skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
10:20:04
25.05.2012
25.05.2012

Dušan
-> jarda.u1: 6 zubu na diferaku. Hrusku jsem zatim nevidel
09:25:33
25.05.2012
25.05.2012

jarda.u1
-> Dušan: co vubec prasklo v ty prevodovce?
07:54:03
25.05.2012
25.05.2012

Karel.
-> minno: on totiž s náma nechce jet na chatu, tak za každou cenu musel měnit převodovku, protože vidina, že s náma bude přes víkend ho hnala kupředu



06:06:05
25.05.2012
25.05.2012

Dušan
-> minno: ano

00:20:02
25.05.2012
25.05.2012

minno
-> Dušan: vymenená prevodovka?

23:14:46
24.05.2012
24.05.2012

Dušan
velky dik Karlovi za pomoc a ztra na Zeliv 

22:27:39
23.05.2012
23.05.2012

minno
-> Dušan: masaker to je, to hej, ale meniť každú chvíľu prevodovky + ďalšie veci, tak to asi nie je bohviečo :( Ale tak nechcem ťa odradiť od práce, laď ďalej, možno to vyladíš tak, že ani prevodovky nebudú odchádzať :D (to by ale chcelo asi skôr poladiť pravú nohu
)

22:19:05
23.05.2012
23.05.2012

Dušan
-> minno: to ne no
, ale je to fakt masakr

22:15:49
23.05.2012
23.05.2012

minno
-> Dušan: aa sakra. Asi sa neoplatí mať zas až taký silný motor, čo....
21:37:12
23.05.2012
23.05.2012

Dušan
-> pistaa: turbo zatim dobry, ale dneska rupla prevodovka. Pridal jsem na 2ku a lup. PAk uz jen lehce dojet do garaze.
18:44:40
23.05.2012
23.05.2012

pistaa
-> Dušan: no co ako turbo?
13:17:23
20.05.2012
20.05.2012

Dušan
-> minno: vlastni vyroba
12:17:14
20.05.2012
20.05.2012

minno
-> Dušan: ten koberec čo máš na podlahe to je vlastná výroba, či si kúpil niekde takýto nový pre škodovku?
09:49:34
20.05.2012
20.05.2012

Dušan
-> Vrba: dal jsem vetsi trysku takze davam vic E85 ak n95. Je to +- 60/40
22:44:09
19.05.2012
19.05.2012

Vrba
-> Dušan: A jaký ted jezdíš palivo?porad mixuješ?na benzin se nechyta?
21:09:33
18.05.2012
18.05.2012

Dušan
-> kraska98: videa nejaky mam ale neni to moc zazivny az na jeden okamzik kdy jsem dostal ve 100 v zatacce smyk
. V tu chvili to moc vtipny nebylo, ale od toho je zavodni draha kde se to ma zkusit.

20:04:29
18.05.2012
18.05.2012

kraska98
Dal bys sem video z okruhu?Jinak ted mě potěšilo tohle:Plán je jednoduchý:naprosto seriový dravý vzhled s KRAPET SILNĚJŠÍM MOTOREM



18:09:05
18.05.2012
18.05.2012

palinator
-> Ultim:
To jsem nezapomněl. Netroufám si tvrdit, jakej odpor by ta turbína dávala. Přeci jen dmychadlo saje přes další potrubí a značnými otáčkami.
To jsem nezapomněl. Netroufám si tvrdit, jakej odpor by ta turbína dávala. Přeci jen dmychadlo saje přes další potrubí a značnými otáčkami.
17:57:08
18.05.2012
18.05.2012

Ultim
-> palinator: Nezapomel jsi na neco? V tom okamziku tam sice turbo bylo,ale nedavalo zadny tlak. Takze odpor "turbiny" byl zanedbatelny. 

17:48:15
18.05.2012
18.05.2012

palinator
-> Dušan:
Ale furt tam bylo... takže na straně výfuku byly ztráty turbem a na straně sání byly ztráty sáním s ještě větším odporem.
Ale furt tam bylo... takže na straně výfuku byly ztráty turbem a na straně sání byly ztráty sáním s ještě větším odporem.