 hodiny sem si hrál s volnoběhem a nic, rozebral nevim prostě, pak už byla tma tak nakonec to drží ale chová se to jak kdyby u novšího auta byla v prdeli váha, prostě to skáče mezi 1000 1500 a 600 otáčkami, nevim, pujde tam Lekr
18:41:49
24.08.2009
24.08.2009

Řízek
-> Tuner#2: Neboj sa, zadek se bude resit po doksech, ted na to uz neni cas. Jinak musim este koupit nejaky ty tlumice. A ted pocity z pruzin jo :D tak je to teda na seriovejch vyteklejch tlumicich,ALE ze zacatk umi prislo ze je to uplne stejny jako predtim a to sem tak nadaval
este stesti ze si me neslysel, no ale pak sem jel tam kde sem vedel ze se to musi nejak projevit a vysledek je to ze to neni tak uhoupany jak oto bylo, v zatacce se to tolik nenaklani a teda ujel sem s tim asi 60 km ale za celou dobu mi nebouchlo vrchni rameno o kastli, jen dorazy o ramena to jo, ale to se taky ty misky budou resit po doksech. ale Tury s Tampajsem me prekecaly ze urezem jeden zavernej zavit no
tak sme ho rizly a nanuk se vali na rypaku strasnym zpusobem, sem zvedavej jak vjedu do Klučku



18:35:39
24.08.2009
24.08.2009

Řízek
-> Majkl:
Ji znas vid

18:35:18
24.08.2009
24.08.2009

Řízek
-> Turda: oukej 

18:33:15
24.08.2009
24.08.2009

Řízek
-> jarin: no tak ty od Tunera byly 220 a my kreteni sme to o ten jeden zavernej zavit urizly hned a je to silene nizky

17:16:27
24.08.2009
24.08.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Řízek: No a co pružiny? Spokojenost? Koukám ten zadek, to chce schodit o půl metru 

17:15:10
24.08.2009
24.08.2009

Tampajs
Ale já na to ještě dneska vlítnu a snad to dám do kupy :)
17:13:26
24.08.2009
24.08.2009

Tampajs
-> jarin: Nedobíjí a prasknul mi držák motoru ve sváru

15:05:06
24.08.2009
24.08.2009

jarin
-> Tampajs: Japato??
12:07:01
24.08.2009
24.08.2009

Tampajs
-> Turda: Nene podle pojízdnosti je řada na mojom autě.. Moje nejezdí

10:43:42
24.08.2009
24.08.2009

Turda
-> Řízek: neni zač bejku, teď se vrhnem na moje jo?? a pak na tampajsovo





00:34:16
24.08.2009
24.08.2009

jarin
00:16:12
24.08.2009
24.08.2009

jarin
-> Řízek: Covece takhle to vypada hezonky, akorat na ty fotecce
a jestli rikas ze je to lepsi zajizdy ze to tak nehoupe tak bombyce
... co dorazy vesli se tam jeste nejaky????
Jinak jsem meril ty moje od Huska a maji volnou delku 225 a z jedny strany jsou pozvona serizly asi jako ze nedavas nahoru tu gumu tak to bude asi taky veselo
Jak ze byli dlouhy ty tvoje??


Jinak jsem meril ty moje od Huska a maji volnou delku 225 a z jedny strany jsou pozvona serizly asi jako ze nedavas nahoru tu gumu tak to bude asi taky veselo

22:31:48
23.08.2009
23.08.2009

Majkl
hezka fotka ta prvni :)
21:44:50
23.08.2009
23.08.2009

Řízek
Tak a hotove vyrizene, pojizdny, v hromade a ATS a s pruzinama
hosi parada dekuju moc.

17:15:24
20.08.2009
20.08.2009

Řízek
-> Turda: No doufam no

12:35:36
20.08.2009
20.08.2009

Turda
Zvládnem neboj sa 

23:45:04
18.08.2009
18.08.2009

Řízek
-> jarin:
Ze jo, dekuju. Sem moc stastnej ze je konecne uz mam a zrovna takle peckovy
