skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
15:37:45
19.01.2013
19.01.2013

m8rinek
-> Marcius: jj rozměrově je to stejné a trubku budu taky jistit segrovkou, jen jsem zatim nesehnal vhodný polotovar
15:37:24
19.01.2013
19.01.2013

minno
-> Marcius 19.01.13 15:13:48: presne takéto mám aj ja. A potom ten jeden tvrdší, k nemu som sa ale dostal čisto náhodou. Vyzerá rovnako. Neviem, kde by sa dal taký ešte kúpiť.
-> m8rinek 19.01.13 15:21:08: to by mal byť favorití silent. Ešte ho chcem tiež vyskúšať, čo to povie.
-> Dušan: ani na sériový motor to nie je. Ako vravím, ja som musel dať jeden ten tvrdší. Síce to bolo maximálne tichučké, no nešlo s tým jazdiť. Chvelo sa od toho celé auto v určitých otáčkach.
-> m8rinek 19.01.13 15:21:08: to by mal byť favorití silent. Ešte ho chcem tiež vyskúšať, čo to povie.
-> Dušan: ani na sériový motor to nie je. Ako vravím, ja som musel dať jeden ten tvrdší. Síce to bolo maximálne tichučké, no nešlo s tým jazdiť. Chvelo sa od toho celé auto v určitých otáčkach.
15:34:33
19.01.2013
19.01.2013

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> m8rinek: jo, to jsem tady u nás viděl, ale měl jsem za to, že to je na fávo a někdo mě od toho odrazoval... každopádně vyzkouším, to bude asi nejlepší si na to přijít sám, co vyhovuje a co ne. Jinak mám vysoustružený trubky 75H7, z obou stran zápichy na segerovky 75ky (pro lepší pocit, že se to axiálně nepohne- např. kdyby mě někdo nedejbůh naboural, jako se mi to už jednou stalo), myslím, že to bude ok.
15:23:06
19.01.2013
19.01.2013

Dušan
ja to doporucuju pouzit jen na uplne seriovy motory. Na upraveny to moc neni. Je to fakt hodne mekky.
15:21:08
19.01.2013
19.01.2013

m8rinek
-> Marcius: Já koupil tyhle, přišly mi pocitově tvrdší...
www.skodashop.cz/produkty /.../favorit--felicia--sil entblok-vodniho-cerpadla-8 20246.html
www.skodashop.cz/produkty /.../favorit--felicia--sil entblok-vodniho-cerpadla-8 20246.html
15:13:48
19.01.2013
19.01.2013

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> minno: no domů jsem si donesl takovéto silenty www.skoda-dily.cz/data/..
./4b8db248cdd05.jpg od Gumokovu... u nás mají jen toto a pak ještě ty favorití... právě jsem si psal s Discoverou a on mi psal taky o tom, že existuje tvrdší verze toho co jsem koupil, ale vůbec nevím, kde to tady seženu.
14:21:09
19.01.2013
19.01.2013

Maťulo
-> minno: pozri aj keby boli makke... ja som tam zbadal plnu bednicku a ked mi povedal ze daj 2€ a ber tak som nevahal... 

13:45:13
19.01.2013
19.01.2013

Klubko_
-> Marcius: me feldi silentbloky na motoru hlavne delaly to, ze se mi pri zarazeni zpatecky a pohnuti autem rychlost vyskocila a hlukovej prinos jsem az takovej nezaznamenal.
13:39:08
19.01.2013
19.01.2013

minno
-> Maťulo: Nejdem sa hádať, ale pochybujem, že Gumokov robil aj tvrdé, Gumokov čo som mal v ruke a mách ich doma 4 kusy tak tá guma je porovnateľne mäkká ako sériové škoda silentbloky. Je na nich aj nápis Gumokov. Jeden tvrdší Felda čo mám, tak ten je bez nápisu. Turek to bude asi len lisovaná tma, škoda dávať.
13:29:32
19.01.2013
19.01.2013

Maťulo
-> minno: mam doma este turkov, dam ti potom porovnat! gumokov je skala oproti tomu! 

13:27:37
19.01.2013
19.01.2013

minno
-> Maťulo: origo gumokov sú mäkké.
13:12:42
19.01.2013
19.01.2013

Maťulo
-> minno: minuly tyzden som doniesol plnu bednicku origo gumokov feldovych silentov z vypredaja
tych tvrdych...

13:09:33
19.01.2013
19.01.2013

minno
-> Marcius: ak môžem ja povedať za seba, tak pri obidvoch Feldových origo je to strašne mäkké, za jazdy sa motor moc chveje až je to nepríjemné. Treba dať na pravú stranu tvrdšiu verziu toho Felda silentbloku, potom je to už OK. Ale potom už to nie je také tiché ako s obidvoma mäkkými :/
12:57:46
19.01.2013
19.01.2013

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Dušan: jak jsi spokojen s těmi silenty motoru z feldy ? máš oba dva feldový ? Právě to teď taky řeším, tak sbírám zkušenosti. Díky
10:56:42
10.01.2013
10.01.2013

Marra - zrušená registrace
já to vidím minimálně na kompresor z mini coopera :P ono jak jednou okusíš newtonmetry pod tlakem, tak je pak v té atmosféře ne a ne najít :)
10:45:14
10.01.2013
10.01.2013

Dušan
-> Vrba: ee, resim leigslativni veci 

08:19:42
10.01.2013
10.01.2013

Vrba
-> Dušan: Uz nejaky posun v ladeni vykonu?
22:03:37
09.01.2013
09.01.2013

Dušan
-> ŠKODA 120 GLS: jj s necim ten motor otestovat musim
21:46:25
09.01.2013
09.01.2013

ŠKODA 120 GLS
-> Dušan: ale koukám, že si nakonec použil to sací potrubí s tím mám pocit 27 difuzerovým karbecem s mechanikou 2. stupně 

21:38:31
09.01.2013
09.01.2013

Dušan
-> ŠKODA 120 GLS: ale neee, mesic zpet jsem jednu 120ku kupoval ( ne pro sebe )