
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
23:39:35
02.01.2011
02.01.2011

Čokin
-> Star LC20: Vzhledem k tomu, že si stím dává tolik práce tak bych to viděl na návrat k originálu. 100 člené stádo šemíků tam určitě nebude

23:18:31
02.01.2011
02.01.2011

Star LC20
-> Dušan: Jaký je vlastně přesný účel toho motoru .12 co momentálně stavíš? Jenom na STK, nebo návrat k originálu ?
10:55:53
29.12.2010
29.12.2010

stika87 - Maschinenführer
-> Dušan: aha :) dobrej postup. dik za radu ;-)
06:48:52
29.12.2010
29.12.2010

Dušan
-> stika87: uz se vas ptalo vic
. Jezdim to umyvat na wapku a prostredek kupuju primo na miste, bohuzel neni oznacen, ale ja to tipuju na ten carlan. Hodne si s tim pohraje wapka s teplou vodou. To jde kolikrat dolu samo i bez pripravku. Hlavne to delam na 3 etapy. 1. Wapka s chemii, 2. mechanicky ocistit co nejde dolu, 3. opet wapka s chemii. Pokud to nestaci tak stejny kolo a melo by to byt ocisteny. Nekdo chce lest, ale to se musi vetsinou cistit mechanicky.

01:01:25
29.12.2010
29.12.2010

stika87 - Maschinenführer
cau hele dotazek cim si cistil ten blok ? ceka me podobna prace a rad bych aby to nak vypadalo dik moc 

10:05:58
25.12.2010
25.12.2010

Athlonek
-> Dušan: Ve Favoritu jezdíme asi 16 let céčka a Octavie 1.8 T je nepotřebuje.

10:01:40
25.12.2010
25.12.2010

Dušan
-> Athlonek: ja i vic, ale jeste nikdy na 5ti kanalu 

09:57:02
25.12.2010
25.12.2010

Athlonek
-> Dušan: Céčka jezdim už dva roky.

09:54:17
25.12.2010
25.12.2010

Dušan
-> Athlonek: zpivas nebo jsi nemel zdani ze to tak jde udelat 

09:52:16
25.12.2010
25.12.2010

Athlonek
Céčka, sbírá céčka, v tom je ta léčka a já jsem o tom neměl ani zdání?

00:02:40
25.12.2010
25.12.2010

Dušan
nevi nekdo na porovnani jestli jsou ty vahadla dobre sestaveny ? Myslim podlozky atd. Jel jsem podle Andrta a tam je to napsany trosku chaoticky 

06:59:28
21.12.2010
21.12.2010

Dušan
-> palinator: pila podle me reze kde co, toto neni bohuzel jeste 100%
-> minno:
sam si postav 

-> minno:



22:13:52
20.12.2010
20.12.2010

minno
-> Dušan: potom ked ten motor doskladas, tak mi ho daj

21:47:16
20.12.2010
20.12.2010

palinator
Takovou pilu bych si někdy taky v nějakým autě přál.
Jde do oblíbených.

Jde do oblíbených.
22:35:56
15.12.2010
15.12.2010

jarda.u1
-> Dušan: zachvili by byly nedostatkovy i prevodovky na virtu 

22:22:59
15.12.2010
15.12.2010

Dušan
-> jarda.u1: to uz ti taky bylo. uz jsem pro nej malem jel
.

22:04:38
15.12.2010
15.12.2010

jarda.u1
-> Dušan: to uz tam muzes rovnou dat motor ze spotrebaka



21:29:51
15.12.2010
15.12.2010

Dušan
-> jarda.u1: neco takovyho -> Čokin: laka me to, ale znas me. v hlave mi lita neco s 1,5 

19:37:34
15.12.2010
15.12.2010

Čokin
-> Dušan: Co se chystá? Snad né návrat k originálu??
19:22:34
15.12.2010
15.12.2010

jarda.u1
-> Dušan: bude "estékáčkovej" motor?
Když na to tak koukám,tak mě to čeká v červnu...
