
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
22:20:04
20.12.2012
20.12.2012

MOLSO
-> Dušan: ako sa to sprava na tych silentoch ?
trasie sa ten motor ?

22:17:40
20.12.2012
20.12.2012

Karel.
-> Dušan: nudaaaa

22:15:20
20.12.2012
20.12.2012

Star LC20
-> Dušan: ...jako přeplňovaná fábka asi nee
ale jinak krásná práce, jako vždy

22:12:41
20.12.2012
20.12.2012

Dušan
-> minno: taky si rikam
. Nicmene dneska jsem motor poprve nastartoval ( bez vyfuku ) a az na to, ze chcije aci potrubi pres mrazovku ( driv netekla ) tak to po utlumeni vyfuku pekne sepota :) Uvidime jak to pojede po odladeni.

22:10:20
20.12.2012
20.12.2012

minno
-> Dušan: čo si to tam nahodil za obyčajný tuctový favo motor

20:11:12
18.12.2012
18.12.2012

Dušan
-> Karel.: eeee to je moc tezky na chudaka skodovku. Me bude stacit to co tam je.
11:39:47
18.12.2012
18.12.2012

Karel.
23:34:24
17.12.2012
17.12.2012

djmaso
-> Dušan: kolik budeme foukat? 2 atmosfery? :D víš co to znamená pro převodovku :)
23:29:05
17.12.2012
17.12.2012

Dušan
-> ŠKODA 120 GLS: casem 

13:47:47
17.12.2012
17.12.2012

Dušan
-> Vrba: jediny co vim, tak ze to bude tichy vyfuk
12:14:16
17.12.2012
17.12.2012

ŠKODA 120 GLS
-> Dušan: jo a kdy to oturbíš
nevěřím tomu, že to bude seriové dlouho 


10:12:08
17.12.2012
17.12.2012

Vrba
-> Dušan: Jakej na tom bude vyfuk?
09:02:05
17.12.2012
17.12.2012

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> minno: já mám ukostřenej motor přímo od baterky na šroub motor/převodovka.
-> Dušan: nemáš navíc ty trubky pro silentbloky, nebo nebudeš vyrábět držáky motoru ?
hlásím se
-> Dušan: nemáš navíc ty trubky pro silentbloky, nebo nebudeš vyrábět držáky motoru ?

22:08:08
16.12.2012
16.12.2012

minno
-> Dušan: jj tú kravinu
tiež mi to vychádza tak, že sa to tam bez odbrúsenia asi nepoprace. Ukostrovací pásik sa bude musieť asi tiež inde upevniť.

22:03:33
16.12.2012
16.12.2012

Dušan
-> minno: jestli mysli tu zadni kravinu tak tu jsem castecne ubrousil
21:54:10
16.12.2012
16.12.2012

minno
-> Dušan: U teba sa to bude vymedzovať horšie, keď máš nahodené naraz obidva držiaky a takto budeš rovno montovať motor. Ja to budem robiť na namontovanom motore v aute, najskôr demontujem jeden starý držiak a nový vymedzím tak, aby to nebolo našponované a potom vymením a vymedzím druhý držiak.
Pasuje dobre aj na pravom držiaku tá druhá priečna časť držiaka?
Pasuje dobre aj na pravom držiaku tá druhá priečna časť držiaka?
21:48:03
16.12.2012
16.12.2012

Dušan
-> MOLSO: akorat nevim jak vymezit vzdalenosti do pricky. JAko vim jak na to, ale nevim zda uz ma nekdo odzkouseno kolik jsou ty podlozky, jelikoz se me to nechce nejak zkouset 

21:47:29
16.12.2012
16.12.2012

minno
-> Dušan: no to je tiež pravda

21:46:41
16.12.2012
16.12.2012

MOLSO
-> Dušan: tak snad budu ok
su to prototypy tak potom poprosim referencie 


21:38:15
16.12.2012
16.12.2012

Dušan
-> Aidamgonnahate: ja vidim 200k 
