skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
14:41:11
04.05.2012
04.05.2012

Kurier Grobar
-> Dušan: máš to premyslené a všetko na aute hra uloh, pekne pekne a dik
14:38:17
04.05.2012
04.05.2012

palinator
-> Dušan 04.05.12 14:35:36:
Proč mám takovej dojem, že bys tam měl i při 150 km/h závětří?
Proč mám takovej dojem, že bys tam měl i při 150 km/h závětří?

14:35:36
04.05.2012
04.05.2012

Dušan
-> vhml: za jizdy se zvedna min o 3cm, protoze kdyz jsem to podlozil gumou tak rukou jsem to tam skoro nedostal a za jizdy se vykutalela sama 
-> Kurier Grobar: zavirani neresim, je to podlozeny 3*M6x18 + protazeny sroubem, nic vic. Nicmene aby se tam bez kridla dostal vzduch tak bych musel jezdit min 150, protoze bez toho ani prd. Je tam proste zavetri.

-> Kurier Grobar: zavirani neresim, je to podlozeny 3*M6x18 + protazeny sroubem, nic vic. Nicmene aby se tam bez kridla dostal vzduch tak bych musel jezdit min 150, protoze bez toho ani prd. Je tam proste zavetri.
14:34:07
04.05.2012
04.05.2012

Minik03
tomicraw.rajce.idnes.cz/S
koda__-_zaloha jedna stará známá
14:27:38
04.05.2012
04.05.2012

vhml
-> Dušan: urcite by ale mohlo fungvoat i líp.Dal bych to vejš a veprostřed podložil. I když ono se to nafoukne samo od vetru
14:27:10
04.05.2012
04.05.2012

Kurier Grobar
-> Dušan: čavko :), ako zatváraš tu zadnú kapotu? je to tam len podložené? môžeš to s fotiť detailne? dik
14:23:47
04.05.2012
04.05.2012

Dušan
-> vhml: funguje to, ale urcite s tim budu nadale ladit
14:22:13
04.05.2012
04.05.2012

Eidy
-> vhml: To je měkký. Původně to bylo plechový, ne?
14:12:27
04.05.2012
04.05.2012

vhml
-> Eidy: je to plast
14:06:59
04.05.2012
04.05.2012

Eidy
-> Dušan: Karbon to určitě nebude, to bys neohnul. Tys to koupil nebo dělal?
14:04:54
04.05.2012
04.05.2012

vhml
-> Dušan: strisku urcite vejs, takhle nemuze fungovat, musi rezat vzduch co jde po strese
13:30:27
04.05.2012
04.05.2012

Dušan
Radsi spoleham na srouby. Ty jn tak nepusti. Vysoko to docela je, na foto to nejde videt, ale nepotrebuju mit nad autem mega tuning. Vzduch tam proudi, protoze kdyz zacne rezonovat tak se o to lame vzduch a navic po tom okne sjizdi kapky vody tlacene vzduchem.
-> Eidy: vypada to jako karbon
Celkove s tim hybat nahoru ani moc neslo, protoze je to natvatovany na ty ohyby co jsou na kastli. Uvidime. Zadni kapota pujde zpet dolu jakmile udelam diru primo uprostred. LR vana mi na auto nesmi, to je nevkusny kousek
-> Eidy: vypada to jako karbon
Celkove s tim hybat nahoru ani moc neslo, protoze je to natvatovany na ty ohyby co jsou na kastli. Uvidime. Zadni kapota pujde zpet dolu jakmile udelam diru primo uprostred. LR vana mi na auto nesmi, to je nevkusny kousek

13:23:18
04.05.2012
04.05.2012

Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: To lepidlo na sklo to udrží. Rukou bys to nesundal, jedině pak odřezat nožíkem.
12:54:09
04.05.2012
04.05.2012

Karel.
-> Čokin: ono záleží taky na laku, jak dobře drží,navíc se to dalo obrousit a je to, takhle je blbý, že jsou díry v autě
Ale to je jedno už, tohle bude jistější


12:49:02
04.05.2012
04.05.2012

Čokin
-> Karel.: Já myslím, že tohle lepit tak to půjde i s lakem, přici jen ve 180ti tam bude dost velký odpor.
12:44:04
04.05.2012
04.05.2012

Karel.
-> Dušan: co lepidlo na sklo? To ti udrží i ve 200km/h

12:39:30
04.05.2012
04.05.2012

Eidy
-> Dušan: Z jakýho materiálu to máš? Ta stříška je podlě mě pěkná. Ta zvednutá kapota, mno nevím. Ale funkčně to zcela chápu. Ta stříška je moc schovaná a jestli to strhává do půli kapota, krásně by to fungovalo s LR vanou a IC v ní. Naprosto perfektně.
12:33:29
04.05.2012
04.05.2012

Dušan
-> Karel.: to bych chtel videt to lepidlo co to ve 180km/h udrzi 

12:24:10
04.05.2012
04.05.2012

Karel.
-> Dušan:
chuděra malá, červená
Měl jsi to tam přilepit



12:21:36
04.05.2012
04.05.2012

Dušan
-> Ultim: prave ze cim vic nahoru, tim vic rezonance a to kridlo neni buhvijak pevny. Dal jsem to cca podle LR