skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
17:44:46
18.05.2012
18.05.2012

Dušan
-> palinator: no kdyz me vypadla hadice od turba tak to nejelo ani 90
17:42:07
18.05.2012
18.05.2012

palinator
-> Dušan:
Beztak z těch třícifernejch výkonů už na dvouciferný nemáš cit, takže nepoznáš 105 od 130..

(hlavně to prosimtě neber zle, dělám si prdel
)
Beztak z těch třícifernejch výkonů už na dvouciferný nemáš cit, takže nepoznáš 105 od 130..


(hlavně to prosimtě neber zle, dělám si prdel

17:39:36
18.05.2012
18.05.2012

Dušan
-> Ultim: bez turba tak 35kw protože to jede jak 105ka. S turbem teď tak 110kw
17:04:09
18.05.2012
18.05.2012

Tommyk
-> Dušan: 1.2baru? tak to už musí být peklo
fandím ti
a doufám že to auto někdy uvidím naživo :-)
můžu se ozvat až budu v brně?


můžu se ozvat až budu v brně?

15:10:50
18.05.2012
18.05.2012

Ultim
-> palinator: Urcite tam bude degrese. Spravne by tam mel byt jeste vliv teploty vzduchu, odpor turba samotneho a co ja vim jeste... Mozna to bude stejna krivka jako u zvysovani KP.
Dusan ma zatim malo mereni na brde, aby se to dalo nejak aproximovat. Chtelo by to zmerit vykon bez turba at vime zakladni hodnotu
Dusan ma zatim malo mereni na brde, aby se to dalo nejak aproximovat. Chtelo by to zmerit vykon bez turba at vime zakladni hodnotu

15:01:35
18.05.2012
18.05.2012

palinator
Dušan 17.05.12 21:57:12 napsal: resim maly problem se spojkou jak jsem ocekaval...
Já to věděla, já to řikala!!
Já to věděla, já to řikala!!

14:58:46
18.05.2012
18.05.2012

palinator
-> Ultim:
Tenhle vzorec ale nejde uplatňovat donekonečna, nevystihuje skutečnost zcela přesně (v závislosti na použitém tlaku).
Tenhle vzorec ale nejde uplatňovat donekonečna, nevystihuje skutečnost zcela přesně (v závislosti na použitém tlaku).
14:52:44
18.05.2012
18.05.2012

Ultim
-> Dušan: Kdyz uz se bavime o tlakach, tak existuje fce na vypocet vykonu podle tlaku.
Pp = Pn * [ (plnící tlak + atmosférický tlak) / atmosférický tlak]
Pp - výkon přeplňovaného motoru
Pn - výkon nepřeplňovaného motoru
Viz:
www.autodoplnky.cz/jak-na -tuning/preplnovani-a65977
Pp = Pn * [ (plnící tlak + atmosférický tlak) / atmosférický tlak]
Pp - výkon přeplňovaného motoru
Pn - výkon nepřeplňovaného motoru
Viz:
www.autodoplnky.cz/jak-na -tuning/preplnovani-a65977
14:01:13
18.05.2012
18.05.2012

Dušan
-> ochoda: ono je neuveritelny co v tom motoru je za potencial uz s 1.2b
13:39:32
18.05.2012
18.05.2012

ochoda
-> Dušan: rekl bych ze je to otazkou casu jen kdy tam zacnes tlacit tak 1.5 :D
13:23:18
18.05.2012
18.05.2012

Dušan
-> Vrba: prevodovka od zacatku huci, ale treba zavarena 3ka porad drzi a jde vsechno pekne radit. Ale ocekvam ze nevydrzi vse. Ted uz je ten kroutak fakt markatni. Zkousim 1.2b a to je dobry peklo 

12:46:03
18.05.2012
18.05.2012

Vrba
-> Dušan: A co převodovka?Nebo konkretneji trojka?porád drží?
10:43:22
18.05.2012
18.05.2012

Dušan
18.0-> Ultim: napred se stavi a pak se dela design. Toto uz je asi EVO4
10:38:32
18.05.2012
18.05.2012

Ultim
-> Dušan: BTW konecne poradny hadice. Ty zmuchlany cerny byly jak pest na oko.
10:35:21
18.05.2012
18.05.2012

Dušan
me se nechce davat zrovna dalsi 4t. Ja bych radsi jezdil tu serii
. To mate turbo, ventil, chladic, hadice, trubky, spony, .... 


10:25:43
18.05.2012
18.05.2012

m8rinek
-> vhml: tak to jsi asi koukal jinam ;).
10:16:26
18.05.2012
18.05.2012

vhml
-> m8rinek: loni jsem na to koukal. A nebo jsem debil a cumel sjem na neco jinyho. Me to pár let zpátky stálo 500+pošta
10:04:32
18.05.2012
18.05.2012

m8rinek
-> vhml: nekecej? Wanec ho nedávno bral ještě za pár šušňů...
10:02:45
18.05.2012
18.05.2012

vhml
-> Dušan: za me jednoznacne odpruzenou a takovym kroutakem keramiku. Tvrdy oblozeni z renovaku uz neni za 500 ale asi za 1500 a to je lepsi dat rovnou keramiku
10:01:49
18.05.2012
18.05.2012

m8rinek
-> Dušan: vem nejlepší lamelu co máš doma a pošli ji do renovaku, ať Ti tam nanejtujou sportovní obložení, stojí to kolem 500Kč, max litr.