Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L

Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...


Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125

Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13

Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm

Motor: Škoda 120L

Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)

vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání

Převodovka: 5Q SP 4,22

Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50


Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?

Videa

více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....

Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě

Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu

Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
Škoda 136GL

zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h

VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

22:20:04
20.12.2012
MOLSO
-> Dušan: ako sa to sprava na tych silentoch ? 40 trasie sa ten motor ?
22:17:40
20.12.2012
Karel.
-> Dušan: nudaaaa1
22:15:20
20.12.2012
Star LC20
-> Dušan: ...jako přeplňovaná fábka asi nee 1 ale jinak krásná práce, jako vždy
22:12:41
20.12.2012
Dušan
-> minno: taky si rikam 1 . Nicmene dneska jsem motor poprve nastartoval ( bez vyfuku ) a az na to, ze chcije aci potrubi pres mrazovku ( driv netekla ) tak to po utlumeni vyfuku pekne sepota :) Uvidime jak to pojede po odladeni.
22:10:20
20.12.2012
minno
-> Dušan: čo si to tam nahodil za obyčajný tuctový favo motor1
20:11:12
18.12.2012
Dušan
-> Karel.: eeee to je moc tezky na chudaka skodovku. Me bude stacit to co tam je.
11:39:47
18.12.2012
Karel.
23:34:24
17.12.2012
djmaso
-> Dušan: kolik budeme foukat? 2 atmosfery? :D víš co to znamená pro převodovku :)
23:29:05
17.12.2012
Dušan
-> ŠKODA 120 GLS: casem 3
13:47:47
17.12.2012
Dušan
-> Vrba: jediny co vim, tak ze to bude tichy vyfuk
12:14:16
17.12.2012
ŠKODA 120 GLS
-> Dušan: jo a kdy to oturbíš 40 nevěřím tomu, že to bude seriové dlouho 167
10:12:08
17.12.2012
Vrba
-> Dušan: Jakej na tom bude vyfuk?
09:02:05
17.12.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> minno: já mám ukostřenej motor přímo od baterky na šroub motor/převodovka.

-> Dušan: nemáš navíc ty trubky pro silentbloky, nebo nebudeš vyrábět držáky motoru ? 1 hlásím se
22:08:08
16.12.2012
minno
-> Dušan: jj tú kravinu3 tiež mi to vychádza tak, že sa to tam bez odbrúsenia asi nepoprace. Ukostrovací pásik sa bude musieť asi tiež inde upevniť.
22:03:33
16.12.2012
Dušan
-> minno: jestli mysli tu zadni kravinu tak tu jsem castecne ubrousil
21:54:10
16.12.2012
minno
-> Dušan: U teba sa to bude vymedzovať horšie, keď máš nahodené naraz obidva držiaky a takto budeš rovno montovať motor. Ja to budem robiť na namontovanom motore v aute, najskôr demontujem jeden starý držiak a nový vymedzím tak, aby to nebolo našponované a potom vymením a vymedzím druhý držiak.

Pasuje dobre aj na pravom držiaku tá druhá priečna časť držiaka?
upraveno 1x, naposled 16.12.2012 21:55:10
21:48:03
16.12.2012
Dušan
-> MOLSO: akorat nevim jak vymezit vzdalenosti do pricky. JAko vim jak na to, ale nevim zda uz ma nekdo odzkouseno kolik jsou ty podlozky, jelikoz se me to nechce nejak zkouset 3
21:47:29
16.12.2012
minno
-> Dušan: no to je tiež pravda1
21:46:41
16.12.2012
MOLSO
-> Dušan: tak snad budu ok 1 su to prototypy tak potom poprosim referencie 40
21:38:15
16.12.2012
Dušan
-> Aidamgonnahate: ja vidim 200k 1
Extreme Tyres