skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:07:17
07.10.2010
07.10.2010

Dušan
-> jarda.u1: uz v lete, odchazela postupne a zacinala prokluzovat pod plnym. To ja jen tak co jsem nasek fotky v pc
21:05:46
07.10.2010
07.10.2010

jarda.u1
-> Dušan: na spotrebaku to odnesla spojka?
21:01:53
07.10.2010
07.10.2010

Dušan
-> DuriQ: me se to taky moc lakovat nechce, ale casem neco prijde
13:33:10
01.10.2010
01.10.2010

DuriQ
Dušan: pocuj ja by som na tvojom mieste asi ani to auto nestriekal nehal by ssom ho taketo matne, dnes je to in :)
13:02:41
01.10.2010
01.10.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 01.10.10 12:45:22: Jasný, je to vidět, jak je to překřížený. 

12:45:22
01.10.2010
01.10.2010

Dušan
-> Tuner#2: to je z toho jak to stoji v terenu, jinak je tam min 

12:27:03
01.10.2010
01.10.2010

MOLSO
-> Tuner#2: aj ja by som chcel také




11:44:03
01.10.2010
01.10.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: Pěkný odklony vzadu 

07:57:14
01.10.2010
01.10.2010

Dušan
-> matoo: super, akorat se divam ze me tam kousl nejakej komar
-> minno: spokojeny skodovkar

-> minno: spokojeny skodovkar

07:36:19
01.10.2010
01.10.2010

matoo
06:49:41
01.10.2010
01.10.2010

Dušan
-> Labros: jestli myslis i s celym zadkem tak na to jsem dost opatrnej
. Ikdyz clovek nikdy nevi.

23:15:31
30.09.2010
30.09.2010

Labros
-> Dušan: tak bacha, aby tě ten motor nepředběhnul 

07:13:35
30.09.2010
30.09.2010

Dušan
-> Labros: renovace se pres leto posunula na zimu, ale semo tamo se neco udela. Hlavne motor postupne oziva k plnymu vykonu. Vicemene kdyz nastrojim naplno interier tak s tim muzu jezdit vesele dal 

22:25:34
29.09.2010
29.09.2010

Labros
No moc jsem se toho tady nedozvěděl, kromě toho, že se furt ještě hádáte, ale z posledních fotek to vypadá, že probíhá renovace. Tak já se za půl roku zase kouknu, jak to vypadá 

13:18:41
08.09.2010
08.09.2010

Petkar1
-> Vrba: Máš pravdu, že každej bude investovat podle sebe a těžko někomu vysvětlíš ať dá víc, když to pojede "podobně". Tyhle naše motory jsou všechny v tísicikorunovejch položkách, takže žádnej zázrak a ani nepoznáš na jízdě, kdyby Muck ti sliboval 90ps a měl 88ps a Čepek třeba 92ps.....
-> Nwkt: ne, díky
-> Nwkt: ne, díky

13:00:59
08.09.2010
08.09.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> kozel 130 GL 08.09.10 12:25:37: Já jsem rád, že u karty auta taky může být nějaká diskuze a ne jako např. na TF, kde se všechno maže dle libosti majitele. U mého auta už takových diskuzí bylo... a jsem za to rád, že to tady taky nikdo nemaže. Vždyť to je trapárna mít pod autem jen ty jo máš to pěkný...
12:59:06
08.09.2010
08.09.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 08.09.10 12:34:43: Nikomu nic nevnucuju a to co mám já není to nejlepší když tomu chybí pořádně udělaná hlava a krmím to Sedrem... Co se Čepka týče, tak za mě teda jednání super, prozradil vše na co jsem se ptal a kecali jsme prakticky o všem skoro 2 hodiny. Na to, že to bylo v týdnu kdy by měl dělat a vydělávat a nemá to jen jako hobby jak tady zaznělo si myslím super přístup.
12:36:32
08.09.2010
08.09.2010

suri
-> Vrba: síce som v ME nikdy nebol ale že by sa správali ako ku handre by som nepovedal z odpovedami aj inými vecami som spokojný aj iný