
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
08:27:55
19.04.2010
19.04.2010

Vrba
-> Dušan: Už víš jaká půjde na auto barva?Orange po vzoru Karlose? 

16:36:15
18.04.2010
18.04.2010

Dušan
-> minno: uvidíte. Auto bude pojízdné i bez laku
. Naštěstí je původní odstín stejný jako klasická základovka 


13:46:15
18.04.2010
18.04.2010

minno
-> Dušan: takže ťa s tým tento rok ešte niekde na zraze uvidíme? :)
08:36:04
18.04.2010
18.04.2010

Dušan
-> DuriQ: prvni faze coz je dokonceni spodku a skompletovani pred lakem letos. Lak az pristi rok.
22:48:37
17.04.2010
17.04.2010

DuriQ
Dušan: pekne pane tak kedy to dokoncis, do leta ?
12:11:10
10.04.2010
10.04.2010

zidlik
zase ty nekonečný debaty vo alkytonu
já už mám alkyton teda na pár místech taky voloupanej ale já se stim moc nesral tak nevim
ale co mám na třmenech,podložkách a bubnech barvu kterou mám stříklý auto(mobihel)tak tam to drží podle mě líp a nedrží se na tom tak bordel



12:46:34
08.04.2010
08.04.2010

minno
-> Dušan: no len nevrav hop, kým ti nepreskočí
niekedy na zraze večer keď už budeš ležať pod stolom vezmeme plechovku alkytonu a ponatierame ti ním celé nápravy aj podlahu, a dáme aspoň 2 vrsty!


12:45:37
08.04.2010
08.04.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: Já taky právě s ním jsem se nad kombinací teď v zimě radil.

12:42:04
08.04.2010
08.04.2010

Dušan
A ja si ho na azto stejne nedam 

12:38:45
08.04.2010
08.04.2010

VeTeV
-> Tuner#2: jasně Dana si pamatuju - kde jsou ty doby :-) Jižík je s ním stále v kontaktu 
na podlaze mám akryl - a pod koberec nekoukám - radši :-))
-> Labros: ty nelelkuj a konečně namaž podvozek vrstvou tlumexu

na podlaze mám akryl - a pod koberec nekoukám - radši :-))
-> Labros: ty nelelkuj a konečně namaž podvozek vrstvou tlumexu

10:25:53
08.04.2010
08.04.2010

Labros
Už zase tahle debata :) Ať si každej patlá to čemu věří :)
10:20:54
08.04.2010
08.04.2010

MATTESS
-> VeTeV 08.04.10 08:18:52: toď otázka?
To se to zase rozjelo
Někdy nafotím alkyton na brzdách po 2 zimách (moje a bráchovo auto)
To se to zase rozjelo

10:12:59
08.04.2010
08.04.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: Tak ono na nápravě ani ta barva moc nepruží tak jako na podlaze kam když stoupneš, tak se prohne o pár mm. Co se týčr epoxidové základovky, tak kdyby si to nerozumělo, tak už se to ukázalo po první nátěru, ale i dle odborníka Dana z Mariánek (určitě na něj pamatuješ a to on tady zavedl Alkyton a já mu za to děkuji) který barvy prodává je to bezpečná a dobrá kombinace.
09:34:28
08.04.2010
08.04.2010

VeTeV
-> minno: nejlepší je cokoliv mimo tyto stroje 

09:33:33
08.04.2010
08.04.2010

VeTeV
-> Tuner#2: vidíš a mě balakom po 10tis. nepraská a pružný se mě zdá dostatečně, pod sebou má základ od balakomu a není problém... a krytí má myslím víc než dobré - vše jsem natřel 3x a v pixle za 120,- je pořád barvy víc než dost :-) mě naopak přijde nepružný alkyton :-))
prostě 100 názorů, 100 zkušeností - nechávám na každém co si matlá na auto
a máš jistotu, že rust oleum a tato základovka bude spolu komunikovat ke spokojenosti majitele vozu? Já jen když tomu nesvědčí synorex - což je dle mě dobrá základovka, tak jak se to bude tvářit na něco jiného?
prostě 100 názorů, 100 zkušeností - nechávám na každém co si matlá na auto

a máš jistotu, že rust oleum a tato základovka bude spolu komunikovat ke spokojenosti majitele vozu? Já jen když tomu nesvědčí synorex - což je dle mě dobrá základovka, tak jak se to bude tvářit na něco jiného?
09:13:38
08.04.2010
08.04.2010

Karel.
-> minno: teď jsi rozpoutal válku
09:02:21
08.04.2010
08.04.2010

minno
a čo poviete na zadné nápravy, je lepšia kyvka alebo vlečka? ja myslím že kyvka a v alkytone

08:53:01
08.04.2010
08.04.2010

kamikaze
Já taky s alkytonem nemám problém, celá zadní náprava včetně bubnů přežila zimu bez úhony. Když to porovnam s přední, tak tu letos budu dělat znova, tam jsem alkyton bohužel nedal

08:47:20
08.04.2010
08.04.2010

Karel.
-> minno: nikdy nebude mít 100 lidí stejnej názor, tak to je. Víš jak by to vypadalo kdyby se každej shodl? nuda

08:46:16
08.04.2010
08.04.2010

Karel.
-> VeTeV: na tebe to vůbec nebylo myšlený, já mám stejnej názor jak ty
-> Tuner#2: No ne, spíš víš, že o tomhle byla debata už hodně dlouhá,aji Dušan se ji účasstnil myslím a ty zas napíšeš tohle, máš mávnout rukou a nechat ho natírat čím chce, mně taky už nemsí na auto

-> Tuner#2: No ne, spíš víš, že o tomhle byla debata už hodně dlouhá,aji Dušan se ji účasstnil myslím a ty zas napíšeš tohle, máš mávnout rukou a nechat ho natírat čím chce, mně taky už nemsí na auto
