
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:51:59
26.02.2014
26.02.2014

Dušan
uz se v tom nejak ztracim 

11:24:48
10.02.2014
10.02.2014

radekp
Mě dali na Felicii jednu brzdovou trubku měděnou. Asi po roce se utřepala / utrhla u šroubení. Jestli to bylo přetažením, nebo přihnutím při montáži, nebo materiálem nedokážu posoudit...
Sorry za OT
Sorry za OT
09:08:23
10.02.2014
10.02.2014

minno
-> Karel.: asi áno, osobne nemám skúsenosť, ja píšem len podľa toho čo je uvedené v tej tabuľke čo sem dával sep odkaz, že meď je najslabšia a čiže pri kritickom brzdení môže teoreticky prasknúť. Ale doteraz som žil tiež v tom, že práve medené trubky sú to najlepšie :)
08:16:19
10.02.2014
10.02.2014

Karel.
-> minno: my to montujem normálně v servise a není problém a to nejsme jediní kdo to montuje, to je spíš zase nějaký "haló".
08:11:59
10.02.2014
10.02.2014

minno
-> vhml: ono asi nie je dôvod na to, aby to nefungovalo :) Otázka je dokedy.
07:19:53
10.02.2014
10.02.2014

vhml
Taky mám všude měď a funguje to.
05:01:47
09.02.2014
09.02.2014

sep
Mě je to jedno,nepopisuju svoje dojmy ale fakta.-) ať si to každý natáhne třeba v hadičkách z akvaristiky.
Je ještě jedna varianta,existuje tzv.Cunifer,slitina měď,nikl a železo,vizuálně měď,vlastnosti posunuté díky těm příměsím.
Je ještě jedna varianta,existuje tzv.Cunifer,slitina měď,nikl a železo,vizuálně měď,vlastnosti posunuté díky těm příměsím.
23:03:19
08.02.2014
08.02.2014

Dušan
-> sep: je to trubka na brzdy. Nicméně na prototypové brzdy to stačilo. Další verze bude klasika v kovu.
22:13:20
08.02.2014
08.02.2014

m8rinek
-> sep: Je trubka a trubka. Nic proti karbanu, ale každej lišák si hájí svůj chvost :))). V autodílech koupíš přímo měděnou trubku pro brzdový rozvody...
22:07:03
08.02.2014
08.02.2014

Bedřich - zrušená registrace
-> sep: S žádným autem, bylo jich něco okolo šesti, na kterém jsem měl měděné rozvody mě z STK ještě nevyhodili.Pokud to byla CU trubka určená pro brzdy tak v tom problém není.Vždy byl brzdový rozvod dělaný kompletně nový.
19:06:49
08.02.2014
08.02.2014

sep
-> Nwkt: :tak že je měď na brzdy zakázaná jsem myslel že je obecně známá věc,na STK bývají nekompromisní a důvod nejspíš pevnost ,krom toho časem křehne a praská
karban.info/brzdovepotrub i.html
karban.info/brzdovepotrub i.html
19:02:08
08.02.2014
08.02.2014

Nwkt
-> sep: Proč prosímtě?
19:00:43
08.02.2014
08.02.2014

sep
-> m8rinek: :běžný nevím ale zakázaný a nebezpečnější vím jistě.
18:57:03
08.02.2014
08.02.2014

m8rinek
-> sep: Měděný brzdovky jsou docela běžný, ne?
18:55:33
08.02.2014
08.02.2014

sep
-> Dušan: :zdání klame nebo jsou ty trubičky od válce měď?
12:57:34
17.01.2014
17.01.2014

Dušan
-> minno: vic jak 120 dle nazvu + 100 nedam 

08:21:30
17.01.2014
17.01.2014

minno
-> Dušan: kolik to může jet, kolik to může jet

19:34:34
16.01.2014
16.01.2014

Dušan
Neni nad to si mimo hlavni sezonu chvili zajezdit. Tak nejak si ani netroufam davat plnej
. Zatracena 120ka 


23:55:39
11.01.2014
11.01.2014

castrol
-> J3STER: no hej ale musis to napist tak aby to aj na kopcoch pochopili 
