skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
19:20:02
25.08.2012
25.08.2012

minno
-> Dušan: mám 2 tipy čo to je :-)
19:03:52
25.08.2012
25.08.2012

Dušan
Dneska jsem autu koupil neco moc hezkyho. Aspon bude pres zimu co delat a na jare to bude teprve mazec 

23:37:25
22.08.2012
22.08.2012

Dušan
-> Karel.: zitra mam rodinou chvili takze nekdy pozdeji
22:51:29
22.08.2012
22.08.2012

Karel.
-> Dušan: krásná práce, možná zítra budu mít čas kdybys chtěl

22:34:19
22.08.2012
22.08.2012

minno
-> Dušan: a o tom vravím

22:27:28
22.08.2012
22.08.2012

Dušan
-> minno: prumerne 1 na 10 km. A to je to jen LSo 

22:19:23
22.08.2012
22.08.2012

minno
-> Dušan: ty tú výdrž nerátaj na kilometre, ale koľko ľudí s tým autom na cestách naserieš
A myslím že za 4000 km ich naserieš dosť


22:11:02
22.08.2012
22.08.2012

Dušan
-> minno: no snad to zase tak 4000 km vydrzi 

22:06:19
22.08.2012
22.08.2012

minno
-> Dušan: nooo, to už je lepšô, s tým môžeš tak mesiac uhrať

18:37:34
22.08.2012
22.08.2012

Dušan
sup a dve prevodovky jsou doma za lidovku 

21:17:03
21.08.2012
21.08.2012

Karel.
-> Dušan:



21:13:43
21.08.2012
21.08.2012

Dušan
-> TechniX: tak je pravda, ze to LSo jak rika Minno ma silu a jednou za nejakou dobu urve zuby na diferaku.
21:09:11
21.08.2012
21.08.2012

TechniX
-> Dušan: stím jezdíš jak chuj když to všechno huntuješ
.. jinak buď rád žes to nedělal, to by bylo zralé na ožrání z toho že by pak rupla
.. co ti většinou odchází ozubený kolečka a nebo mrkev to nevydrží ?




20:14:27
21.08.2012
21.08.2012

Dušan
Dneska me osvitil svatej Petr. Chtel jsem menit spojku, ale pak jsem se na to vys... a sel se projet. Kupodivu praskla prevodovka
. Tak by me to nasralo kdyby to prasklo az po vymene spojky 


12:54:19
16.08.2012
16.08.2012

Dušan
-> Čokin: jsem si rikal, ze se mi obcas houpe auto tak jsem to zkusil a je to jak kdyby tam nic nebylo nastaveny.
12:53:50
16.08.2012
16.08.2012

Karel.
-> Čokin: neboj já mu dám
-> Dušan: hmm tak to je naprd, formou výměny to asi neudělají a čekat přes měsíc na tlumič je taky naprd

-> Dušan: hmm tak to je naprd, formou výměny to asi neudělají a čekat přes měsíc na tlumič je taky naprd

12:17:58
16.08.2012
16.08.2012

Čokin
-> Dušan: A fungoval? To je divný že nevytekl a nefunguje....asi v prdeli ten přepouštěcí ventil.... Každopadně bych jim to poslal na reklamaci. -> Karel.: Ty mu ten držák dej a neptej se tak blbě.....dlužím mu ho

11:06:23
16.08.2012
16.08.2012

Dušan
-> Karel.: jak seriovka
10:52:43
16.08.2012
16.08.2012

Karel.
-> Dušan: jak nefunguje?
jako nastavení tuhosti nebo je jak bláto?Pošli na reklamaci, ale budeš chvilku čekat to je naprd


10:31:50
16.08.2012
16.08.2012

Dušan
-> Karel.: ani nemusis, ale mam v pr.. jeden zadni tlumic. Nevytekl, ale nefunguje, takze muzu koupit vesele novej nebo poslat na reklamaci.