
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
16:23:18
08.01.2011
08.01.2011

Dušan
-> MOLSO: 55 je pase 

16:23:04
08.01.2011
08.01.2011

Dušan
-> Star LC20: nikdy jsem nespozoroval zadny rozdil v zatezi 

16:16:34
08.01.2011
08.01.2011

MOLSO
-> Star LC20: duvod je taky ze ekd raz odskusas nejaky 70 - 90 A altik tak tam tu priposranu 55ku nevratis nikdy 

14:50:41
08.01.2011
08.01.2011

Star LC20
-> Dušan: Teď tady čtu, že budeš dávat na ten .12 takovej masáckej altík 70A
Na 1 stranu stavíš ostrou 120ku, a na 2 stranu jí ty koníky zase vemeš takovým dobíjecím obludáriem. Důvod?
Bude světelná rampa?


14:34:03
04.01.2011
04.01.2011

Dušan
-> Karel.: je to skoro on, akorat takovej prima pan odjinud 

14:27:22
04.01.2011
04.01.2011

Dušan
-> Karel.: svody jsem delal ja 

12:16:20
04.01.2011
04.01.2011

Karel.
-> Dušan: on ti zvětšoval is vody? kdo to je? By mě zajímalo?není to ten borec tady u nás na dukelské?

12:12:04
04.01.2011
04.01.2011

Star LC20
-> Dušan: Aha
Tak jsem zvědav na výsledek, pak poreferuj.

12:07:45
04.01.2011
04.01.2011

Dušan
-> Star LC20: tomu bych to nesveril
. Tam jsem nebyl aspon 3 roky. Mam noveho upravce a uvidim zda je zdatny k potrebnym upravam

11:57:01
04.01.2011
04.01.2011

Star LC20
-> Dušan: Že by Pavlíček? Na hlavu dobrá volba 

11:39:48
04.01.2011
04.01.2011

Dušan
-> minno: u nas bolesti nebivaji
. Urcite pak napisu jak to dopadlo. 


09:40:25
04.01.2011
04.01.2011

minno
-> Dušan: keď mladú "bolí hlava"? 
Tak potom daj vedieť referencie, tiež by som si chcel dať spraviť hlavu na bezolovo.

Tak potom daj vedieť referencie, tiež by som si chcel dať spraviť hlavu na bezolovo.
08:14:19
04.01.2011
04.01.2011

Dušan
-> Petr81: to se neboj
, na tomto delam v druhem polocase 


07:52:55
04.01.2011
04.01.2011

Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: Ahoj, ty si s tím zas hraješ víc jak se svoji mladou.
06:48:08
04.01.2011
04.01.2011

Dušan
-> minno: motor je puvodni, spodek byl komplet v pohode az na to ze nesly vytahat vlozky tak pomohlo mirne nasili
. Hlava se jeste dela, ale mela by byt uz tusim i hotova. Reference muzu dat az to bude hotove, ale je to jedna firma v Brne.

23:47:47
03.01.2011
03.01.2011

minno
-> Dušan: krásny motorček :) takže to vlastne robíš ten pôvodný čo v aute bol, hej?
Čítam popis motoru a vidím sedlá na bezolovo. Kto ti to robil, kde?
Piestna sada ostala pôvodná?
Čítam popis motoru a vidím sedlá na bezolovo. Kto ti to robil, kde?
Piestna sada ostala pôvodná?
08:00:18
03.01.2011
03.01.2011

MOLSO
-> Dušan: 

07:27:23
03.01.2011
03.01.2011

Dušan
-> MOLSO: tak normalne 

06:57:47
03.01.2011
03.01.2011

MOLSO
-> Dušan: ty sa s tym fakt hráš panečku 

06:49:18
03.01.2011
03.01.2011

Dušan
-> Star LC20: to ja sam nevim
, jsou dlouhe vecery a tak pracuju aspon na necem co je potreba a kdyz uz to delam tak si s tim hraju. Nerikam ze se nevratim k originalu, ale v tom pripade by to byl predstupen originalni motorizace
. S necim na tu technickou jezdit musim a se zahnojenym motorem co sotva utahne 3.9 prevodovku se i tam nechce. Hlavne me to taky laka jak to pojede. K fabii to bude mit vykonove hodne daleko, ale zase to muze jezdit docela pekne.
-> Čokin: s tim stoclenym stadem by se taky dalo neco udelat. Kdo vi jestli to vubec pojede


-> Čokin: s tim stoclenym stadem by se taky dalo neco udelat. Kdo vi jestli to vubec pojede
