Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L

Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...


Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125

Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13

Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm

Motor: Škoda 120L

Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)

vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání

Převodovka: 5Q SP 4,22

Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50


Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?

Videa

více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....

Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě

Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu

Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
Škoda 136GL

zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h

VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

12:02:51
29.12.2012
minno
-> death: To určite. Trochu ticha to ale asi prinesie. Otázka znie či je dobré dávať takéto silentbloky pri kyvke, kde je potrebné pevné uloženie agregátu, aby sa nehýbala s motorom aj celá náprava.
11:47:36
29.12.2012
death
-> minno: Na kyvce to není zas takový přínos, pokud by šlo hlavně o ticho.
11:19:24
29.12.2012
minno
-> m8rinek: na kyvke to bude úplne bez problémov.
11:05:46
29.12.2012
m8rinek
-> Dušan: No já mam silenty nový (na kile jsou dva, nízký). Tak by to snad mohly podržet...
10:57:05
29.12.2012
minno
Tak na závodenie to nie je, to je jasné, od toho sú tvrdé silentbloky :) Ale na normálne jazdenie je to super, aspoň ja si to zatiaľ nemôžem vynachváliť, je to o dosť tichšie ako séria a koncepčne sú tie silentbloky na tom lepšie, nakoľko aj keď sa náhodou silentblok utrhne, motor nespadne na doraz, stále ostane položený na gume ako bol.

Problém s pohybom agregátu dopredu / dozadu sa zrejme môže objaviť, to je pravda :-( U mňa som zatiaľ s ničím problém nespozoroval, ale moc s tým ešte nemám najazdené.

-> Dušan: Ak je to na teba moc mäkké, daj na pravý držiak ten tvrdší silentblok. Mal som to tak zo začiatku a motor bol o dosť stabilenejšie upevnený, do strán sa nekýval skoro vôbec a na hlučnosť to nemalo až taký veľký vplyv, stále to bolo tichšie ako séria a tuhostne lepšie ako séria.
10:39:32
29.12.2012
Dušan
-> m8rinek: do stran dobry, ale pod auto je to divny. Musim, ale zkontrolovat silentblok pod prevodovkou.
10:22:23
29.12.2012
m8rinek
-> Dušan: Takže jsou ty silentbloky měkota? Nebo srovnatelný se serií?
10:04:38
29.12.2012
Dušan
-> death: na me je to moc meky nebo je predni nacatej. Kolikrat se ten motor zhoupne, ze to citim po prdeli.
23:41:57
28.12.2012
death
-> minno: -> Dušan: K těmhle silentblokům z Fe (případně jeden Fa) - první to tu měl tuším Discovera. Co mám zkušenost za cca tři roky provozu auta s těmito siletbloky - krom většího ticha - problém v silentbloku převodovky který nebyl zrovna nejnovější a tak se motor s převodovkou při podřazení dost hýbali v přímém směru. Po nasazení silentbloku z karosy 700 jsem tento nešvar eliminoval.
23:35:54
28.12.2012
Dušan
-> minno: ee, z toho se da vymckat dost 1
-> Lubes: ja to moc nepoznam tyto vykony mi pripadaji vsechny jako 120ka 3
23:16:09
28.12.2012
Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: čo je u teba nahovno?3
23:14:36
28.12.2012
minno
-> Dušan: daj mi ho a ty si tam daj nazad ten čo si tam mal.
23:10:10
28.12.2012
OndraKrupi
-> Dušan: dáme šnečka?? 3 3
23:08:50
28.12.2012
Dušan
Dneska jsem motor poprve poradne projel a zjistil jsem......

ze to jede uplne na hovno 3 a tim padem tam musi jit minimalne vacka 1
19:34:07
28.12.2012
minno
-> Kuba105: je to super, výrazne tichšie v aute od dunení motora, mám to tiež.
15:09:37
28.12.2012
Kuba105
-> Dušan: Tak až to bude odzkoušený chtěl bych info jaky to je. Dík
15:05:43
28.12.2012
Dušan
-> Kuba105: zatim jsem je neprojel, ale co se tyka stani na miste a protoceni motoru tak je to lepsi. U me je tezky porovnavat, protoze jsem predtim nemel zrovna nejtissi motor. Jinak dik za chvalu. To obcas potesi 1
16:41:04
27.12.2012
Kuba105
-> Dušan: Ahoj chtěl bych se zeptat jestli si už ty silenbloky z FA. FE na motoru někdy jezdil. Nebo to teď budeš zkoušet? Dík Máš to auto luxusní9
16:35:47
27.12.2012
Dušan
-> Lubes: je zima a venku sracky tak se v tom nejezdi.
22:28:22
26.12.2012
Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: a kedy bude nejaké video???6
Extreme Tyres