
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
12:03:17
17.05.2012
17.05.2012

Dušan
-> Ultim: ano, bylo to pro verejnost tak jsem si zakoupil jednu jizdu na 25min a po 20min uz jsem se tesil na konec 

11:33:16
17.05.2012
17.05.2012

Ultim
-> Dušan: To je v Brne na okruhu? To byly nejake volne jizdy?
08:22:08
17.05.2012
17.05.2012

Star LC20
-> Karel.: ...a uřízne si třeba ucho a tak... 

08:01:35
17.05.2012
17.05.2012

Karel.
-> Dušan: nasadils vysoký tempo, teď se každej bude ptát jen, tak kdy to bude, ty to ještě nemáš? A pak ti z toho hrábne



07:56:18
17.05.2012
17.05.2012

minno
-> Dušan: veď máš ženu, tak laďte dvaja
karosárinu, čo by plastiku auta, by mohla zvládnuť predsa, nie?


07:45:07
17.05.2012
17.05.2012

Dušan
-> Athlonek: vsechno bude, nestiham ladit vsechno naraz :)
22:51:58
16.05.2012
16.05.2012

Athlonek
-> Dušan: Taky když koukám na tu nadzvedlou zadní kapotu, neplánuješ takle zadní čelo po vzoru 130 LR, aby mohl vzduch lépe proudit?
15:04:08
16.05.2012
16.05.2012

castrol
-> Dušan: pri tom videu nemoze clovek ani mrknut inac straca vyznam 

14:01:24
16.05.2012
16.05.2012

Dušan
-> palinator: zatim drzi a nerika nic ze by to nedavala. Pritlacak Felda a lamela 120 

13:28:43
16.05.2012
16.05.2012

palinator
-> Dušan:
Z tý spojky bude za chvíli variátor.
Z tý spojky bude za chvíli variátor.

09:03:02
16.05.2012
16.05.2012

J3STER
-> MOLSO: -> Star LC20: Na srazu na prýglu nás všechny povozil. Do kopečka na to ťápnul a kilo tam měl hned. Akorát cyklisti výletníci se museli občas leknout odfukujícího ventilu.

08:27:58
16.05.2012
16.05.2012

Karel.
-> Dušan: hele vem kameru večer tě natočím

08:17:08
16.05.2012
16.05.2012

minno
-> MOLSO: 
-> Dušan: dosť dobré

-> Dušan: dosť dobré

23:08:39
15.05.2012
15.05.2012

MOLSO
-> Dušan: tyvole 
presne takuto akceleraciu ma seriova skoda 105 .... ked ma zadok vyheverovany a kolesa vo vzduchu

presne takuto akceleraciu ma seriova skoda 105 .... ked ma zadok vyheverovany a kolesa vo vzduchu

23:03:50
15.05.2012
15.05.2012

Star LC20
kristepane....
dobrý peklo

22:55:38
15.05.2012
15.05.2012

Dušan
22:55:00
11.05.2012
11.05.2012

Dušan
-> Sepp: ono zalezi kolik z toho chces dostat. 100k udelas jak prd. Nad 130k uz je to krapet narocnejsi na penize
21:43:27
10.05.2012
10.05.2012

Dušan
Nicmene auto jezdi zase dal. Mel jsem v zalozejeste to stejny turbo akorat ne v tak dobrym stavu. Snad to chvilku vydrzi nez tam dam vetsi.