
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
10:12:12
16.08.2012
16.08.2012

Karel.
-> Dušan: prej ti mám dát nějakej držák tlumičů

09:53:17
16.08.2012
16.08.2012

Dušan
-> minno: pali porad spojky 

09:38:38
16.08.2012
16.08.2012

minno
Čo narobí zgenerálkované LSo

09:37:08
16.08.2012
16.08.2012

Dušan
-> Čokin: lidovka 

09:03:25
16.08.2012
16.08.2012

Čokin
-> Karel.: 4200,- tuším že cena je stejná jak v Renovaku tak na Speedpru
19:40:56
15.08.2012
15.08.2012

Karel.
-> Dušan: ááá koukám, že sis už pořídil trhače převodovek
nakolik teda vyšla?

18:12:26
15.08.2012
15.08.2012

Dušan
-> DEKODOVAC: nevidim duvod, spojka jako spojka. Clovek s k tomu musi chovat.
17:51:20
15.08.2012
15.08.2012

DEKODOVAC
a je tu nova spoječka pekná dufam že ti nebude trhat prevodovky



17:22:33
15.08.2012
15.08.2012

Dušan
-> Čokin: ale prd minimalne 2ka 

17:15:24
15.08.2012
15.08.2012

Čokin
-> Dušan: Prý něco na přenos 50k......myslím, že ti tam před tím chybí ještě jednička

20:46:11
14.08.2012
14.08.2012

Dušan
-> pistaa: nerikamze ne,aleja je chciv 5000ot 

18:13:57
14.08.2012
14.08.2012

pistaa
-> Dušan: s 200 nemozes mat problem uz v 13ke
21:16:24
08.08.2012
08.08.2012

Dušan
-> minno: bojuju se zapalovanim, smesi a tlakem coz je fakt na bednu
16:58:53
08.08.2012
08.08.2012

minno
-> Dušan: takže predsa sa niečo deje
Mne sa to ticho zdalo podozrivé


15:11:04
08.08.2012
08.08.2012

Dušan
-> minno: asi az na sraze v Brne pokud z toho motoru neco zbyde 
Snazim se z toho dostat 200k

Snazim se z toho dostat 200k

15:03:53
08.08.2012
08.08.2012

minno
-> Dušan: Kedy uvidíme ďalšiu novú verziu Turbo Level X?

11:28:09
09.07.2012
09.07.2012

skodovak
-> Dušan: Hlavně,že je to funkční zas tak hrozně to nevypadá..Ale já myslím,že ono se zase hodně brzo změní a něco vymyslíš




11:07:51
09.07.2012
09.07.2012

Antony - zrušená registrace
-> Dušan: To je pravda, že to ruší siluetu 

11:03:19
09.07.2012
09.07.2012

Dušan
-> Antony: funkcnosti je v pohode. Chladic je na konci studenej. Myslim to z vizualniho hlediska
10:50:17
09.07.2012
09.07.2012

Antony - zrušená registrace
-> Dušan: Jak myslíš že je stříška naprd? Já bych řekl že je málo vystrčená nad úroveň střechy 
