Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L

Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...


Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125

Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13

Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm

Motor: Škoda 120L

Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)

vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání

Převodovka: 5Q SP 4,22

Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50


Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?

Videa

více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....

Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě

Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu

Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
Škoda 136GL

zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h

VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

21:37:13
09.01.2013
ŠKODA 120 GLS
-> Dušan: to myslíš tu jízdu se mnou v Pasohlávkách 81 to nebylo kyvkou, ale pneumatikami 1
18:47:52
29.12.2012
Dušan
-> škodec: haneni nehaneni, kyvka je ale fakt na hovno 3. Ja posledne jel ve 120ce a stalo to za hovno jizdnima vlastnostma. Vlecka prece jen lip sedi.
18:24:33
29.12.2012
škodec
-> Maťulo: a to potom bude fukat 2bary1
-> minno: hanenie nehanenie uz to unavuje cloveka citat4
upraveno 2x, naposled 29.12.2012 18:26:11
14:45:49
29.12.2012
Kuba105
minno 28.12.12 19:34:07 napsal:
→ Kuba105: je to super, výrazne tichšie v aute od dunení
motora, mám to tiež.
Dík za informace. asi to toho pujdu
14:28:39
29.12.2012
Maťulo
-> Dušan: já to říkala! já to říkala!!! 3
14:10:40
29.12.2012
Dušan
-> Maťulo: hus potvoro, dockej casu 3
14:07:08
29.12.2012
Maťulo
-> Dušan: chlapce ale u teba je len otazkou casu kedy napasujes turbo aj na toto! 3 3 3
14:05:02
29.12.2012
Dušan
-> Vrba: uduseny to je urcite, jede to jak kazdy jiny facko. Ten motor potrebuje 2x tak vetsi vyfuk, ale ted ale to potrebuju zrovna mit tak nejak seriovy.

Kadopadne vratit se ze 180k na nejakych 70 je mazec 3
13:16:45
29.12.2012
minno
-> škodec: Tvoj názor na túto tému je síce fajn, lenže pointa ti zrejme uniká. My sa len tak bavíme, robíme si prdel, kyvka-vlečka, sranda, žiadne hanenie...
13:03:39
29.12.2012
škodec
-> Star LC20: to je tak, skor to je hanba a nie skodovkari, ktori hania kyvku, jazdilo sa a ine prasaciny v minulosti a teraz sa tu ide niekto co jazdi po asfaltke vysmievat, podla mna ubohe a nie skodovacke. to je moj nazor na tuto temu. Sorry za zasieranie4
12:51:40
29.12.2012
Vrba
-> Dušan: Hele,ze je to zdechlé jsi nadnesl,nebo to opravdu není nic moc?Problém může být v tom sériovém tlumiči výfuku.On totiž docela škrtí i tu sérii 136 motor.Já ho taky přechodně jezdil,ale měl jsem úpravu koncového dotlumovače a širší koncovku.Pak už to bylo výkonově srovnatelné s příčnákem přes litinu.Měřil jsi zrychlení?
12:51:35
29.12.2012
minno
peti 29.12.12 12:33:32 napsal:
→ MOLSO: zu je tu aj 3. najväcsi byvalí kyvkár 3
3
kyvkár a matičiar3 hrebeň ani bohovi! a na ho teraz1
12:51:16
29.12.2012
m8rinek
-> Dušan: tak jsem byl kouknout v mototechně a přivezl jsem si na zkoušku dva silentbloky, jeden je vodní pumpy na Fa www.autocomponent.cz/esho p/.../sk0191.jpg a druhej menší je převodovka Feli 1,9D www.autobyznys.cz/www/... /4125.jpg Jediný co mi přijde jako problém je axiální zajištění silentbloku (vzhledem k tomu že je řízlej, tak o nějakym nalisování pohychybuju), tak asi dám před i za segrovku...
12:35:12
29.12.2012
Star LC20
107 tohle je prostě vděčný téma...
12:33:32
29.12.2012
peti
-> MOLSO: zu je tu aj 3. najväcsi byvalí kyvkár 3 3
12:32:08
29.12.2012
MOLSO
-> Star LC20: tazko sa bude zhanat lebo budu vsetky polamane 40 3
12:32:02
29.12.2012
peti
-> Star LC20: noo mozno ale kym sa nam vymackaju , tak uz nebude na svete kyvka ktora nebude mat ulomenu polos na jednej strane a druhej strane brzdu s nizkým trecim učinkom 40
no dobre ale staci lebo bude stoho hadka, a ja som bol druhy najväcsí kyvkár po minnovi 3
12:28:56
29.12.2012
Star LC20
-> peti: tyhle řeči se Ti jednou vymstí 4 1 až se Vám všem nenávratně vymačkají kříže a unašeče, a již nebude více skladů s novejma poloosama, pak zažije kyvka znovu rozkvět. Ale to už bude pozdě shánět kyvku....
12:25:50
29.12.2012
minno
-> peti: 3
12:05:58
29.12.2012
peti
-> minno: jediný prinos kyvky je ten ze sa dá vymenit za vlecku 3
Extreme Tyres