
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
12:19:02
04.05.2012
04.05.2012

Dušan
-> Karel.: M6x50 

12:06:25
04.05.2012
04.05.2012

Ultim
-> Dušan: Ted se na to divam poradne a mel jsi ji dat o kousek vic nahoru. Tak jak jsem ti to rikal, to musi ten zduch odkrajovat. Ted je to moc v zakrytu za strechou 

12:02:11
04.05.2012
04.05.2012

Karel.
-> Dušan: hele čím jsi to chytl do té střechy?

11:51:39
04.05.2012
04.05.2012

Karel.
-> Dušan: dneska valím dělat na auto tak ti tu kapotu dovalím
11:47:07
04.05.2012
04.05.2012

Dušan
-> Ultim: rezonance od 100km/h coz jde vyresit podlozenim nejakou gumou uprostred nebo to tam prichytit navic
11:46:52
04.05.2012
04.05.2012

Čokin
-> Dušan: Ty woe, pěkný tuning vypadá to zajímavě v tomto provedení.
11:43:46
04.05.2012
04.05.2012

Ultim
-> Dušan: Tak jake jsou prvni zkusenosti s tou striskou?
11:42:01
04.05.2012
04.05.2012

Dušan
-> škodec: naprava je na knop. Podle me je to moc snizeny a ztraci to ucinky napravy
11:41:23
04.05.2012
04.05.2012

Dušan
-> Karel.: vzduchu tam je, protoze u motoru neni takovy horko jak predtim, nicmene jeste musim udelat diru do kapoty protoze takhle to nechladi jak ma. Ten vzduch dopada az nekde v pulce kapoty coz jde pekne citit i rukou kde je teplo a kde ne.
11:39:31
04.05.2012
04.05.2012

Karel.
-> Dušan: pomohlo to? Ač nerad, tak musím říct, že se mi to teda vůbec nelíbí,ale pokud to funguje tak fajn
22:23:07
02.05.2012
02.05.2012

škodec
-> Dušan: ahoj, ako funguje predna naprava pri tomto znizeni ma rameno este miesto od kasne a na kolko mas nastavene tlmice?
09:36:51
28.04.2012
28.04.2012

pavucina
No to ohrati nevim od ceho u 120... ale spis by slo o naprosto brutalni turbo diru a celkove velke nevyhody Toto reseni je opravdu nesmyslny pri tomto vykonu.
09:36:13
28.04.2012
28.04.2012

Lubes - zrušená registrace
-> francomk: to som si aj myslel
...a keby bol ako býva oil chladič???

09:34:22
28.04.2012
28.04.2012

francomk
-> Lubes: Asi ano, kým by ten teplý vzduch otočil trasu dopredu k IC, tak smerom dozadu od neho by sa znovu stihol zohriat...
09:27:29
28.04.2012
28.04.2012

vhml
-> Dušan: dej LR stříšku, jinak na kapote nikdy poradne zadnej vzduch mít nebudes
22:30:49
27.04.2012
27.04.2012

Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: dopredu by to bola asi blbosť pravda?
11:50:58
27.04.2012
27.04.2012

havlik
-> Dušan: img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../4311_2010-06
-28_21-55-43_77.jpg do takovýhle vany to zapáchat
11:45:21
27.04.2012
27.04.2012

Dušan
-> havlik: to neni spatnej napad to lehce vyzvednout
08:57:34
27.04.2012
27.04.2012

havlik
-> Dušan: já sem to měl vymyšlený do nízky LR vany a tam ho zadělat, tzn bylo by vystrčený nad kapotou ale i tak schovany a nebyla by to tak velka vana.
08:32:14
27.04.2012
27.04.2012

Karel.
-> Dušan: já koupil mřížku do zadního čela, dám ho k čelu a zespod přivedu vzduch, to mi zatím připadá asi nejlepší
