skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
Hele, průser, jsou tam nějaký dirky, dvě, schválně to tam asi nebude, co?
Tak teď bych potřeboval nějakýho svářeče vejfuků a naprasit tam nějakou kombinaci středu z 1.9D a nějakýho rychlýho konce 

Já jen nevím, co na to napasuju za pokračování...
-> Nepér: cena je férová a srandy s tím taky bude dost :-)
( nebát se a koupit, já ho od tebe kdyžtak vykoupím :-)) )
( nebát se a koupit, já ho od tebe kdyžtak vykoupím :-)) )
-> Nepér: vzhledem k tomu ze nejsou orezly tak se podle me na tom nema co pokazit vekem..
Na ewrc.cz jsou v inzerci svody Favorit "sk. A", za 5500,- ... Co si o tom myslíte? Přijde mi to dost peněz, na použitý... Co na to dál za výfuk?
Nakonec jsem přiškrtil odtok z odbublinkovače. Předtím byl litr za 2 minuty, teď je za asi 5 min.
Myslím, že to bude ok.
Myslím, že to bude ok.
Zapojil jsem Facetku přímo do karburátoru, bez odbublinkovače, kupodivu se to neulejvá. Zbývá zkusit, jestli se ztratí to vynechávání po delší jízdě pod plynem.
Tak, sice se posral budík ale volali z Ignitechu, že na to moje zapalování nějak pozapomněli a že to příští tejden příde 

Jo, tak se mi to povedlo zahřát asi na 90°C ale zjistil jsem, že se budík po zahřátí zasekává, vypnu napájení a ručička nespadne. Kdybych ho neměl přilepenej v tom panelu... no nic, vyndám to a zkusím ho vyreklamovat. A zkusil jsem tu převrtanou trysku na II. stupeň... nejede to :D
-> Nepér 05.05.11 08:19:21: JJ tak v téhle zimě ráno, navíc u auta kde vana celkem trčí dolů je to logické. Taky mažu kolem 2atm za tepla na volnoběh v otáčkách je ručička kolmo, lehce přes 4 - 5.
Díky, ale z blízka to tak dobře nevýpadá :D . Je to volnoběh za studena, za tepla to padá pod 2 (x100 kPa). Ale moc se to dnes ráno (29 km po okruhu 80 kmph) neohřálo, sotva se to z 50 zvedlo, odhadem tak na 70°C. Ale zkoušel jsem dát ruku na vanu a šla tam chvíli udržet, čili měla skutečně jen něco málo nad 60°C.
-> Nepér 05.05.11 01:11:48: Pěkný pane, takhle Tě to tlačí za studena?
-> m8rinek: To se uvidí, proto to chci zkusit.
-> Nepér: ale to přeci není otázka trysky, ta řeší směs, ale nemá na svědomí cukatůru...