-> Lubes: no tak vzhledem k velikosti musi lezet nad motorem nebo u zadniho cela.
Padne zrejme velke rozhodnuti, sezenu jinou kapotu a udelam tam diru pro IC
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
07:39:44
27.04.2012
27.04.2012

Dušan
22:33:37
26.04.2012
26.04.2012

Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: pôjde na to isté miesto??
21:59:23
26.04.2012
26.04.2012

minno
Fúha tak toto je už fakt trošku väčší IC.
21:51:47
26.04.2012
26.04.2012

Dušan
-> Ultim: to je kupovany od cloveka co dela ruzne rozmery tak jsem si vybral a fakt tam pasne nad ten motor jak prdel na hrnec
21:49:48
26.04.2012
26.04.2012

Ultim
-> Dušan: A sbirat bordel pod autem se ti asi moc nechce co? Pak uz jedine LR vana a misto oilcooleru dat aircooler 
BTW ten cooler je seriovka, nebo zakazka?

BTW ten cooler je seriovka, nebo zakazka?
21:39:03
26.04.2012
26.04.2012

Dušan
ja uz nevim kde bych ten studenej vzduch bral. Zadni kapota nadzvedla proti smeru jizdy, ale vzduch to proste nesaje. Za oknem je podtlak takze nekde musim sehnat pretlak.
13:20:44
19.04.2012
19.04.2012

majop3k
-> Čokin: njn nabuduce pojdem najprv s tebou aby som mal s cim porovnavat

21:43:14
18.04.2012
18.04.2012

Dušan
-> Čokin: no tak s tebou bych se bal i ja ve 120ce 

21:40:43
18.04.2012
18.04.2012

Čokin
-> majop3k: To bude tím, že jsi ještě nejel semnou......to už by byli dvě škodovky 

14:26:02
16.04.2012
16.04.2012

francomk
majop3k 16.04.12 11:39:01 napsal: ako povedal tomasss: prva skodovka v ktorej sa
bojim sedet
.
Diky za zvezenie

Vážne delo, tej by som sa bál
bojim sedet

Diky za zvezenie


Vážne delo, tej by som sa bál

11:39:01
16.04.2012
16.04.2012

majop3k
-> Dušan: sakra to je deloo, este ze nosis vzadu velkeho plysoveho psa(asi airbag)
ako povedal tomasss: prva skodovka v ktorej sa bojim sedet
.
Diky za zvezenie


Diky za zvezenie

10:32:51
16.04.2012
16.04.2012

Dušan
Vsechno bude hosi, zacinam opet ladit, takze vyzkousim vice variant. Ja uz mam nejakou predstavu a doufam, ze to pak nikde neurvu :).
10:25:09
16.04.2012
16.04.2012

MOLSO
-> palinator: keby dal IC pod / pri altík, mohol by nahodiť šusplech pre olejovy chladič (prípadne aj s nejak upravenou hranou aby naberala viac vzduchu) a mohlo by to byť OK
10:19:58
16.04.2012
16.04.2012

palinator
Heleď, co trochu změnit to vedení vzduchu? Táhnout to spodem podél zadního čela a IC dát někam do prostoru alternátoru, co možná nejníž. Dneska se dělaj zakázkový IC a řek bych že by to bylo lepší řešení.
21:38:07
15.04.2012
15.04.2012

minno
-> Matulo: veru tak.
-> Dušan: ja to s tým ladením poznám
Nie len motor, ale celkovo. Ono je to s týmito našimi autami tak, že buď máš všetko na háku a jazdíš s stým s takým, aké to je, alebo sa do toho oprieš, a potom to už ale nemá konca, lebo stále s niečim nie si spokojný
Progress
-> Dušan: ja to s tým ladením poznám



21:36:38
15.04.2012
15.04.2012

Dušan
-> minno: priste se muzes projet i sam. Do Blanska to musi jezdit s min 1 barem a to uz je kroutacek 

21:35:02
15.04.2012
15.04.2012

minno
-> Dušan: příště bude Blansko a to už plánujem aj spať
Je to nahovno no ťahať takto "24-hodinovku", ale tentoraz to ináč bohužiaľ nešlo. Však ešte nie je koniec všetkým zrazom
A ďakujem za povozenie.


21:32:06
15.04.2012
15.04.2012

Dušan
-> minno: cesta ladeni je stejne jeste hodne dlouha, neni to proste ze dne na den.
21:31:18
15.04.2012
15.04.2012

Maťulo
-> minno: aj som si myslel... ja to chapem, unava, dlha cesta aj to melancholicke pocasie...
21:30:29
15.04.2012
15.04.2012

minno
-> Dušan: jasné, nič nie je bez chyby, ale prvé miesto za auto zrazu si myslím dostal viac než oprávnene, nik viac z nás nestrávil za posledné obdobie pri ladení a stavbe motora doma a svojpomocne toľko času, čo ty
A to nevravím o vynaloženej námahe a celkovej práci na tom odvedenej. Ale vo výsledku to stojí za to.
