Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

12:35:53
08.09.2010
Dušan
-> kozel 130 GL: aspon se tu neco deje 3
12:34:43
08.09.2010
Vrba
-> Tuner#2: Myslím si,že to bereš moc vážně.Stejně většina lidí má na tohle svůj názor a těžko jim vnutíš svůj tím,že budeš to ostatní pomlouvat jak jen to jde a vychvalovat jen to co máš Ty,protože to prostě je a musí byt nejlepší.Já se na to dívám nezaujatě.Když ty říkáš nesmyslné a nepodložené argumenty o nějakém kopírování,tak já jsem na stejném levelu když říkám že prostě moje vačka jede líp než ME a hotovo.ME na úrovni v jaké máme naše motory znamená za moc peněz málo muziky a co jsem ted četl,tak jednání jako s hadrem.To já si radši zajedu pokecat za Chovancem do garáže a klidně z něj budu celý podvečer tahat moudra a dívat se jak na to.A on mi to klidně prozradí,protože rád pokecá a nejde mu o to aby nahodou neprokecl jak se to má dělat,protože jinak by sis to udělal sám a on by neměl co prodávat.
12:29:34
08.09.2010
Nwkt
-> Petkar1: Zafinancuješ to? 1
12:25:43
08.09.2010
Petkar1
Když ono "jede perfektně" je dost širokej pojem. Protože v porovnání se 136 mi Fabka, u který jsem nevěděl úpravy (jestli tam vůbec nějaký jsou) jela taky perfektně....kilo za 11s, při vlhkém vzduchu i 10,8s 3 a bylo to na maličkém LEKRu, kterej tu všichni odsuzujou kvůli malým dírám3 Trysky převrtané vrtáčkem....ale co? Jelo to! Svíčky cihlový, pohoda... Ale k věci - tohle nejde takhle porovnávat, když každej vyzkoušel jednoho úpravce...Chtělo by to je všechny obejít ať postaví 90ps motor a pak porovnávat4 Jinak tyhle diskuze budou o hovně
12:25:37
08.09.2010
kozel 130 GL
A už se zase perou 3 3 vačka sem tam1

Asi bych byl rád, kdyby mi takle někdo zasíral kartu.......
12:22:10
08.09.2010
Karel.
-> Tuner#2: jaký plky? Nic jsem neřekl, tak se uklidni laskavě3 Pokud ti vadí, že jsem řekl globálně o lidech, že to někteří nechápopou a ty hned reaguješ, tak jseš sebevztahovačnej a už dost, nemíním s tebou nic řešit. řešte si vačky to mě baví víc1
12:19:26
08.09.2010
Dušan
Koukam se na to jako nestranik, ale musim rypnout 1 Ne ze bych z ME neco vlastnil, treba vacku ze, ale co se tyka osobniho jednani a pracovniho zazemi u Cepka tak jsem malem spadl ze zidle. Takovej bordel a jednani ze jsem mu vlastne fuk jsem jeste nevidel. Ale to nerikam ze si tam jeste neco nekoupim. Treba dalsi vacku 5
12:10:47
08.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Karel. 08.09.10 12:00:51: Když nemáš nic konstruktivního, tak si své plky nech pro sebe 4 Děkuji. Navíc nechápu to s tím vztahováním, v diskuzi je to snad jasné koho tím myslíš, nikdo jiný tady proti nevystoupil...



-> Vrba 08.09.10 12:00:39: Tomu už se musím smát... Mimochodem ani Čepek netušil optimální nastavení pro Sedr, to mě lovil z paměti spolu s jeho kolegou, který to měl v Rapidu už tehdy před 4 rokama, tzn. dnes tak před 7 - 8 lety. Taky preferuje Lekr, Webry a nebo vstřikování... K té v suvce na konci by mě zajímalo dle čeho soudíš 3
upraveno 1x, naposled 08.09.2010 12:11:37
12:07:22
08.09.2010
suri
-> Tuner#2: nepotrebujem to ukazovať kto chce prečíta si to ako nezaujatý tam kde som to čítal ja , tiež to je cez troch ľudí informácia čiže tiež to môže byť jpp , ja sa dalej nevyjadrujem , keby som bol taký mladý chuj čo podporuje kopírovanie tak to robím a kopírujem
12:04:04
08.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 08.09.10 11:55:47: Mě stačí cos mě napsal v SZ a tady, že konkurence dokonce chválí Chovance. Tak ukaž kde a kdo, rád to uznám...
upraveno 1x, naposled 08.09.2010 12:04:18
12:00:51
08.09.2010
Karel.
-> Tuner#2: bavil jsem se s čokinem a né s tebou, to že všechno vztahuješ na sebe je tvůj boj, prosím bez komentáře3
12:00:39
08.09.2010
Vrba
-> Tuner#2: Já jen pořád nechápu,kde jsi přišel na to kopírování.Když jsem se ptal Chovance na nastavení karburátoru pro svoji vačku,tak mi řekl,že když ji vyvíjeli,tak to testovali na karburátoru LEKR a že pro sedr mi hodnoty neřekne.Tak proc by si proboha vymýšlel.Spíš bych věřil,že si vymýšlela ta "jedna paní",která ti o tom kopírování říkala.A co jiné nastavení ventilů,úplně jiné časování vaček,...proč to není stejné jako u Tvojí vačky,...pokud kopíruju,tak pořádně,ne?Navíc dle mého názoru Chovancova vačka jede líp 2 6
11:55:47
08.09.2010
suri
-> Tuner#2: Tak už to vidím , zase ma poznáš lepšie ako poznám ja sám seba a vkladáš mi blbiny do úst , prvé dokáž že kto kopíruje koho a potom môžeš obviňovať ľudí , ja radšej nenadávam ani jednej ani druhej strane ak nemám fakty
11:52:41
08.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 08.09.10 11:46:02: Ale Vici koupil hotový motor, až posléze tomu propadl a začal laborovat a zkoušet...



-> suri 08.09.10 11:41:24: To nejsou info ze srazu a to co jsi mě psal v SZ snad ani Čepkovi tlumočit nebudu, nebo by ho kleplo...



NJ vy mladí vyrůstáte v tom, že kopírování je "normální" ale ono to normální opravdu není a je to trestné. Samozřejmě v dnešní době by to musel mít motorář X patentované, aby mohl motoráře Z napadnout za kopírování a bylo by to na dlouhou tahanici po soudech, ale to nic nemění na tom, že to správně není a podpora takového motoráře Z se mě osobně hnusí...
11:50:57
08.09.2010
Čokin
-> Tuner#2: Tak pokud budu brát své zkušenosti tak prosím. Vrba vačka Chovanec - jede perfektně, Ivan - vačka + karburátor od Mucka bez jakýchkoliv problémů jede perfektně.

Chovanec domluva (osbní jednání) + ceny výborné.



Schavy motor 1500 od Muck bez jediného problému jede perfektně.



Bohužel z osobní zkušenosti neznám nikoho kdo by s těmito lidmi byl nespokojen proto nemám důvod je zavrhovat. Tím také ale nezavrhuji Čepka.
11:46:59
08.09.2010
suri
-> Vrba: súhlas !
11:46:02
08.09.2010
Vrba
Pokud už chcete srovnavat,tak srovnávejte Mucka a ME,jen ti to maji jako těžkej bussines.Pokud se už chcete bavit o Chovancovi,tak nezapomínejte,že ten to dělá jako koníček ve svém volném čase a i přesto bych za něj strčil ruku do ohně a je to pro mě Pan Motorář.Pokud někdo něco zbabral s motorem a nevydržel mu,tak bych to nesváděl přímo na nekvalitní díly.Stejně tak by mohl Dušan nadávat na ME,že mu chcipl motor kvůli nekvalitní vaččce a nebo nesprávnému doporučení o nastavení motoru.Pokud koupím jen díly a skládám,je to můj boj.Kdybych koupil hotový odladěný motor,tak potom můžu říct,...ano,ten nebo ten je lepší.
11:41:28
08.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 08.09.10 11:31:48: Hmm a to je dle Tebe rozumné? Podívej se na ABC tuning. Před 5ti lety je na Slovensku dostali, uveřejnili všude na netu + v časopise jaký to je podvod a najednou se zde dočtu, že očipovali Feldu 1,6 a jak to jede o 20km/h lépe do nějakého kopce... Z toho plyne, že i když se něco zveřejní, tak tu informaci ne každý přečte napoprvé a dokonce i po tom masírování do lidí jaký jsou to šmejdi se najdou tací co naletí. Proto opakování je matka moudrosti a kdo i přes to, že zná fakta jde do takové firmy, tak není u mě jen nevědomý člověk, ale totální blb. No a to samé by se dalo přenést sem, jenže tady se raději kydají nesmysly a zkušenosti lidí, kterí s damou věcí přišli do styku se zesměšňují...



-> Karel. 08.09.10 11:32:13: Máš něco konkrétního k tématu?
upraveno 2x, naposled 08.09.2010 11:45:29
11:41:24
08.09.2010
suri
-> Tuner#2: už som ti napísal že nebudem dávať takéto veci do týchto žabomyších vojen . to čo si vy poviete niekde na zraze veci typu jedna pani povedala je to isté ako viem ja
11:37:10
08.09.2010
Karel.
-> Čokin: přesně tak, ale někteří to nechápou doteď4

Tak co čím jedeš na sraz? Fábií? Jsem se vsadil s mladou, že zas budeš mít jinou babu3 4 Už se těším, dlouho jsme nezpívali co?5
Extreme Tyres