
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
22:57:37
14.06.2012
14.06.2012

Tuner#2 - zrušená registrace
Tak jednou je Osinek šmejd co shoří a podruhý má koeficient rozdílný o jednu setinu a rozdíl nepoznáš. Pes aby se v tom vyznal... 

22:13:27
13.06.2012
13.06.2012

Dušan
Aby nekdo nerekl ze nic nedelam tak jsem od pondeli vymenil spojku, opravil nahon tachometru v prevodovce a udelal pruduchy na chlazeni motoru coz opravdu konecne funguje a dokonce lip jak zvedla kapota takze se ta 120 krasne chladi
. Ted jen do laku a hura na Blansko
. A minuly tyden konecne chladaky dopredu.


22:03:21
13.06.2012
13.06.2012

pistaa
-> Ultim: to by som si nedovolil tvrdit.. alebo je tam rozdiel mozno jednu stotinu v koeficient co nespoznas.
20:12:32
12.06.2012
12.06.2012

Ultim
-> pistaa: Ja (a nejen ja) jsem mel za to, ze prave Osinek brzi nejlip ze seriovek.
Nesrovnavam s DS2500, to uz je trochu jinde.
Nesrovnavam s DS2500, to uz je trochu jinde.
21:37:24
06.06.2012
06.06.2012

minno
Mne Feroda nebrzdili
Ale to som mal len tie základné šupky SL.

21:36:56
06.06.2012
06.06.2012

Tomaso435
-> Nwkt: předpokladam že nedělej rozdíl ve směsi na škodovku a fa.. drolej se i ted . . . ale nějakejch 50 tis to vydrží
21:36:46
06.06.2012
06.06.2012

castrol
-> Nwkt: a stale sa drolia 

21:35:27
06.06.2012
06.06.2012

Nwkt
-> Dušan: Mě se Feroda drolily, ale jak jsou na tom dneska nevim
21:34:48
06.06.2012
06.06.2012

pistaa
-> Dušan: osinek absolutne nebrzdi, len to zhori a je koniec.. a 2500 neberu kotuce absolutne vobec
21:34:44
06.06.2012
06.06.2012

Dušan
-> Pavel P..: me ale zajima zda nektere z nich vydrzi vic nez to co se dnes prodava. Na tvoje sourani staci i 2P 

21:34:34
06.06.2012
06.06.2012

minno
-> Dušan: to bude asi to isté ako dnešné Feroda Premiery. Čiže viac menej séria. Ja mám platničky TRW a spokojnosť.
21:31:32
06.06.2012
06.06.2012

Pavel P..
Dušan 06.06.12 21:30:26 napsal:
a nebo Osinek ?
rozhodně osinek... a po jízdě pořádně fouknout do brzd a z hluboka se nadechnout
a nebo Osinek ?
rozhodně osinek... a po jízdě pořádně fouknout do brzd a z hluboka se nadechnout

21:30:26
06.06.2012
06.06.2012

Dušan
a nebo Osinek ?
21:27:00
06.06.2012
06.06.2012

Dušan
vi nekdo jaka je kvalita ? Predpokladam, ze je to serie. 90 roky.
20:42:28
06.06.2012
06.06.2012

Eidy
-> radekp: Jo. Na tvém místě bych bral 2500.
19:34:56
06.06.2012
06.06.2012

radekp
-> Eidy: teď jsem se díval na speedpro a 2500 vyjdou na 2600, DS 3000 na 2900.
Je v nich podstatný rozdíl? v provozní teplotě?
Je v nich podstatný rozdíl? v provozní teplotě?
19:28:44
06.06.2012
06.06.2012

Eidy
-> radekp: Já měl "jen" DS2000 a kotouče moc neubejvaly. Možná míň, než s normálníma deskama. Destičky jsou totiž měkčí, "mažou" se na kotouče a tím vytváří velké tření. Takže bez obav.
19:00:56
06.06.2012
06.06.2012

radekp
-> vhml: nežerou ty ds2500 moc kotouče? mám kotouče i desky obyč feroda a rád bych změnu...
16:14:09
06.06.2012
06.06.2012

Dušan
-> minno: vsichni to rikaji a vsude to pisou