
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
14:24:23
02.07.2010
02.07.2010

Dušan
-> Vrba: chci ale neni cas 

14:10:47
02.07.2010
02.07.2010

Vrba
-> Dušan: Nechceš s tím zajet na brzdu a nechat změřit výkon?
16:21:38
28.06.2010
28.06.2010

Čokin
-> Dušan:



15:38:02
28.06.2010
28.06.2010

Dušan
-> Čokin: jeste je moznost jit na vyssi objem 

15:25:50
28.06.2010
28.06.2010

VeTeV
-> Dušan: chybí mu 4 válce a výkon 

15:18:05
28.06.2010
28.06.2010

Čokin
-> Vrba: No chtělo, Fabie už je málo to už tady má zase skoro každý




14:19:32
28.06.2010
28.06.2010

Vrba
-> Dušan: nj,chtelo by to neco poradnyho...-> Čokin: žejo,...
13:45:32
28.06.2010
28.06.2010

Dušan
-> Karel.: ale prd
-> minno: ladil ale spis pro svuj pocit a ne pro sraz
. Stale si rikam ze tomu motoru neco chybi a asi jsem na to prisel. 50 koni navic 

-> minno: ladil ale spis pro svuj pocit a ne pro sraz


13:26:15
28.06.2010
28.06.2010

Karel.
-> Kapřík: koukám dušan zas něco mektal
Ale né v tom to nebylo
štve mě to ty sprinty jsem si chtěl dát




13:25:11
28.06.2010
28.06.2010

Kapřík
-> Karel.: jen se přiznej, beztak jsi byl pod pantoflem a nedostal jsi povolení jet na sraz

13:23:31
28.06.2010
28.06.2010

Karel.
-> Čokin: bohužel tenhle měsíc šli penízky na jiné účely
navíc ješ¨tě jsem neměl dodělaný sedačky v autě, jsem nestíhal, však jihomoravák t jistí


13:19:55
28.06.2010
28.06.2010

minno
-> Dušan: však sa chalani na zraze smiali, že dušan to už týždeň ladil
tam pootočil rozdeľovačom, tam vymenil trysku, tam popridával na bohatosti....
škoda, že neviem ja čas svojeho šprintu sakra :(


13:17:19
28.06.2010
28.06.2010

Čokin
-> Karel.: A kdepak sise ty flákal hmmm ??? Píšu Ti velké významné mínus!!! Hlavně za sobotní večerní akci !
12:37:23
28.06.2010
28.06.2010

Kapřík
-> Karel.: o vteřinu
12:35:55
28.06.2010
28.06.2010

Karel.
-> Kapřík: o kolik horší čas jsi měl než kluci?
12:34:47
28.06.2010
28.06.2010

Kapřík
-> Dušan:
dobře ty
nojo tak babo raď proč to na brzdě výkon a hlavně krouťák nemělo, tlaky to podle toho jednoho měření nemělo, ale jede to





12:32:37
28.06.2010
28.06.2010

Dušan
-> Kapřík: tobe to staci. Facko s nizkejma tlakama a jede az az 

12:20:17
28.06.2010
28.06.2010

Kapřík
-> Dušan: -> Vrba: to měření stopkama je strašně nepřesný a vteřina sem, vteřina tam není žádná míra. Přijeďte na podzim na sraz do Želivi. Tam mají fotobuňku a budete vědět přesné časy pro porovnání
Jinak ono bylo možné jet 2 jízdy sprintu?? Druhou bych si zajel, při první se mi nepovedl start a prohrabal jsem tam asfalt


12:13:33
28.06.2010
28.06.2010

Dušan
-> Vrba: 1 vterina se tam ztrati jak nic. Resp ja bych jel spis po rovince protoze se to lip roztaci
. Ten kopec nic moc. Ani jsem neroztocil poradne trojku. Ale spojku jsem citil az nahore taky 


11:56:32
28.06.2010
28.06.2010

Vrba
-> Dušan: No pri dvojce jsem palil spojku,chtel jsem jet druhej pokus,ale kdyz mi bylo sdeleno ze to byl nejrychlejsi cas,tak uz jsem nejel :-) Chtelo by to jet sprint vedle sebe nebo na fotobunku.To by jsme meli nekdy poresit.S tema stopkama je to dost nepřesné...