skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
18:08:32
19.11.2009
19.11.2009

Hurdis
-> Kaprof: Na téhle pomluvě něco bude, měli jsme v rodině od novoty 105 MI, 120MI a pak 120 MII a 125, všechno stejní majitelé, stejné zacházení (spotřební) a ty první ročníky byly v době výměny za novější typ (a následný posun majitele v rodině) v podstatně lepší kondici než později ty mladší při přechodu na předohraby.
18:02:06
19.11.2009
19.11.2009

Placko
-> Tomo: ja to iste ...akoze som bol v nemon uzase ked som ju videl rozpilenu na 2 casti..ale tiez ked som to uvidel ....tak



18:01:56
19.11.2009
19.11.2009

Kaprof-Pisařík
-> Dušan: krásně zachovala
nevim proč -přijde mi že M1ky jsou celkove nejaky odolnejši ja na mojí měnil akorat p kapsy jinak podlaha prahy lemy vše stopro jako tady na te tvoji:o)

18:00:41
19.11.2009
19.11.2009

Tomo - zrušená registrace
-> Placko: komu sa nepacila .. som sa cudoval preco skoncila v srote ale potom ked som to videl tak ..



17:58:25
19.11.2009
19.11.2009

Placko
-> Tomo: ked bude aj tato Shade vyzerat podobne ako Dušanova predosla 136-stka tak uz sa na to aj tesim
..pretoze jeho predosla Shade bola vazne krasna ...nemam slov.....no aspon podla mňa 




17:57:55
19.11.2009
19.11.2009

Hurdis
-> Dušan: Moc hezky se dívá na ty detaily karoserie. Neuvěřitelný stav, podle venkovního vzhledu by to sotva kdo odhadnul. Kvůli trochu podobnému maskování jsem pořídil Rapida bez tlačenice. Ale nebojím se odhadnout, že tvůj sedan je ještě libovější.
17:57:20
19.11.2009
19.11.2009

Pavel P..
kastle vypadá docela slušně... ale vidim že už to začínalo na klasickej hranách a rohách chytat lišáka... njn původní plastizol taky nevydrží věčně

17:56:10
19.11.2009
19.11.2009

Tomo - zrušená registrace
-> Placko: presne tak skoda ju aj robit :D ked ja taka 

17:55:19
19.11.2009
19.11.2009

Placko
-> Tomo: presne
..na takej kasni je aj radost robit
..ked vies ze po odstrojeny sa ti to nerozleti







17:53:51
19.11.2009
19.11.2009

Tomo - zrušená registrace
-> Placko: ako nova ... z vonka nenapadna a z vnutra nadherna :) skarede kacatko 

17:52:09
19.11.2009
19.11.2009

Placko
Tomo 19.11.09 17:50:36 napsal:
→ Dušan: nestacim sa vidivt … ale ta kasna je ako repa
sice sa par krat este zopakujem :D ked tu dojdem ale
fakt nadhera
nevadi ze sa budes opakovat
..ta kasna je fakt krasna

→ Dušan: nestacim sa vidivt … ale ta kasna je ako repa



fakt nadhera






17:50:36
19.11.2009
19.11.2009

Tomo - zrušená registrace
-> Dušan: nestacim sa vidivt ... ale ta kasna je ako repa
sice sa par krat este zopakujem :D ked tu dojdem ale fakt nadhera






18:10:41
12.11.2009
12.11.2009

Mil@n
-> Dušan: tak to je dobře,ja být v tvé situaci tak su na nervy kdy tam zas pujdou na obhlídku

17:54:06
12.11.2009
12.11.2009

Dušan
-> Mil@n: tak skodovkari by tam asi vzplanulo srdce
.
Ale veci jako motor, litaky atd jsem odvezl hned pryc. A hle ? Klukum by se to asi hodilo

Ale veci jako motor, litaky atd jsem odvezl hned pryc. A hle ? Klukum by se to asi hodilo

17:46:50
12.11.2009
12.11.2009

Mil@n
-> Dušan: hlavně že tam už nic nebylo,ale ted už bych se bal tam cokoli nechat.Nebo si tam na ně počkat a pak by viděli to rodeo.
15:09:21
12.11.2009
12.11.2009

Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: No to snad není pravda, na poprvý to byli očekovat a lapli co unesli a na podruhé šli na jisto. Esi v tom nemají prsty ti dělníci co se tam motají amají přehled.
14:12:04
12.11.2009
12.11.2009

Johny Death
sem ti řikal dej tam te vzkaz na paíře. mohla bet sranda by se tam třepal ještě ted :)
12:06:43
12.11.2009
12.11.2009

MOLSO
-> Dušan: no to si snad ... nejaku pascu urobit alebo nieco .... alebo garaz predat a zohnat inu 

12:05:52
12.11.2009
12.11.2009

Karel.
-> Dušan: to si už dělaj ale srandu ne?? Ty vole, ještě, žes ty věci uklidil
Imitaci kamery, natáhnout jakoby kabel do garáže a hotovo!! Asi si mysleli, že tam všechno necháš, hajzli, zlámat jim hnáty

12:00:27
12.11.2009
12.11.2009

Labros
-> Dušan: ty vole to už snad jedině domobrana, se sapíkem za nejbližším křovím...