skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:47:26
26.12.2012
26.12.2012

Dušan
-> Jindas: jj je to vcelku tichy.
21:10:03
26.12.2012
26.12.2012

Jindas
-> Dušan: Už to vrčíííííííííí?
12:27:15
23.12.2012
23.12.2012

minno
-> Vrba: ak myslíš držiaky motora tak tie už mám od včera nahodené aj ja a čo som spravil 60 km testovaciu jazdu, tak je to dosť tichšie ako séria (hlavne vo vyšších otáčkach - 3000 a viac) a motor sa tak netrasie (hlavne na voľnobehu). Felda silenty mám ale jeden tvrdší (na pravej strane, a druhý mäkší (na ľavej strane).
10:44:19
23.12.2012
23.12.2012

Vrba
-> Dušan: Máš o tom nějaké reference?Není to třeba hlučnější než klasika?
10:45:22
21.12.2012
21.12.2012

Dušan
-> minno: prikupil od jedneho pana co jezdil formule
09:29:14
21.12.2012
21.12.2012

minno
-> Dušan: a ten SP 3,44 si kde splašil?
09:19:00
21.12.2012
21.12.2012

Dušan
-> Vrba: zrejme zkusim uz na tomto, ale kdo vi jak to bude
08:27:31
21.12.2012
21.12.2012

djmaso
-> Vrba: až na 1,5 T :_D co jsi čekal za odpověď ?
08:23:44
21.12.2012
21.12.2012

Vrba
-> Dušan: Vykon budes zabíjet už na tomto motoru,nebo az na další evoluci?
08:17:02
21.12.2012
21.12.2012

Dušan
-> Vrba: zatim 3.9 a pak se chysta ta 3.44 na zabiti vykonu 

07:59:56
21.12.2012
21.12.2012

Vrba
-> Dušan: A jaké budou převody?Série 3,9 nebo něco extra?
07:56:57
21.12.2012
21.12.2012

Dušan
-> Vrba: velice brzy. Stale premyslim jak to tam vsechno dostat 

07:40:42
21.12.2012
21.12.2012

Athlonek
07:20:02
21.12.2012
21.12.2012

Vrba
-> Dušan: Tak kdy uz se tam objeví nějakej ten laďáček?

23:15:48
20.12.2012
20.12.2012

Dušan
-> Eidy: jj to znam ,ale tady to neni jak zmerit a jde o to mechanicky zpevnit stenu. Kazdopadne by bylo potreba oblepit cely auto od zadu az do predu horem dolem :) coz by bylo tezky a mooc drahy.
23:12:29
20.12.2012
20.12.2012

Eidy
-> Dušan: To záleží na frekvenci.
http://www.youtube.com/wa tch?v=DGSU5rcHmRQ
http://www.youtube.com/wa tch?v=DGSU5rcHmRQ
23:06:06
20.12.2012
20.12.2012

Dušan
-> Tuner#2: vsak z ahifi to mam. Kazdopadne uprostred je to z duvodu, ze jsem nejak mudroval jak behaji rezonance plechem a stred se mi zdal nejlesi.
22:59:30
20.12.2012
20.12.2012

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 20.12.12 22:44:00: NJ myslel jsem, že už jsi to měl. teď budeš mít jinej motor, ten bude mít jiné rezonance a máš i jiné uložení, takže to nebude mít tu správnou vypovídající hodnotu. Mě to jen zaujalo, žes udělal takový pruh, zda to mělo nějaký hlubší význam
STPčko dělá tuším ahifi a mají pobočku taky v Brně, ale už jsem z toho vypadnul a nějak to aktivně nesleduju.

22:44:00
20.12.2012
20.12.2012

Dušan
-> Karel.: neboj :)
-> MOLSO: ja s tim zatim nejel, ale zatim ten motor stoji pevne jak ma
-> Tuner#2: to poznam az s tim budu jezit, mel jsem pas tak jsem olepis mekky plechy v prostoru a na blatnik po pasu, ale chtelo by to spis komplet. Nevis kde to sehnat za nejakou normalni cenu ?
-> MOLSO: ja s tim zatim nejel, ale zatim ten motor stoji pevne jak ma
-> Tuner#2: to poznam az s tim budu jezit, mel jsem pas tak jsem olepis mekky plechy v prostoru a na blatnik po pasu, ale chtelo by to spis komplet. Nevis kde to sehnat za nejakou normalni cenu ?
22:30:00
20.12.2012
20.12.2012

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: To STPčko na blatníku funguje? Nebo jsi to udělal komplet a nezkoušel rozdíl?