skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
22:26:56
29.05.2012
29.05.2012

pavucina
Co te k tomu donutilo ? Jsi zjistil, ze znalosti a nalazeni a proste hromada veci, na ktery jsi prisel sam nechces poustet dal, ptz te to stalo hromadu casu a mysleni ? Plne te chapu, a proto ten svuj stroj nemam nikde vystaven.
21:19:37
29.05.2012
29.05.2012

Dušan
-> Ultim: o tom to pak bude lepsi. 

20:05:42
29.05.2012
29.05.2012

Karel.
-> Dušan: ještě, že nebydlíš tak daleko



18:33:41
29.05.2012
29.05.2012

Ultim
-> Dušan: Co se da delat, je to tvoje rozhodnuti. Holt to budem muset obdivovat jenom na srazech ...
18:32:00
29.05.2012
29.05.2012

Ultim
-> skodovak: Tak jinak.... bude to karta s peknou skodovkou po GO a celolaku na peknych kolech. Ale tim to taky konci, uplne to ztratilo veskere to "kouzlo" diky cezure turba 

18:27:34
29.05.2012
29.05.2012

Dušan
-> Ultim: njn neda se nic delat. Karta neni vse. Myslim, ze uz jsem pustil do sveta az prilis.
18:26:16
29.05.2012
29.05.2012

skodovak
-> Ultim: neřekl bych že trapnou..

18:21:14
29.05.2012
29.05.2012

Ultim
-> Dušan: Takze uz nebudes do sveta poustet zadne turbo-info? To je docela skoda, protoze bez toho to bude jen karta s "trapnou seriovkou" 

11:56:17
29.05.2012
29.05.2012

Dušan
-> Urbi: jaky manyry ?
Me to staci takhle.

11:53:45
29.05.2012
29.05.2012

minno
-> Urbi: aké turbo? neblázni. na starej škodovke? čo ti šiši?

11:52:10
29.05.2012
29.05.2012

Petr Urban
-> Karel.: jj, to jim řekl prvně
hlavně že to odfrkovalo jak vzteklá kobyla 
-> Dušan: Kde jsou fotky s turbem a co nadpis... snad to není skrz obavy z Pol. ČR nebo to je virtovský manýr ?


-> Dušan: Kde jsou fotky s turbem a co nadpis... snad to není skrz obavy z Pol. ČR nebo to je virtovský manýr ?
20:39:45
28.05.2012
28.05.2012

Karel.
-> OndraKrupi: prý to zkošel, že je to normální 120

20:32:30
28.05.2012
28.05.2012

myschaak AZNP K.Hora
-> Dušan: "Suchar
"





18:02:17
28.05.2012
28.05.2012

OndraKrupi
-> Karel.: třeba kdyby si jako na sraze nevšimli turba tak pojede v sérii



14:20:51
28.05.2012
28.05.2012

Dušan
-> Karel.: jsem to zjednodusil. Kdo to auto zna tak vi co umi. Zbytek vedet nemusi 

13:57:37
28.05.2012
28.05.2012

Karel.
-> Dušan: co zas vymýšlíš za hovadiny s tím nadpisem

13:56:06
28.05.2012
28.05.2012

Dušan
-> pistaa: psal jsi lamelu a setrvak. Lamelu mam objednanou a setrvak je porad to stejny pokud nemas neco na vetsi prumer
13:33:37
28.05.2012
28.05.2012

pistaa
-> Dušan: myslel som lamelu
23:10:30
27.05.2012
27.05.2012

minno
-> Dušan 27.05.12 20:36:14:
a váhu o 300 kg menej porovnával aj s tvojou záťažou 3 osoby? no ale aj tak super, asi veľa ľuďom padala sánka, čo :)

21:02:53
27.05.2012
27.05.2012

pavucina
Trakce je na predokolkach svine, ja to sam vidim na svym Turboritu, ze strasne ztracim na rozjezdech diky tomu. Zadokolka je v tomto smeru vyhoda.