
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
21:15:38
16.02.2014
16.02.2014

Řízek
-> havlik: Dik, ale porad to neni ono 

21:11:06
16.02.2014
16.02.2014

havlik
-> Řízek: Pěkný

11:52:25
09.02.2014
09.02.2014

Řízek
-> hany:
typek s ksiltovkou
porad se neco deje, sice pomalu ale deje 





08:34:38
08.02.2014
08.02.2014

hany
-> Řízek: tak koukám po virtu a objevil jsem že týpek s kšiltovkou zase změnil image předku... moc se mi to líbí... kulatý světla jsou nejhezčí 

18:05:13
03.02.2014
03.02.2014

Řízek
Tak vlečka připravena k instalaci do vozu, teď už jen najít čas a vlastně u Vrby mam ešte nějaký věcičky 

21:19:34
08.01.2014
08.01.2014

Řízek
-> Bajou: No tenhle samostříl tam fakt nenecham, udelam si vejfuk takovej jako sem mel uz pred lety za celo
21:17:08
08.01.2014
08.01.2014

bajou
-> Řízek: Já bych řekl, že to bude hodně dobrý (to jako fakt
) A jinak co tam budeš dávat za výfuk? Zase příčňák?

21:12:17
08.01.2014
08.01.2014

Řízek
-> Bajou: Doufam ze to neni ironie
sam jsem na to zvedavej, jako mam ty kola uz obuty , doma vedle postele, ted na ne tady koukam a takhle kolo jako takovy bez auta je velice hezke 


21:04:16
08.01.2014
08.01.2014

bajou
-> Řízek:
Jinak bílá na bílé... to bude parádní 



20:19:58
08.01.2014
08.01.2014

Řízek
koukam ze sem asi bohatej a vono kulovy, on to je prispevek


17:51:45
23.10.2013
23.10.2013

Řízek
-> Karlos (WIO46): Tak vepředu mam Pružiny od T#2 a přední tlumiče z Navary. stojej 800,- jeden. Předek se chová bombově, tvrdý tak akorat, jinak zadek mam vlečku, vlečkový domky a kyvkový pružiny. tlumiče zadní zatim jsou v řešení. buď pujdou dozadu přední tlumiče z 1203 nebo proste nasetrim a koupim komplet tlumiče Gaz.
00:30:55
23.10.2013
23.10.2013

Karlos (WIO46)
Ten set-up předku mě zajímá. Hlavně ty tlumiče z Nissanu Navara. To jsou přední, nebo zadní? Je to těm pružinám adekvátní?
A co zadek, co plánuješ, popř. nějaká rada co za tlumiče by mohly být poplatné kyvko-pérám na vlečce?
A co zadek, co plánuješ, popř. nějaká rada co za tlumiče by mohly být poplatné kyvko-pérám na vlečce?
00:17:58
23.10.2013
23.10.2013

Řízek
-> Bajou: Zmena je zivot. znacka se vraci zpatky na puvodni misto....Zajimavy to bylo, pro me moc, ale chci plechovy narazniky a na tech se mi ta znacka na narazniku nelibi.
19:28:07
22.10.2013
22.10.2013

bajou
-> Řízek: To máš jiný čelo nebo vracíš značku zpátky? Možná trošku škoda, bylo to zajímavý na tom nárazníku 

18:06:59
09.10.2013
09.10.2013

Řízek
-> oppik: Bohuzel, mam bouchlou gumu stale a prevodovka odešla. zatim stradam veci a po zime bude
07:51:15
09.10.2013
09.10.2013

oppik
-> Řízek: nepojedes s ní do chaber?
16:13:19
29.09.2013
29.09.2013

Řízek
-> Bajou: bude tam
doufam ze pristi vyjeti z garaze uz bude v takovem stavu jako si preju 


19:53:25
27.09.2013
27.09.2013

bajou
Jupí! Dvou-oko 

23:07:12
25.09.2013
25.09.2013

Řízek
-> oppik: No i to je mozny
jedna bouchla guma a takovejch veci se zmeni 


22:42:46
25.09.2013
25.09.2013

oppik
-> Řízek: že by si dal kulatý světla místo televize :-))