
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
Zatim žádný, v pondělí asi pojedu na nákup.
Jo to by pomohlo určitě pokud tam bude nějaká hranka. To jsem dělal u hlavní řemenice na klikový hřídeli. Tam to bylo potřeba.Ale nenapadlo mě, to zkontrolovat na poloosách. ;-) A jaký jsi tam dal teď gufera? Když ty starý jsou 8
Stará převodovka má v sobě ty s osmičkou, takže je to asi fuk. Spíš by možná pomohlo zabrousit styčný plochy na kloubech.
Taky bych se podíval. Jenže já vůl jsem ty starý vyhodil...
Podívám se, jaká mám ve staré převodovce, ta netekla.
Hele s těmi gufery mám taky problém. Kupoval jsem je v krči a jedno z těch dvou začalo téct jak sviň. Co jsem koukal do katalogu tak má tam být 40x55x7 a v krči mají ještě s rozměrem 40x55x8 Už nevím který jsem kupoval. Ale hádám, že ten třetí rozměr značí "hloubku" gufera a to by mohl bejt ten náš problém ;-)
Jen podotknu, že všechny gufera co tam mají jsou originální díly.
Jen podotknu, že všechny gufera co tam mají jsou originální díly.
Ahoj, auto dávám do oblíbených :), jinak s těma svodama si nedělej hlavu, to není problém opravit - psal jsem ti to do PM.
-> Nepér: tak kúp originálny originál zo škodovky , ak máš všetko ok tak držia
Nevim, kupoval jsem je v krči, měl by to bejt originál.
-> Nepér: a skúšal si aj origo guferá zo škodovky?
Nevim no... jdu si skočit z mostu. Zapalování mi ještě nepřišlo, Saky údajně nemůže dohnat soustružníka/frézaře kvůli tomu sání, teploměr oleje je poslanej na reklamaci, vyměněný gufera u poloos zase tečou, svody maj díru a vůbec to nějak nejede, tuhle jsem do kopce málem nepředjel 1.4MPI Fóbii f sedanu na plechu...

-> Nepér: leda ten tmel na vyfuky ale ten by se asi vyklepal
Nojo, jenže jediný, co mě napadá je to v tom místě říznout pilkou, opravit a zase svařit, což jednak neumim a jednak to bude asi vcelku pakárna. Pak mě ještě napadá nějakej tmel, ale tomu sám nevěřím.
-> Nepér: aha tak to pak asi by chtělo nějak zaprskat
Je to skrz, prosvítá to, zvenku se k tomu nedá dostat, zevnitř těžko...
-> Nepér: řekl bych že v tomhle místě to není žádnej problém