NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK

14.3.2023 PRODÁNO.

Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.




Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)

Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách

Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)



Skoda 120 L (emko)

15.12. 1983



Karoserie

Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)

Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ




Interier

Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D




Napravy

Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.


Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm


Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro




Motor

Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR



Kolesa

Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13





Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

21:04:07
20.09.2009
Řízek
-> Turda: Je to hroznej nezvyk to je pravda, ale jako jizdni vlastnosti sou fakt parada ale z boku to je i hezky ale proste jak vidim ty acka tak se mi chce blit
21:03:54
20.09.2009
Tampajs
Vypadá to luxusně.. Áčka máš jak já tak si nedělej hlavu1
21:01:22
20.09.2009
havlik
-> Řízek: pěkný co tam máš za pružiny?
20:59:19
20.09.2009
Turda
-> Řízek: dobrý je to fakt pecak, je to nezvyk, na áčka prcjů když to sedí ,tak to sedí 4 1
21:09:01
14.09.2009
Řízek
-> Mishak: 78 a uz mas aspon doma tu vektru?
20:59:43
14.09.2009
Mishak
-> Řízek: to víš Adam25
19:14:12
14.09.2009
Řízek
-> Mishak: no mozna jo kdyby si menel vir od Adama145 takze , nemas narok3
21:11:12
13.09.2009
Mishak
-> Řízek: slušel by mi nanuček cooo? 5 1
20:22:42
10.09.2009
Řízek
-> nikuve02: 3 hele ty tu taky existujes jo? no zadek pujde dooolu neboj
19:29:05
10.09.2009
nikuve02
co ta vejska vozidla.....no fuj fuj fuj2
22:22:10
07.09.2009
Řízek
-> Ivan eMBaso: 6 dekuju
22:18:03
07.09.2009
Ivan eMBaso
velmi pekne co si dokazal spravit zo skodovky urcenej na rozbitie :)
22:14:31
07.09.2009
Řízek
-> Turda: 3 Taky pravda...sakra3
22:06:14
07.09.2009
Turda
-> Řízek: ty voel zase to pak ale nebude NANUK jakože NANUK....nanuk bez prdele nahoře nevim noo....6 1
22:02:55
07.09.2009
Řízek
-> havlik: 3 No vis ja to takle neznam tu moji skodovku, me to nikdy takle akutni neprislo
22:01:24
07.09.2009
havlik
-> Řízek: no vidíš máš poslouchat Ludka Sobotu:)
22:00:32
07.09.2009
Řízek
-> Turda: 3 3 3 Kamarade, ja kdyz to videl poprvy tu fotku tak sem neveril svejm ocim, to musi jit proste okamzite dolu, uz se nedivim ze si ze me tam pulka virtu delala prdel3
21:52:48
07.09.2009
Turda
-> Řízek: ty krávo teDˇna tý fotce od Synyho to vidim, a prdel je nehorázně nahoře 3 3 3
21:50:36
07.09.2009
Tampajs
-> Řízek: 47
21:15:25
06.09.2009
Řízek
-> Tampajs: 3 No to jo, ty si byl dobre v sobotu vecer pri striptyzu, to nemelo chybu to sem se snad smal vic nez pri havlikovejch hlaškach3 3
Extreme Tyres