
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
12:37:01
01.06.2013
01.06.2013

Dušan
-> minno: vsak vis ze vozim vzdycky vsechny
. Akorat tito si to muzou zkusit osobne :)

11:00:10
01.06.2013
01.06.2013

minno
-> Dušan: a mňa nepovozíš? Ja som ti držal palce aby si mal ten výkon čo najväčší

19:20:59
31.05.2013
31.05.2013

ŠKODA 120 GLS
136kW
určitě se z toho dá vydolovat víc 


19:08:35
31.05.2013
31.05.2013

Pavel P..
a jéééje... tož se přihlásim teda pokud bude kde

18:47:30
31.05.2013
31.05.2013

Eidy
-> Dušan: To já myslel, že přijedeš ke mě, chjo. 




16:49:36
31.05.2013
31.05.2013

Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: hmm,tak to už hej 

16:38:10
31.05.2013
31.05.2013

vhml
-> Dušan: taakže další cíl je 200k jo? :-D
16:27:35
31.05.2013
31.05.2013

Dušan
-> havlik: ok, o jednoho pozvracenyho vic 

16:24:26
31.05.2013
31.05.2013

havlik
Pavel P..
Já si tipnu 190hp a 225Nm
Já si tipnu 190hp a 225Nm
16:20:12
31.05.2013
31.05.2013

Dušan
Nekteri tipovali vykon motoru tak tu mame nejblizsi a to jest
Darabos 187k 232Nm
Eidy 190k 222Nm
takze kdyz me nekde na sraze potkate tak se hlaste o jizdu :)
Darabos 187k 232Nm
Eidy 190k 222Nm
takze kdyz me nekde na sraze potkate tak se hlaste o jizdu :)
06:16:52
30.05.2013
30.05.2013

Dušan
-> Labros: řešení je vetsi čerpalo. Ovšem jak tu padlo kdo ví co to měří. Motor jezdí jak ma.
01:21:32
30.05.2013
30.05.2013

Labros
-> Eidy: jo, takže měřit za ložiskama by byla blbost.. Ale měřením tlaku teda nerozliší, jestli je chyba v čerpadle nebo v ložiscích.. Čerpadlo nemůže vytvořit vyšší tlak, než jakej ložiska udrží, takže možná má motor prostě moc ložisek nebo moc vůle, anebo teda prostě čerpadlo ani vyšší tlak dát nedokáže.
00:02:14
28.05.2013
28.05.2013

Eidy
-> Labros: za ložiskama to měřit nejde. Olej tam stejká do vany. Nebo myslíš v kanále až za odbočkama? Teoreticky by měl bejt tlak všude stejnej, takže to tlačí málo.
23:41:47
27.05.2013
27.05.2013

Labros
se zeptám trochu blbě, protože už dlouho se v tom nepohybuju, ale měří se tlak před ložiskama nebo za ložiskama? (ve směru proudění od čerpadla) Víš, že kdyby byl nízkej už před ložiskama, tak by bylo jasný, že to málo tlačí, zatímco za ložiskama nevíš, jestli se tlak ztrácí na ložiskách nebo jestli je nízkej už za čerpadlem. Tuším, že se měřák dává místo šroubu na hlavním kanále, ale asi bych se fakt pouštěl na tenkej led..
23:25:56
21.05.2013
21.05.2013

TTomas
-> Dušan: Ty vetsi olejovy kolecka dava do tohodle motoru i Fiedler a tvrdil, ze je to na vostrejsi svezeni nutnost, takze bych do toho urcite sel.
23:20:01
21.05.2013
21.05.2013

palinator
-> Dušan:
Dokud nebliká kontrolka mazání při volnoběhu, je to v cajku.
Dokud nebliká kontrolka mazání při volnoběhu, je to v cajku.

20:55:51
19.05.2013
19.05.2013

Kapřík
minno 14.05.13 21:59:02 napsal:
→ Dušan: Myslím že jediný problém je to, že ten tlak
meriaš :D Aj Kapřík bol spokojný s výkonom motora kým nezmeral kompresné
tlaky
jojo svatá pravda, nic neměřit a jezdit
→ Dušan: Myslím že jediný problém je to, že ten tlak
meriaš :D Aj Kapřík bol spokojný s výkonom motora kým nezmeral kompresné
tlaky





22:15:49
14.05.2013
14.05.2013

Dušan
-> Vrba: vyska kol je tip top presne. Pruzina podlozena 3ma podlozkama
a porad to stejny. Ted uz to vidim proste na starsi kliku s vulema. Zatim se to maze tak neni treba stresu. A nebo je to nekde pridreny.

21:59:02
14.05.2013
14.05.2013

minno
-> Dušan: Myslím že jediný problém je to, že ten tlak meriaš :D Aj Kapřík bol spokojný s výkonom motora kým nezmeral kompresné tlaky

21:41:14
14.05.2013
14.05.2013

Dušan
tak dneska jsem to predelal a nenatlaci to vic jak 4.5 za studena a 3.5 za tepla. Motor jezdi, maze tak co ja vim. Kazdopadne po sezone to rozlozim a vsechno se zkontroluje. Jeste zkusim ten velky filtr. O1 1.8T ma dlouhej tak mrknu jestli maji stejny vnitrky.