skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
14:24:47
03.09.2010
03.09.2010

jarda.u1
Me treba motor se zakladnim predstihem 5 stupnu nechce jit odspoda,musim mit daleko vetsi predstih.Rozdelovac mam favo 880-ku.
14:22:34
03.09.2010
03.09.2010

Dušan
fotku z vrchu jsem pridal
14:04:03
03.09.2010
03.09.2010

Alenka
Bylo by mozne ten pist vyfotit zvrchu?
Takhle na fotce vypada lehce prehraty, tak je otazka, jestli to zpusobily detonace samy o sobe, nebo i chuda smes.
Ze motor slysitelne neklepe vubec neznamena, ze nedetonuje. Detonace slysitelne jen tak uchem v kabine uz je hardcore stuff, ktery je treba okamzite resit a predstih vubec ladit se "stetoskopem" v uchu, jinak to dopadne takhle.
Svicky netaji jen tak pro nic za nic, stejne ani tak ani ty nejsrackovejsi pisty nepopraskaji jen tak samy od sebe pri tomhle stupni uprav, takze jak rika Vrba, bude tam neco spatne v nastaveni a je treba to vyresit, jinak novy motor driv nebo pozdeji dopadne stejne jako tenhle.
Takhle na fotce vypada lehce prehraty, tak je otazka, jestli to zpusobily detonace samy o sobe, nebo i chuda smes.
Ze motor slysitelne neklepe vubec neznamena, ze nedetonuje. Detonace slysitelne jen tak uchem v kabine uz je hardcore stuff, ktery je treba okamzite resit a predstih vubec ladit se "stetoskopem" v uchu, jinak to dopadne takhle.
Svicky netaji jen tak pro nic za nic, stejne ani tak ani ty nejsrackovejsi pisty nepopraskaji jen tak samy od sebe pri tomhle stupni uprav, takze jak rika Vrba, bude tam neco spatne v nastaveni a je treba to vyresit, jinak novy motor driv nebo pozdeji dopadne stejne jako tenhle.
13:19:44
03.09.2010
03.09.2010

Vrba
-> Dušan: JIstě,že bude,ale je potřeba zjistit důvod proč to chcíplo-aby se to nestalo znovu.Je potřeba řešit příčinu a ne jen důsledek.Jestli by ten druhý stupen nesnesl ještě větší trysku.Těžko říct,ale přeju pevné nervy.Mě ted prorezla mrazovka a musel jsem sundávat hlavu,byť zbytečně.Takže vím jaké to je.Spousta práce zbytečně.
13:12:46
03.09.2010
03.09.2010

Dušan
-> Vrba: ja to myslel v pohode
. Sere me to, ale aspon vim ze to bude jezdit dal.

13:08:07
03.09.2010
03.09.2010

Vrba
-> Dušan: A co bohatos?jak jsi to mel nastaveny?Ono už ten průser s tou svíčkou byl takové varování.Kámoš měl podobný problém,ale nakonec se to nevyřešilo a dal se tam celý jiný motor dřív,než se stačilo podělat něco jiného než svíčky.
12:57:36
03.09.2010
03.09.2010

Vrba
-> Dušan: Já jsem se Tě nechtěl nijak dotknout,...
12:49:07
03.09.2010
03.09.2010

Dušan
dneska si pojedu pro dalsi motor tak snad to potom bude jezdit jak ma 

12:20:15
03.09.2010
03.09.2010

Dušan
-> Vrba: ver tomu nebo ne, ale mame sice fabie, ale kazda se na ladeni chova jinak. Navic mam jinej rozdelovac.
11:54:28
03.09.2010
03.09.2010

Vrba
-> Dušan: Co to má znamenat,...takovej ladič a rozjebe píst?Předstih takovej, aby to nedetonovalo na 100 oktan ,je moc vysokej.Já mám na 95ku -2 stupně a jěště si v 3500 zaklepe,....
08:23:07
03.09.2010
03.09.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 03.09.10 06:50:07: Hmm, to je divný... snad nový píst vydrží.
06:50:07
03.09.2010
03.09.2010

Dušan
Predstih mam takovej aby to nedetonovalo a jeste tam liju 100 oktan
06:49:42
03.09.2010
03.09.2010

Dušan
-> jarda.u1: koupim jiny a uvidime.
-> Tuner#2: neudalo to nic, proste po vyrazeni na dalnici jsem si vsiml ze nedrzi volnobeh tak me to bylo jasny. Ve vysokych jel motor normalne. Pod vickem to ani nefoukalo a kourilo lehce spaliny tak uz jsem to rovnou rozdelal.
-> Tuner#2: neudalo to nic, proste po vyrazeni na dalnici jsem si vsiml ze nedrzi volnobeh tak me to bylo jasny. Ve vysokych jel motor normalne. Pod vickem to ani nefoukalo a kourilo lehce spaliny tak uz jsem to rovnou rozdelal.
22:01:36
02.09.2010
02.09.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 02.09.10 21:33:40: Co přesně to udělalo? Jinak už když začínali 1,4 Fabie, tak jsem slyšel, že právě na to praskání pístů jsou vlivem špatného předstihu náchylnější a že Fávo a Felda písty na to byli "blbuvzdornější"
;.
21:41:32
02.09.2010
02.09.2010

jarda.u1
-> Dušan: to je v haji,myslel jsem,ze tyhle pisty snesou vic.To abych se ted bal za to vzit,ale vim ze nejsi prvni pripad,komu se tak stalo.

21:33:40
02.09.2010
02.09.2010

Dušan
-> jarda.u1: jj, podle me predstih a nebo vadny pist, ale motor nedetonoval. Udelalo to na dalnici kdyz motor tocil pres 5000
. Jinak je divny ze to udelal prvni pist.

21:11:51
02.09.2010
02.09.2010

jarda.u1
-> Dušan: prasknul pist mezi krouzkama?
12:35:12
04.07.2010
04.07.2010

Vrba
-> Dušan: To je těžko odhadnout.Kolem 90 koní by tam mohlo být - podle výsledků sprintů a zrychlení.
14:41:19
02.07.2010
02.07.2010

Karel.
-> Dušan: spíš 2 klokany a jendoho nachanýho velblouda
co večer jdem na jedno


14:24:55
02.07.2010
02.07.2010

Dušan
-> Vrba: na kolik se typujes ?
Ja tak na dve kravy a mozna 90 koni
