
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
09:48:55
24.01.2013
24.01.2013

Vrba
-> minno: po každém závodu je lepší všechno rozebrat a překontrolovat 

17:47:55
21.01.2013
21.01.2013

TUNER
Já vnitřek svýho motoru za cca 10 let ani neviděl ))
09:43:38
21.01.2013
21.01.2013

minno
-> Dušan: Ty sa tie motory tiež narozoberáš čosi
Ja som spodok svojeho motora videl naposledy v roku 2008



21:27:03
20.01.2013
20.01.2013

Dušan
nesere mě to tak moc, protože jsem musel sundat stejně i hlavu, protože bych nevyndal tyčky kvůli vačce takže toto už je minimum.
21:21:54
20.01.2013
20.01.2013

sikula
-> Dušan: škoda, ale aspoň že jsi to takhle podchytil za včasu.
21:20:10
20.01.2013
20.01.2013

m8rinek
Axial s utrženym zámkem...
21:19:45
20.01.2013
20.01.2013

Dušan
-> Eidy: jak píše kolega. Je to axiál. Nechápu jak je možný, že jsou sedřený, když jsem je při montáži usadil a dotáhl řemenici. Když jsem to teď sundal tak byl vyskočenej jazýček. Byly to původní v dobrým stavu. Každopádně jsem to vytáhl zavčas. Nicméně aspoň jsem zkontroloval ložiska kliky a je to všechno v pohodě.
21:17:56
20.01.2013
20.01.2013

Eidy
-> sikula: Možná?? Ale hlavně mě zaráží to, že motor měl Dušan rozebranej do šroubku a najednou na něj něco vypadlo?
21:16:12
20.01.2013
20.01.2013

sikula
Příspěvek smazal moderátor - OndraKrupi
21:16:11
20.01.2013
20.01.2013

sikula
-> Eidy: Možná něco jako axiálka
21:14:27
20.01.2013
20.01.2013

Eidy
-> Dušan: Co je to? Nic mi to nepřipomíná.
20:37:29
20.01.2013
20.01.2013

Dušan
přišel jsem na to náhodou když jsem sundal prsa kvůli výměně vačky
20:36:09
20.01.2013
20.01.2013

m8rinek
-> Dušan: copak?
20:35:01
20.01.2013
20.01.2013

Dušan
dneska jsem něco musel vyndat ikdyž jsem o tom dřív ani netusíl 

15:47:25
19.01.2013
19.01.2013

vhml
-> Marcius: chce to dobrovolnika co to zkusí. ALe verim ze to krok vpred bude. Silentbloky budou méně zatížený, protože každej ponese menší váhu, i o to víc by měly tlumit. A rozkmit motoru do stran přece jenom snáz zachytíš nahoře než dole.
15:45:01
19.01.2013
19.01.2013

m8rinek
-> Marcius: výkres netřeba, jen v hutnim nemaj co bych potřeboval ;).
15:44:23
19.01.2013
19.01.2013

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> vhml: tohle mě taky napadlo, ale nevím, zda to opravdu pomůže.

15:43:16
19.01.2013
19.01.2013

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> m8rinek: já použil polotovar trubku průměr 82,5x10 délky 65mm ... pokud chceš, můžu ti poslat výkres...
-> minno: aha, tak je to přece jen pravda... budu muset něco taky poshánět... akorát u nás je s tím docela problém, protože prodavači jsou u těchhle pitchovin docela neochotní a u fáva a feldy obvzlášť... (je to pro ně oboje stejný, oboje stejnej shit...)
-> minno: aha, tak je to přece jen pravda... budu muset něco taky poshánět... akorát u nás je s tím docela problém, protože prodavači jsou u těchhle pitchovin docela neochotní a u fáva a feldy obvzlášť... (je to pro ně oboje stejný, oboje stejnej shit...)
15:42:59
19.01.2013
19.01.2013

m8rinek
Jak to tak čtu, tak tam dám zas tvrdý a bude :D.
15:39:53
19.01.2013
19.01.2013

vhml
Pokud měkký silentbloky, tak bych ho nechal i na pumpě a udělal třetí bod.