ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> Dušan: 
bokovku, to akože čo? Motor V12 a nešlapalo to dobre, tak si nahodil nazad pôvodný 120 motor?

-> minno: 
hele co ty o tom vis. Mel jsem nejakou bokovku tak jsem to dnes dal do puvodniho stavu. Snad to pojede a bude stacit jen umyt a vysat.

-> Dušan: Tuníš na zraz? Terezka sa sťažuje, že sa jej málo venuješ :-)
-> Tommyk: na zacatku kvetna by mely byt dalsi jizdy a to uz snad bude vsechno v poradku.
-> Tommyk: cau, urcite ne. Musim vymenit prevodovku, protoze rupl staly prevod.
-> Dušan: já se svezu

-> minno: no na 240 tak 20km

. Na 220 tak 3km

-> Dušan: len nájsť dostatočne dlhú uzavretú trať

-> minno: nebud srab, ja te svezu

-> Dušan: potom daj video keď pôjdeš tých 244 kmh

Tak jsem to spocital a rozumne vychazi serie skrin s dlouhym prevodem. Preci jen dlouhy prevod + dloouha petka, to uz chce sakra vykon :) Ted jen dodelat nejaky drobnosti at se to muze tocit a skladame.
-> darabos: 
-> Dušan: iný počet zubov to znamená koľko?
(A ja debil som vymenil 120 za 136 :/)
-> minno: ale krapet jinej pocet zubu

Stodvaca tahne jak z praku tak ji zpomalim

-> Dušan: Tywoe, moravskej sysel.

nakonec jsem z toho usoudil, ze je cas na plan B