skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
16:00:42
06.06.2012
06.06.2012

minno
-> Dušan 06.06.12 15:53:42: isto? však už u sériového kotúča je ten strmeň bez rozšírenia spolu s nábojom len tak tak natesno.
15:53:42
06.06.2012
06.06.2012

Dušan
-> minno: pokud jsou to kotoucoue 20mm tak jen vymenis a rozsiris 4P. Ja mam kotouce 22mm tak musim nechat stocit naboj
15:38:40
06.06.2012
06.06.2012

Karel.
-> vhml: a pokud mám vzadu kotouče tak tam co zad desky?mám tam 4písty
15:35:55
06.06.2012
06.06.2012

havlik
-> minno: náboj jen stáhnout na průměru
15:34:53
06.06.2012
06.06.2012

minno
-> Dušan: ma začínaš srať
Pri použití chlaďákov a zachovania rozteče 4x130, tam stačí náboje len stiahnuť na menší priemer po obvode, či sa tam robia aj iné úpravy?

Pri použití chlaďákov a zachovania rozteče 4x130, tam stačí náboje len stiahnuť na menší priemer po obvode, či sa tam robia aj iné úpravy?
15:16:09
06.06.2012
06.06.2012

vhml
-> Dušan: nemá cenu dělat kompromisy. Kup DS2500. Nestojí moc ( aktuálně kolem 2500). Ze sériovejma deskama nemá cenu ztrácet čas. Jedině dát azbest nebo ATE, ale ostrý feroda jsou i tak jiná liga.
14:47:49
06.06.2012
06.06.2012

Dušan
-> vhml: to je me jasny. Nevim presne jaky, ale prozatim bud klasika Ferodo nebo origo
14:46:20
06.06.2012
06.06.2012

vhml
-> Dušan: hlavne dej poradny desky, protože s chlazenejma kotoučema to bude překvapivě brzdit úplně stejně jako s obycejnejma... :-D
14:44:54
06.06.2012
06.06.2012

Dušan
-> Mates: koupil jsem nove ze Sakyho vyroby
14:41:20
06.06.2012
06.06.2012

Dušan
nevite nekdo kde sehnat drzaky 4P na zadni napravu, ale na zpusob LR. Prevlikaci kotouce.
14:40:15
06.06.2012
06.06.2012

Mates
-> Dušan: Na kolik teď vyjdou chlaďáky ?
14:36:18
06.06.2012
06.06.2012

jarda.u1
-> Dušan: rovnou si dej do nazvu 105 S :D
14:06:50
06.06.2012
06.06.2012

Dušan
Dneska prevzaty predni chlazene koutouce
. Naboje uz se okrajuji a sup to tam
. Ted jeste ten zadek v kotoucich at tu 120ku ubrzdim



08:17:06
31.05.2012
31.05.2012

Karel.
-> Dušan: jo ty rozšiřovací sady jsou vyprodaný
Ale mám ještě juedno eso v rukávu tak uvidíme

Ale mám ještě juedno eso v rukávu tak uvidíme

08:16:35
31.05.2012
31.05.2012

Karel.
-> MATTESS: to ale v Brně nejde
To je tak na to vzít auto na plato a jet se projet někam za Brno


07:23:15
31.05.2012
31.05.2012

MATTESS
-> Urbi: když budeš jezdit v dostatečné vzdálenosti od STK....

23:44:06
30.05.2012
30.05.2012

Petr Urban
I to docela chápu...velký bratr hlídá všude...Teď možná přijde v zákon že policie tě bude moc poslat na nejbližší stk k ověření vozu. A nebo ještě to tady uvidí nějaká závistivá vokurka s čepicí a Dušana zbytečně podusí, jak si na něho někde počká.
06:25:00
30.05.2012
30.05.2012

Dušan
Hosi, to nema zadny extra duvody. Jen jsem to ocesal. Auto bude pokaždé k videni na srazech.
22:52:31
29.05.2012
29.05.2012

Fávo forever
-> Dušan: Copak, že by nespokojenost s Virtem?
22:52:27
29.05.2012
29.05.2012

Chester
-> Dušan: jede krásně a vypadá taky suprově jen tak dál
nejlepší je když se na někoho lepíš a pak mu natrhneš prdel jak si jel za mnou vypadá dost nevinně

