skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
20:41:47
27.05.2012
27.05.2012

havlik
-> Dušan: No já mam taky 1.8T a při každym ostřejšim rozjezdu to hrabe i s dobrejma pneu
20:40:39
27.05.2012
27.05.2012

Dušan
-> havlik: je tam hromada faktoru. Sam mam 1.8T a musim rict, ze uz zacina byt citit rozdil v nastupu kroutaku a vykonu ve prospech Turbo eMka jak nekdo napsal 

20:38:45
27.05.2012
27.05.2012

havlik
-> Dušan: ale taky při startu máš zatíženou hnací nápravu narozdíl od něj:)
20:36:14
27.05.2012
27.05.2012

Dušan
-> minno: vsak se zatezi 3x80kg to melo o vterinu a neco horsi cas. Kluci jen mlceli
. Borec s 1.8T co byl druhy mi rikal, vsak to mas o 300kg lehci tak je to jasny. Jasny to mozna je, ale me tam chybi asi 12 ventilu a 4 deci
. Suchar 



20:32:30
27.05.2012
27.05.2012

minno
aaa sa robila zase taxikáreň
a interiér po jazdách kto čistil?


20:25:53
27.05.2012
27.05.2012

peti
-> Dušan: na spritoch to jazdilo krasnš a diki este raz za prevezenie, ide to naozaj pekne

20:17:50
27.05.2012
27.05.2012

Dušan
-> pistaa: ani ne, myslim ze staci lamela
19:53:06
27.05.2012
27.05.2012

pistaa
-> Dušan: ak chces spoijku mam na predaj i zotrvak aj co chces k tomu mne to uz je navyse.
19:14:24
27.05.2012
27.05.2012

Dušan
-> havlik: me osobne to neprijde na tom sprintu nejak rychly, ale nemam video nebo jsem to ani nevidel z venku jak to jede
. Vymenim spojku a uvidime co to udela.

19:10:54
27.05.2012
27.05.2012

havlik
-> Dušan: hezký:)
19:08:31
27.05.2012
27.05.2012

Dušan
-> havlik: na 350m nejakych 13,70. Vicemene nebyl na srazu nikdo rychlejsi. Ani vybrakovany MBcka pripadne Octavie 1.8T. Navic spojka co klouzala
3ka pod plnym a otackomer stal a cekal az to palici se spojka dotahne na to stejne.

18:52:47
27.05.2012
27.05.2012

havlik
-> Dušan: jak si dopadl s časem?
15:07:58
27.05.2012
27.05.2012

Dušan
-> pistaa: me driv taky nikdy nepreskla, ale spis zkousim co to vydrzi takze to dostalo i par uderu pri sprintech atd. Navic nebyla vymezena vule na uplnou presnost a dierak uz byl krapet opotrebenej.
Kazdopadne dle poslednich vysledku ze sprintu v zelivi to nejede zle
Kazdopadne dle poslednich vysledku ze sprintu v zelivi to nejede zle

12:56:46
26.05.2012
26.05.2012

pistaa
-> TTomas: zaujimave ze ja som tento problem nikdy nemal.. to mi nejde do hlavy.. a vystuhy som tam nemal ziadne..
11:40:09
25.05.2012
25.05.2012

TTomas
-> Dušan: Silnejsi dekl i diferak ti udela pan Kaspar (viz Simurdovo auto), ale neni to zrovna levna sranda.
11:38:10
25.05.2012
25.05.2012

jarda.u1
-> Dušan 25.05.12 10:20:04: hmm,pekny,ale pri tom vykonu se to dalo cekat 

11:07:51
25.05.2012
25.05.2012

Dušan
-> vhml: kdysi jsem nekde videl udelanej ram na prevodovku kvuli zpevneni ale kde ?
10:36:06
25.05.2012
25.05.2012

vhml
-> Dušan: u vlečky s hliníkovejma deklama diferáku bych hledal problém tam...
10:34:41
25.05.2012
25.05.2012

Dušan
-> vhml: nebo to proste neda ten material
10:29:21
25.05.2012
25.05.2012

vhml
-> Dušan: Že by populární kroucení obalu?