Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L

Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...


Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125

Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13

Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm

Motor: Škoda 120L

Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)

vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání

Převodovka: 5Q SP 4,22

Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50


Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?

Videa

více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....

Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě

Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu

Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
Škoda 136GL

zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h

VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

07:39:44
27.04.2012
Dušan
-> Lubes: no tak vzhledem k velikosti musi lezet nad motorem nebo u zadniho cela.

Padne zrejme velke rozhodnuti, sezenu jinou kapotu a udelam tam diru pro IC
22:33:37
26.04.2012
Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: pôjde na to isté miesto??
21:59:23
26.04.2012
minno
Fúha tak toto je už fakt trošku väčší IC.
21:51:47
26.04.2012
Dušan
-> Ultim: to je kupovany od cloveka co dela ruzne rozmery tak jsem si vybral a fakt tam pasne nad ten motor jak prdel na hrnec
21:49:48
26.04.2012
Ultim
-> Dušan: A sbirat bordel pod autem se ti asi moc nechce co? Pak uz jedine LR vana a misto oilcooleru dat aircooler 4
BTW ten cooler je seriovka, nebo zakazka?
21:39:03
26.04.2012
Dušan
ja uz nevim kde bych ten studenej vzduch bral. Zadni kapota nadzvedla proti smeru jizdy, ale vzduch to proste nesaje. Za oknem je podtlak takze nekde musim sehnat pretlak.
upraveno 1x, naposled 26.04.2012 21:39:49
13:20:44
19.04.2012
majop3k
-> Čokin: njn nabuduce pojdem najprv s tebou aby som mal s cim porovnavat1
21:43:14
18.04.2012
Dušan
-> Čokin: no tak s tebou bych se bal i ja ve 120ce 3
21:40:43
18.04.2012
Čokin
-> majop3k: To bude tím, že jsi ještě nejel semnou......to už by byli dvě škodovky 1
14:26:02
16.04.2012
francomk
majop3k 16.04.12 11:39:01 napsal: ako povedal tomasss: prva skodovka v ktorej sa
bojim sedet1 .
Diky za zvezenie6

3

Vážne delo, tej by som sa bál 5
11:39:01
16.04.2012
majop3k
-> Dušan: sakra to je deloo, este ze nosis vzadu velkeho plysoveho psa(asi airbag)1 ako povedal tomasss: prva skodovka v ktorej sa bojim sedet1 .
Diky za zvezenie6
10:32:51
16.04.2012
Dušan
Vsechno bude hosi, zacinam opet ladit, takze vyzkousim vice variant. Ja uz mam nejakou predstavu a doufam, ze to pak nikde neurvu :).
10:25:09
16.04.2012
MOLSO
-> palinator: keby dal IC pod / pri altík, mohol by nahodiť šusplech pre olejovy chladič (prípadne aj s nejak upravenou hranou aby naberala viac vzduchu) a mohlo by to byť OK
10:19:58
16.04.2012
palinator
Heleď, co trochu změnit to vedení vzduchu? Táhnout to spodem podél zadního čela a IC dát někam do prostoru alternátoru, co možná nejníž. Dneska se dělaj zakázkový IC a řek bych že by to bylo lepší řešení.
21:38:07
15.04.2012
minno
-> Matulo: veru tak.
-> Dušan: ja to s tým ladením poznám3 Nie len motor, ale celkovo. Ono je to s týmito našimi autami tak, že buď máš všetko na háku a jazdíš s stým s takým, aké to je, alebo sa do toho oprieš, a potom to už ale nemá konca, lebo stále s niečim nie si spokojný3 Progress1
upraveno 1x, naposled 15.04.2012 21:38:56
21:36:38
15.04.2012
Dušan
-> minno: priste se muzes projet i sam. Do Blanska to musi jezdit s min 1 barem a to uz je kroutacek 1
21:35:02
15.04.2012
minno
-> Dušan: příště bude Blansko a to už plánujem aj spať3 Je to nahovno no ťahať takto "24-hodinovku", ale tentoraz to ináč bohužiaľ nešlo. Však ešte nie je koniec všetkým zrazom1 A ďakujem za povozenie.
21:32:06
15.04.2012
Dušan
-> minno: cesta ladeni je stejne jeste hodne dlouha, neni to proste ze dne na den.
21:31:18
15.04.2012
Maťulo
-> minno: aj som si myslel... ja to chapem, unava, dlha cesta aj to melancholicke pocasie...
21:30:29
15.04.2012
minno
-> Dušan: jasné, nič nie je bez chyby, ale prvé miesto za auto zrazu si myslím dostal viac než oprávnene, nik viac z nás nestrávil za posledné obdobie pri ladení a stavbe motora doma a svojpomocne toľko času, čo ty4 A to nevravím o vynaloženej námahe a celkovej práci na tom odvedenej. Ale vo výsledku to stojí za to.
upraveno 1x, naposled 15.04.2012 21:31:19
Extreme Tyres