
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
13:26:59
03.06.2010
03.06.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: To jsi měl výfuk větší vůli? Ono to zas tak velký vliv nemá když se pohybuješ v řádech 0,05mm

13:25:08
03.06.2010
03.06.2010

Karel.
-> Dušan: to je ocas

13:18:54
03.06.2010
03.06.2010

Dušan
tak jsem se ptal Geminiho na ventily a nejak jsem si prohodil hodnoty
. Takze dnes je na case sestelovat to jak ma byt. A ja si rikal ze to nejede 


13:12:36
03.06.2010
03.06.2010

Karel.
-> Dušan: nemám strach, že si neporadíš

12:59:11
03.06.2010
03.06.2010

Dušan
-> Kapřík: to je velka otazka. Spis ho budu muset nejak vytvorit.
12:44:13
03.06.2010
03.06.2010

Kapřík
-> Dušan: a kde to budeš stříkat? Dá se třeba pronajmout stříkací box?
11:31:13
03.06.2010
03.06.2010

DuriQ
Dušan: mno ja som chodil do lakovne jak na klavir
takze to moc dobre poznam 


09:58:10
03.06.2010
03.06.2010

Dušan
-> DuriQ: nebude to prvni lak co jsem delal a tentokrat si s tim budu hrat
. Urcite ale ne 4 mesice. Musi stacit jeden mesic silnych priprav. Na tom zase necham ruce
.


09:42:59
03.06.2010
03.06.2010

DuriQ
Dušan: ked sa pustis do lakovania, ak ti mozem poradit neuponahlaj sa pri priprave kludne venuj jednemu dielu aj tyzden-dva, ja som moje rapo pripravoval 3-4mesiace pred tym ako som vosiel do boxu, ver mi ten vysledok ta potesi aj ked po dlhsom case odhrnies plachtu z auta, ked budes mat kvalitny zaklad mas dobry predpoklad ze nebudes mat taky pomaranc, dalsia vec ked budes chciet uz lakovat tak si zozen bud metalizu alebo farbu na principe metalizy tz. ze najprv striekas farbu a potom lak, je to narocnejsie ohladom casu, ale zasa ta kvalita je o inom, co sa laku tyka kludne by som dal aj 5-6 vrstiev a potom to rozlestil ja mam len 4vrstvy a nemam to rozlestene :) ten vysledok je cukrikovy lak :)
10:52:14
01.06.2010
01.06.2010

Karel.
-> Dušan: mám, ale jsou toty wahlery a na to se můžu vyprdnout
možná m,ám doma 


10:50:25
01.06.2010
01.06.2010

DuriQ
Dušan: jak uz bolo pisane moze to byt vada sviecky, ale urcite by som skusil behnut na EK a omeral hodnoty pripadne to nastavil k svojej spokojnosti :)
10:29:46
01.06.2010
01.06.2010

Dušan
-> Vrba: divny je ze ten zbytek je peknej a nedotcenej. Navic toto je z 1. valce.
10:29:04
01.06.2010
01.06.2010

Dušan
-> Karel.: mas jich v praci malo ?
. ja nemam

10:28:11
01.06.2010
01.06.2010

Karel.
-> Dušan: hele nemáš doma navíc termostat? Jsem jel do práce a ta potvora se vůbec nezahřáala

10:06:33
01.06.2010
01.06.2010

Vrba
-> Dušan: Samozdrejme myslim tu utavenou.Utavi ti to chuda smes.
08:39:27
01.06.2010
01.06.2010

Dušan
-> Vrba: kterou svicku myslis ? Ta 2 bodova tam byla jen chvilku.
07:51:31
01.06.2010
01.06.2010

Vrba
-> Dušan: podle te svicky je to jednoznacne moc chudy.Bud odstranit pripadnou netesnost nekde v sání a nebo ještě obohatit druhý stupen.Záleži pri jakem rezimu ti to tu svicku natavilo.
07:42:39
01.06.2010
01.06.2010

Dušan
celkove s detonacema a predstihem problem nemam. Motor se pekne a lehce roztaci. Vcera jsem vymenil tesneni pod hlavou jen tak ze cviku kvuli te svicce a je to dobry. Ted musim zase doladit ventily a uvidime co to udela. Celkove jsem s tim tak nejak spokojenej. Jede to cim dal lip 

22:03:16
31.05.2010
31.05.2010

Petkar1
-> Vrba: http://www.youtube.com/wa
tch?v=nJBFC643ePo tady je to slibovaný video. 100 km/h je tam až u těch 120ti.....
21:51:49
31.05.2010
31.05.2010

Kapřík
-> Dušan: nevím jestli ti to v něčem pomůže, ale já jezdím předstih 15 st. na volnoběh s tím stejným rozdělovačem a 265 vačkou
Ta svíčka vypadá hrozně :-(
Ta svíčka vypadá hrozně :-(