skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
22:11:26
19.09.2012
19.09.2012

Dušan
-> jarda.u1: co jsem zbezne koukal tak mala a dokonce v tom byla puvodni tovarni, ale co to je nevim. Nebude to nic extra ostryho
22:07:53
19.09.2012
19.09.2012

jarda.u1
-> Dušan: tak to je fajn.A jaka tam pasuje vacka?Male,nebo velke ulozeni?
22:03:29
19.09.2012
19.09.2012

Dušan
-> jarda.u1: komplet jako 120ka, jen proste uzsi. Dokonce gufero na klice pod setrvacnikem je jako 120ka ale nizsi
. Vsechno je proste jiny nebo se musi upravit
, ale u tohoto se nejedna o nejaky mega castky


21:50:26
19.09.2012
19.09.2012

jarda.u1
-> Dušan: takze hlavni i ojnicni jsou ze 120?Nejsou tam nahodou dodelavane i ty krajni dirky?
21:44:48
19.09.2012
19.09.2012

Dušan
-> jarda.u1: saly jsou 120ka, ale jsou uzsi, tzn upravene.
21:44:16
19.09.2012
19.09.2012

Dušan
-> Minik03: toto neni ani tak badani ale spis zajimavost ktera snad doplni muj satnik o motor skoda jine konfigurace 

21:43:29
19.09.2012
19.09.2012

jarda.u1
-> Dušan: z ceho tam pasujou ty saly?
21:40:07
19.09.2012
19.09.2012

Minik03
Tak a už sem nikdy nepřijdu. Pokaždý mě jen Dušane dovedeš naštvat...
Těším se na výsledky dalšího bádání. 


11:10:46
17.09.2012
17.09.2012

DuriQ
ked uz tak to osadit DOHC hlavou ;)
ale verim tomu ze lacnejsie sa bude dat zohnat porsche po totalke s pouzitelnym motorom :D
ale verim tomu ze lacnejsie sa bude dat zohnat porsche po totalke s pouzitelnym motorom :D
20:39:12
15.09.2012
15.09.2012

Dušan
-> Čokin: kde ho vidis ? 
Jedno silny kafe mam a myslim, ze +- silnejsi delat z techto motoru nebudu

Jedno silny kafe mam a myslim, ze +- silnejsi delat z techto motoru nebudu

20:32:14
15.09.2012
15.09.2012

Čokin
Tady se vaří hodně silnééé kafe......

16:23:02
15.09.2012
15.09.2012

Aidamgonnahate
16:18:00
15.09.2012
15.09.2012

Dušan
tento na obrazku neni muj :) me k tomu chybi ta hlava :D
11:31:24
15.09.2012
15.09.2012

Deacon
-> Dušan: Pecka
Chci taky jeden 


11:19:33
15.09.2012
15.09.2012

francomk
-> Maťulo: žúž labúžo toto! 

23:53:50
14.09.2012
14.09.2012

Maťulo
-> Dušan: do piče matere!!!




20:51:07
14.09.2012
14.09.2012

Dušan
-> Eidy:
20:50:55
14.09.2012
14.09.2012

m8rinek
-> Eidy: Radkův motor...
20:50:23
14.09.2012
14.09.2012

TTomas
-> Eidy: Jo tech je podle mejch informaci daleko vic jen dnesk uz lidi zase nevedi co za to chtit. Naposled za to nekdo chcel asi 150tis:D