Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L

Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...


Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125

Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13

Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm

Motor: Škoda 120L

Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)

vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání

Převodovka: 5Q SP 4,22

Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50


Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?

Videa

více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....

Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě

Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu

Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
Škoda 136GL

zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h

VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

17:44:46
18.05.2012
Dušan
-> palinator: no kdyz me vypadla hadice od turba tak to nejelo ani 90
17:42:07
18.05.2012
palinator
-> Dušan:
Beztak z těch třícifernejch výkonů už na dvouciferný nemáš cit, takže nepoznáš 105 od 130..3 47

(hlavně to prosimtě neber zle, dělám si prdel 4)
17:39:36
18.05.2012
Dušan
-> Ultim: bez turba tak 35kw protože to jede jak 105ka. S turbem teď tak 110kw
17:04:09
18.05.2012
Tommyk
-> Dušan: 1.2baru? tak to už musí být peklo 1 fandím ti 4 a doufám že to auto někdy uvidím naživo :-)

můžu se ozvat až budu v brně? 40
15:10:50
18.05.2012
Ultim
-> palinator: Urcite tam bude degrese. Spravne by tam mel byt jeste vliv teploty vzduchu, odpor turba samotneho a co ja vim jeste... Mozna to bude stejna krivka jako u zvysovani KP.
Dusan ma zatim malo mereni na brde, aby se to dalo nejak aproximovat. Chtelo by to zmerit vykon bez turba at vime zakladni hodnotu 4
15:01:35
18.05.2012
palinator
Dušan 17.05.12 21:57:12 napsal: resim maly problem se spojkou jak jsem ocekaval...
Já to věděla, já to řikala!!3
14:58:46
18.05.2012
palinator
-> Ultim:
Tenhle vzorec ale nejde uplatňovat donekonečna, nevystihuje skutečnost zcela přesně (v závislosti na použitém tlaku).
14:52:44
18.05.2012
Ultim
-> Dušan: Kdyz uz se bavime o tlakach, tak existuje fce na vypocet vykonu podle tlaku.
Pp = Pn * [ (plnící tlak + atmosférický tlak) / atmosférický tlak]

Pp - výkon přeplňovaného motoru
Pn - výkon nepřeplňovaného motoru

Viz:
www.autodoplnky.cz/jak-na -tuning/preplnovani-a65977
14:01:13
18.05.2012
Dušan
-> ochoda: ono je neuveritelny co v tom motoru je za potencial uz s 1.2b
13:39:32
18.05.2012
ochoda
-> Dušan: rekl bych ze je to otazkou casu jen kdy tam zacnes tlacit tak 1.5 :D
13:23:18
18.05.2012
Dušan
-> Vrba: prevodovka od zacatku huci, ale treba zavarena 3ka porad drzi a jde vsechno pekne radit. Ale ocekvam ze nevydrzi vse. Ted uz je ten kroutak fakt markatni. Zkousim 1.2b a to je dobry peklo 1
12:46:03
18.05.2012
Vrba
-> Dušan: A co převodovka?Nebo konkretneji trojka?porád drží?
10:43:22
18.05.2012
Dušan
18.0-> Ultim: napred se stavi a pak se dela design. Toto uz je asi EVO4
10:38:32
18.05.2012
Ultim
-> Dušan: BTW konecne poradny hadice. Ty zmuchlany cerny byly jak pest na oko.
10:35:21
18.05.2012
Dušan
me se nechce davat zrovna dalsi 4t. Ja bych radsi jezdil tu serii 3 . To mate turbo, ventil, chladic, hadice, trubky, spony, .... 3
10:25:43
18.05.2012
m8rinek
-> vhml: tak to jsi asi koukal jinam ;).
10:16:26
18.05.2012
vhml
-> m8rinek: loni jsem na to koukal. A nebo jsem debil a cumel sjem na neco jinyho. Me to pár let zpátky stálo 500+pošta
10:04:32
18.05.2012
m8rinek
-> vhml: nekecej? Wanec ho nedávno bral ještě za pár šušňů...
10:02:45
18.05.2012
vhml
-> Dušan: za me jednoznacne odpruzenou a takovym kroutakem keramiku. Tvrdy oblozeni z renovaku uz neni za 500 ale asi za 1500 a to je lepsi dat rovnou keramiku
10:01:49
18.05.2012
m8rinek
-> Dušan: vem nejlepší lamelu co máš doma a pošli ji do renovaku, ať Ti tam nanejtujou sportovní obložení, stojí to kolem 500Kč, max litr.
Extreme Tyres