
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
13:22:28
22.09.2013
22.09.2013

Řízek
-> jarin: svezu te jaro ale nevim kdy. stablik, jebe to si pis, to se musi vyresit, ale ted cestou k Machaci mi bouchlo levy zadni kolo . takze sem znechucen a postavil jsem to na chatu pod zamek a myslim si ze uz do jara nevyjedu 

02:17:28
20.09.2013
20.09.2013

jarin
-> Řízek: Vidíš jak si hezky zadělala snímač otaček :)
Kdy mě svezeš? Sem nadrženejm jak sáňky v létě hlavně jak funguje ta přední osa :) Nejebe tam stabík o most rezervy když to properuje?
Kdy mě svezeš? Sem nadrženejm jak sáňky v létě hlavně jak funguje ta přední osa :) Nejebe tam stabík o most rezervy když to properuje?
09:10:11
24.08.2013
24.08.2013

bajou
-> Řízek: Jasný, aspoň je na co se těšit 

23:50:20
16.08.2013
16.08.2013

Řízek
-> Bajou: Bube bude ,neboj sa
predek takhle nezustane. zatim jsou v reseni jiny veci.

21:29:47
16.08.2013
16.08.2013

bajou
Hezkypěkně
ale chtělo by to nemračenou kapotu 


19:16:51
14.07.2013
14.07.2013

Řízek
-> jarin: no doufam ze co nejdriv, ale chtel jsem az budu mit podvozek hotovej kompletne, což zatim nemam.

12:42:17
14.07.2013
14.07.2013

jarin
-> Řízek: Kdy prijedes delat heen heen huudududu na kruháč? 

20:22:07
07.07.2013
07.07.2013

Řízek
O vikendu probehla instalace noveho srdce, este je potreba ale dolatit par veci. pri testovaci jizde, ze ktere jsem byl az do jiste chvile docela nadsen. se mi rozpadla upravena remenice na vodni pumpe
tudis probehlo bublani v motoru. snad se nic nestalo. Remenice byla nasledne opravena ale remen jinej jsem bohuzel nemel, takze dalsi jizda priste. a priste bych uz mohl instalovat napravy. zacina se mi to libit. Momochodem, omlouvam se typkovi v Octavii ze sem ho tak prasecky predjel 


13:52:47
03.07.2013
03.07.2013

Petrson
-> Řízek:




23:34:21
02.07.2013
02.07.2013

Řízek
-> Petrson:
no foto je jen ilustracni, svoji fotku zatim nemam, ale jinak oni by se neztratily 


20:57:54
02.07.2013
02.07.2013

Petrson
-> Řízek 19.06.13 21:42:29: Jen tak přemejšlím, není těch stabíků nák mooc? na jedno auto



21:42:29
19.06.2013
19.06.2013

Řízek
jsem si udelal pozdniho, nebo predcasnyho jeziska 

17:23:19
29.05.2013
29.05.2013

Řízek
-> tunerlada: No neni to zas tak spatny, jsem na vazkach
-> Tomaso435:
dobry-> Pavel P@nkáč: Neresim, ale proste to cloveka nasere
.



22:16:42
28.05.2013
28.05.2013

Pavel P@nkáč
-> Řízek: kapotu sundat hned, jine kola, a pet set neres to uz dnes nic neni

21:54:45
28.05.2013
28.05.2013

Tomaso435
-> tunerlada: a kdyby byla ještě růžová.........
21:51:51
28.05.2013
28.05.2013

tunerlada
-> Řízek: já bych tam tu kapotu zase nechal :) vypadá to pěkně neokoukaně:)
19:23:38
27.05.2013
27.05.2013

Řízek
-> Star LC20: Dekuji, no jak si na to prisel ze se mi to evidentne libi? Ta kapota tam byla driv na cumaku z emka. Nejdriv sem to slozil takhle jen jak to bude vypadat. ted uz vim ze kapotu s mracenim zneskodnim
takze se mi to nelibi. A navic tohle neni finalni podoba. bude se este predelavat. ale to hlavni co sem chtel mam...cumak uzovka 


21:14:26
26.05.2013
26.05.2013

majoss777
bombaa



21:04:26
26.05.2013
26.05.2013

Star LC20
-> Řízek: další m-užovka
pěkná úprava, to se mi líbí. Co se mi ovšem skutečně nelíbí, je ta tuzyngová mračící se kapota....na eMku snad, na užovce to vypadá divně > směšně. Ikdyž chápu, že Tobě se to evidentně líbí, což je Tvoje věc, samozřejmě.
Jinak bomba

Jinak bomba

20:50:53
26.05.2013
26.05.2013

Řízek
-> MOLSO: Asi sem srab
Ale nasere to...prej to takle asi nema bejt snizeny co, a ty kola tam nemaj bejt a co ten vejfuk?...na presdrzku
