Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

23:53:17
03.09.2010
Dušan
sakrys, tak aspon obycejny favo pisty s ojnicema tam pasnou ? 3
23:51:51
03.09.2010
jarda.u1
-> Dušan: bude ti vyjizdet pist moc vysoko.
23:49:01
03.09.2010
Dušan
-> jarda.u1: vezmu to i s ojnicema
23:47:33
03.09.2010
jarda.u1
-> Dušan: jestli se nepletu,tak Fabie ma pistni cep o prumeru 17 mm a Felicie 18 mm.Kvuli jinemu zdvihu to taky nepujde
23:44:47
03.09.2010
Dušan
ja bych vymenil vlozky i s komplet pistama z MPI fel. Hlavne se lip shani nez Fabiovy. Ikdyz motor Fabia bude.
23:18:26
03.09.2010
Petkar1
-> jarda.u1: jo, s tím čepem to tak myslim taky bude...Někde jsem to snad četl na foru, že nejdou na ojnice z Fabky a ojnice 13x snad zase nejdou na Fabkovou kliku....
23:06:11
03.09.2010
jarda.u1
-> Petkar1: taky si myslim,ze ma jinou kompresni vysku a navic i jiny prumer pistniho cepu.
23:02:10
03.09.2010
Petkar1
-> Dušan: Kdyžtak mě ukamenujte, jestli kecám nesmysl, ale mám za to, že Fabkovej píst je nižší právě díky zdvihu....Pak by to s pístama 136M mělo vyšší KP. Ale kdyžtak mě opravte, třeba žiju v omylu....4
upraveno 1x, naposled 03.09.2010 23:04:58
22:21:40
03.09.2010
jarda.u1
-> Dušan 03.09.10 18:21:20: myslis tim jako pouzit pisty z felicie MPI do tveho motoru?
18:26:41
03.09.2010
Dušan
-> Kapřík: nervy pevny mam 4 , ale uz me tyto motory prestavaji bavit 1
18:21:29
03.09.2010
Kapřík
-> Dušan: tak to nasere člověče..přeju pevný nervy při opravě8
18:21:20
03.09.2010
Dušan
tzn pouzitim pistu 136MPI bych mohl by tam kde byla fabie
18:17:56
03.09.2010
suri
-> Dušan: všetky fábie 1,4 aj 44 aj 50 kw majú kp 10:1
18:16:14
03.09.2010
jarda.u1
-> Dušan: to je dano vetsim zdvihem,ne?
18:08:21
03.09.2010
Dušan
-> suri: prave jsem pocital, ze 10,1 - 9,7 = 0,4. Jen si nejsem jist ze ma fabie v zakladu 10,1 s pistama co maji vybrani.
18:05:50
03.09.2010
suri
-> Dušan: KP 136M je 10:1 tak si to vyrátaj je to asi 0,3 pokiaľ si pametám tak fávo má 9,7
18:04:58
03.09.2010
Dušan
jeste otazecka. MPI 136 pisty by meli predpokladam vetsi kompresni pomer o ? 0,4 ?
17:52:51
03.09.2010
Alenka
-> Dušan: diky.

Pokud to matne misto u kraje pod antidet. sterbinou je jakoby dulkovane spoustou malickych doliku jakoby od spendliku, je to znamka dlouhodobych detonaci, ktere v tom miste pist prehraly, natavily a kousky materialu z pistu postupne odnasely a diky cemuz rupnul i ten mustek mezi krouzky.



Pisu to neustale, ale opakovani je matka moudrosti, ze :)



- jakkoli je 880 bezkontakt zdaleka nejlepsi seriovy rozdelovac pro upravene motory, ma taky velmi daleko k idealu a pouhe nastaveni zakladniho predstihu tak, aby to nejak jelo a zaroven slysitelne neklepalo je cesta do pekel.

Upraveny motor potrebuje mensi rozsah a pozvolnejsi prubeh nez seriovka, jinak to nikdy nepojede jak ma a v tom horsim pripade to pri snaze o korekci zakladnim predstihem dopadne takhle.



Kolik kilometru jsi ujel na novych svickach a nemaji na izolatorech takove temer neznatelne podelne ryhy jako od nehtu?

Vzdycky je nejlepsi pri ladeni bez odpovidajiciho vybaveni koukat na svicky, protoze na nich jsou detonace videt nejdriv, at uz ve forme cernych/bilych/lesklych kulicek, tak pozdeji ve forme nataveneho izolatoru.

Akorat u nas je problem, ze se do benzinu primichava kdejake svinstvo, ktere na svickach vytvari svoje vlastni usady, takze je kolikrat velmi obtizne odlisit detonace a usady ze sracek z benzinu :(
16:29:25
03.09.2010
Dušan
po vymene svicek bylo vse v pohode. Ty svicky co tam jsou tak jsou taky uplne v pohode, jen proste nevyrzel ten pist. Abych rekl pravdu tak stroboskop mi u tohoto motoru byl k nicemu protoze to neni serie, kde je presne dano kolik je zakladni predstih atd. Na predstih ma vliv vic veci, vacka, hlava a kazdy tady ma neco jineho. Ten vytazenej pist je jak novej. Jen praskl na strane. Nejhorsi je to, ze jsem zkousel vyssi i nizsi predstih, ale ani s jednim to nejelo jak s tim co jsem mel posledne. 8
14:26:30
03.09.2010
jarda.u1
-> Dušan: souhlasim s -> Vrbou: ,ze ta svicka pred casem byla varovanim.
Extreme Tyres