Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

21:51:55
08.12.2010
Dušan
-> R@ZOR: jj vicemene AGU je starsi koncepce, funkcne stejna, ale dalsi jsou uz moderneji vybavene.
21:48:53
08.12.2010
R@ZOR
Je tam toho vic, turbo, vstriky, 1.dil vyfuku, proti AGU el. klapka, 2 cidla klepani, cidlo tlaku turba, variabilni casovani ventilu, jinak zapojeny podtlaky a ovladani bov, atd.. Jinak spojka by mela bejt stejna 220mm je dvouhmotnostni setrvak a 228mm je jednohmotnostni. Pak je jeste 240mm, ale to je pro 6q. Ja mam po chipu spotrebu -0.5L dolu! 4
14:18:25
08.12.2010
jarda.u1
-> Dušan: Diky4
08:09:36
08.12.2010
Dušan
-> jarda.u1: +- stejny, nepocitil jsem zadny zmeny. Krome velkyho rozdilu kdyz sepne turbo 4
07:55:12
08.12.2010
jarda.u1
-> Dušan: Diky za odkaz a zajimave informace4 .Jeste bych se chtel zeptat,jak je tomu se spotrebou po uprave,a jak tomu bylo pred upravou.
07:45:12
08.12.2010
Dušan
-> jarda.u1: 220 mam ja na AGU. Ten tvuj by mel byt na 99% totozny s RS motorem. Je tam uz to vetsi turbo ja v RS a podle me i vstriky. Pak samozrejme mechanika.

www.sportmotor.cz/index3. htm
07:41:10
08.12.2010
jarda.u1
-> Dušan: Ted mas na mysli tech 220 mm u motoru AUM?Nevis,jestli je mezi timto motorem a motorem z RS (AUQ) nejakej rozdil v mechanickejch castech? (Hlava,vacka,pisty,turbo? ...atd.),nebo je tedy uplne stejny co se stavby tyce?
06:49:28
08.12.2010
Dušan
-> jarda.u1: AUM je stejnej motor jako RS a da se cipovat na 154kW 4 Je tam toho jinak vic. Spojka je 220.
00:25:44
08.12.2010
mekky
to vypada zatim moc dobre, osobne bych to smeroval do naprosto seriove podoby.
23:27:53
07.12.2010
jarda.u1
-> Dušan: Autokelly udava prumer spojky bud 220 mm,nebo 228 mm,avsak u obou typu,jak u 110,tak i u 132 kw.Tu 220 mm udavaji do 7/2000 a 228 mm od 8/2000,takze s toho vyplyva,ze RS tech 220 mm ani mit nemohlo.Ja mam kod motoru AUM r.v. 2002,tak si myslim,ze budu mit spojku stejnou jako RS.Ted jsem delal rozvody na obou motorech a byly taky naprosto stejne.Jinak diky za info.
upraveno 1x, naposled 07.12.2010 23:28:25
23:06:53
07.12.2010
Dušan
-> jarda.u1: oproti RS je tam vetsi kroutak cca 330Mn, RS 250. Cena tusim 10000 ve sportmotor, spojka to udrzi a je mensi nez na RS. Protste to jede.

-> Čokin: kdo vi ? 1
23:02:28
07.12.2010
jarda.u1
-> Dušan 10.10.10 10:07:13: muzu se zeptat,kolik stoji tato uprava?Klidne do sz.Jinak ta spojka by to snad mela snest,RS ma 132 kw,to neni zas takovy rozdil, a spojka by mela byt stejna.
22:53:35
07.12.2010
Čokin
-> Dušan: Fůj to jsem se lek, litinová hlava! To mě už nesmí do garáže3
12:34:32
10.10.2010
R@ZOR
Dušan 10.10.10 10:07:13 napsal:

→ R@ZOR: sportmotor, na brzde jsem nebyl ale udavana hodnota

je 136kW/330Nm.


Jj, taky mam chip od nich. Dik za info.
10:07:13
10.10.2010
Dušan
-> R@ZOR: sportmotor, na brzde jsem nebyl ale udavana hodnota je 136kW/330Nm.
22:28:49
09.10.2010
R@ZOR
Dušan 08.10.10 19:26:40 napsal:

→ R@ZOR: to je ze spotrebaka 1.8T+uprava RJ


A kdo ti delal chip a kolik mas koni?
19:26:40
08.10.2010
Dušan
-> R@ZOR: to je ze spotrebaka 1.8T+uprava RJ
18:38:11
08.10.2010
R@ZOR
A co je tam za motor? Ze, ma vic koni, nez by mel mit?
21:11:35
07.10.2010
Dušan
-> jarda.u1: valeo jsem sehnal asi za 3500 1
21:09:54
07.10.2010
jarda.u1
-> Dušan: aha,ja myslel ze ted.Kolik na to vyjde sada spojky?
Extreme Tyres