ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> Čokin: porad mam nastesti jeste kde ladit

. Budu muset uriznout kus pistu a privarit neco na vacku a pojede to lip. Skoda ze jsem nemohl jet druhy pokus. Mozna to zbytecne moc tocim

.
tak doslechl jsem se ze jsi byl rychlejsi o 0.04 vteriny

. No co uz. Budu aspon ladit napriste trosku vic

-> Vrba: veru ... ale tak tie kategorie by aj mohli byt ...
-> Dušan: kde si potom zmyzol ? na vyhlaseni si uz nebol ...
-> Tomáššš: Vsak ja se neurážím :-) Ono je pravda,ze by asi bylo dobry vypsat kategorie podle objemu,ale tech 1.4 je alespon na morave tak malo,ze to nema smysl,...
-> Vrba: ja sa len smejem :)

ja vam nic nevycitam :)

-> Karel.: jo,jak pises.Hlavu jsem si upravoval sam a jen kanaly.
-> Tomáššš: vzdyt dneska uz si ten motor muze slozit kazdej,nic na tom neni a ve vysledku te to prijde financne podobne jako kdyz skladas favorita,ktereho musis stejne zgeneralkovat a stejne to nebude ono.Objem nicim nenahradis.
-> Vrba: ty tam máš 260 od chovanca a něco s hlavou máš dělanýho? Převod máš vlastně krátkej že?
to sa vam sprintovalo ked mate fobie

ale musim uznat , vazne vam to pekne ide :)

-> Karel.: Ale bylo to tesne,na dvojce me zradila spojka a opravny pokus uz jsem nejel.
-> Čokin: kdo byl první?

neříkej, že Vrba

Tak gratulace pane k druhému místu ve sprintu, je vidět že ladění se vyplatilo a fakt ti to jede!
-> Hurdis: se sipkouvou, se zelim. Ja fakt nevim

. Ale uvidite sami.
-> Dušan: O odstínu laku už je rozhodnuto? S hnědou kamennou nebo se šípkovou?

-> Tuner#2: sani je v reseni, vyfuk jsem poupravil a je to lepsi
-> Dušan 03.06.10 13:54:17: Jo vejfuk má bej víc, ale dle mě to stejně v tomhle rozmezí nepoznáš a nebo úplně minimálně. Dle mě to fakt brzdí sání a výfuk.
-> Tuner#2: 0.45/0.4 a ma byt 0.4/0.45
-> Dušan: A kolik jsi měl a kolik má být? jen pro info.
-> Tuner#2: moc velkou vuli na sani a malo na vyfuku