
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
10:31:37
09.07.2012
09.07.2012

Dušan
-> minno: ta striska je celkove tak naprd. Chtelo by to neco jinyho, ale kdo vi co udela dalsi EVO 

10:20:15
09.07.2012
09.07.2012

minno
-> Dušan 08.07.12 18:06:54: 
Pozeral som fotky z Pohofestu a vidím že striešku si dal do farby, vyzerá to dobre

Pozeral som fotky z Pohofestu a vidím že striešku si dal do farby, vyzerá to dobre

18:13:42
08.07.2012
08.07.2012

OndraKrupi
-> Dušan: já ti to říkal že máš vybírat, kdybys řekl tak jsme ti mohli nechat uzavřenou trať v celé délce 800m
18:08:59
08.07.2012
08.07.2012

Tomaso435
-> Dušan: mužeš z toho udělat atrakci jako na fashion cars, kdy tě týpek za 4 kila sveze na sprintovej dráze tam a zpět v nějakým porshe :-D
18:06:54
08.07.2012
08.07.2012

Dušan
celkem jsem svezl asi 20 lidi a sam se divim co nadela LS motor jak rika Minno 

15:13:25
08.07.2012
08.07.2012

Voplik
-> Dušan: chtel bych videt ty kxichty v tech autech ktery predjiždíš,to musi bejt neco,jo a samozdřejmě díky za svezení

12:20:21
08.07.2012
08.07.2012

myschaak AZNP K.Hora
-> Dušan:




11:31:28
08.07.2012
08.07.2012

OndraKrupi
-> Dušan:



11:28:23
08.07.2012
08.07.2012

Dušan
-> palinator: s vama se taky dobre kecalo.
Auto cestovani zvladlo na jednicku. Vsechno funguje jak ma i nadale. Zatim jsem neridil nic s cim by se tak pekne predjizdelo
Auto cestovani zvladlo na jednicku. Vsechno funguje jak ma i nadale. Zatim jsem neridil nic s cim by se tak pekne predjizdelo

22:48:46
07.07.2012
07.07.2012

palinator
-> Dušan:
Chlape dík za pokec, Brno se nezapře.
A samozřejmě taky za svezení, posunul jsi mi vnímání do dosud nepoznaných, řekl bych přeplňovaných mezí.
Chlape dík za pokec, Brno se nezapře.


08:59:33
25.06.2012
25.06.2012

minno
-> Peca 24.06.12 16:08:26: asi tak nejako by som to videl aj ja :)
20:20:25
24.06.2012
24.06.2012

T
-> Dušan: : dík
20:07:41
24.06.2012
24.06.2012

Dušan
-> T: barvu uvime. 5ka za 3ku
19:20:28
24.06.2012
24.06.2012

T
-> Dušan: : neni to úplně ono, ale chápu funkčnost, takže kapota je OK :-) jen ta stříška...ať ji někdo zkusí ve virtualu hodit do barvy 
jinak co stála ta dlouha 5-ka?

jinak co stála ta dlouha 5-ka?

18:50:34
24.06.2012
24.06.2012

Dušan
-> lubeky130: projdi si historii a asi to pochopis :)
-> Winged_Arrow: sixta ti proda za lidovou cenu
Chlapci jinak dekuji za chvalu. Motor drzi a jezdi jak ma. Jak jsem uz rikal, chybel tomu proste vzduch
.
-> Winged_Arrow: sixta ti proda za lidovou cenu

Chlapci jinak dekuji za chvalu. Motor drzi a jezdi jak ma. Jak jsem uz rikal, chybel tomu proste vzduch

16:15:37
24.06.2012
24.06.2012

Winged_Arrow
Ako si zmenil ten prevodový pomer 5. stupňa na 0,74? :)
16:08:26
24.06.2012
24.06.2012

Peca
Včerejší jízda ve čtyřech do kopce naprosto neskutečná, při 160ce jsem měl fakt pocit že nerovnosti silnice jen přelétáváme... S touto zkušeností se mi jeví běžné úpravy motoru obyčejného smrtelníka (dostupně hustá vačka, snížená hlava a hlavně přeleštěný kanály voe :) ) jako směšná imitace výkonu. Fakt klobouk dolů Dušane, to už je precizní konstruktérský počin!

14:35:28
24.06.2012
24.06.2012

lubeky130
-> MOLSO: fabiovsky motor ?
14:30:36
24.06.2012
24.06.2012

MOLSO
-> minno: už chodíš ?

-> dušan: pane, jede vám to jak prase ... raz darmo Fábijovský motor so slimákom



-> dušan: pane, jede vám to jak prase ... raz darmo Fábijovský motor so slimákom

13:44:57
24.06.2012
24.06.2012

minno
Včera nás Dušan zas povozil a....na 120tku to ťahá neskutočne, klobúk dole
Kapota pomohla

