Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

13:26:59
03.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: To jsi měl výfuk větší vůli? Ono to zas tak velký vliv nemá když se pohybuješ v řádech 0,05mm4
13:25:08
03.06.2010
Karel.
-> Dušan: to je ocas3
13:18:54
03.06.2010
Dušan
tak jsem se ptal Geminiho na ventily a nejak jsem si prohodil hodnoty 3 . Takze dnes je na case sestelovat to jak ma byt. A ja si rikal ze to nejede 1
13:12:36
03.06.2010
Karel.
-> Dušan: nemám strach, že si neporadíš5
12:59:11
03.06.2010
Dušan
-> Kapřík: to je velka otazka. Spis ho budu muset nejak vytvorit.
12:44:13
03.06.2010
Kapřík
-> Dušan: a kde to budeš stříkat? Dá se třeba pronajmout stříkací box?
11:31:13
03.06.2010
DuriQ
Dušan: mno ja som chodil do lakovne jak na klavir 3 takze to moc dobre poznam 1
09:58:10
03.06.2010
Dušan
-> DuriQ: nebude to prvni lak co jsem delal a tentokrat si s tim budu hrat 1 . Urcite ale ne 4 mesice. Musi stacit jeden mesic silnych priprav. Na tom zase necham ruce 10 .
09:42:59
03.06.2010
DuriQ
Dušan: ked sa pustis do lakovania, ak ti mozem poradit neuponahlaj sa pri priprave kludne venuj jednemu dielu aj tyzden-dva, ja som moje rapo pripravoval 3-4mesiace pred tym ako som vosiel do boxu, ver mi ten vysledok ta potesi aj ked po dlhsom case odhrnies plachtu z auta, ked budes mat kvalitny zaklad mas dobry predpoklad ze nebudes mat taky pomaranc, dalsia vec ked budes chciet uz lakovat tak si zozen bud metalizu alebo farbu na principe metalizy tz. ze najprv striekas farbu a potom lak, je to narocnejsie ohladom casu, ale zasa ta kvalita je o inom, co sa laku tyka kludne by som dal aj 5-6 vrstiev a potom to rozlestil ja mam len 4vrstvy a nemam to rozlestene :) ten vysledok je cukrikovy lak :)
upraveno 1x, naposled 03.06.2010 09:44:06
10:52:14
01.06.2010
Karel.
-> Dušan: mám, ale jsou toty wahlery a na to se můžu vyprdnout8možná m,ám doma 3
10:50:25
01.06.2010
DuriQ
Dušan: jak uz bolo pisane moze to byt vada sviecky, ale urcite by som skusil behnut na EK a omeral hodnoty pripadne to nastavil k svojej spokojnosti :)
10:29:46
01.06.2010
Dušan
-> Vrba: divny je ze ten zbytek je peknej a nedotcenej. Navic toto je z 1. valce.
10:29:04
01.06.2010
Dušan
-> Karel.: mas jich v praci malo ? 1 . ja nemam
10:28:11
01.06.2010
Karel.
-> Dušan: hele nemáš doma navíc termostat? Jsem jel do práce a ta potvora se vůbec nezahřáala8
10:06:33
01.06.2010
Vrba
-> Dušan: Samozdrejme myslim tu utavenou.Utavi ti to chuda smes.
08:39:27
01.06.2010
Dušan
-> Vrba: kterou svicku myslis ? Ta 2 bodova tam byla jen chvilku.
07:51:31
01.06.2010
Vrba
-> Dušan: podle te svicky je to jednoznacne moc chudy.Bud odstranit pripadnou netesnost nekde v sání a nebo ještě obohatit druhý stupen.Záleži pri jakem rezimu ti to tu svicku natavilo.
07:42:39
01.06.2010
Dušan
celkove s detonacema a predstihem problem nemam. Motor se pekne a lehce roztaci. Vcera jsem vymenil tesneni pod hlavou jen tak ze cviku kvuli te svicce a je to dobry. Ted musim zase doladit ventily a uvidime co to udela. Celkove jsem s tim tak nejak spokojenej. Jede to cim dal lip 5
22:03:16
31.05.2010
Petkar1
-> Vrba: http://www.youtube.com/wa tch?v=nJBFC643ePo tady je to slibovaný video. 100 km/h je tam až u těch 120ti.....
21:51:49
31.05.2010
Kapřík
-> Dušan: nevím jestli ti to v něčem pomůže, ale já jezdím předstih 15 st. na volnoběh s tím stejným rozdělovačem a 265 vačkou

Ta svíčka vypadá hrozně :-(
upraveno 1x, naposled 31.05.2010 21:52:16
Extreme Tyres