Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L

Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...


Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125

Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13

Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm

Motor: Škoda 120L

Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)

vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání

Převodovka: 5Q SP 4,22

Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50


Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?

Videa

více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....

Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě

Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu

Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
Škoda 136GL

zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h

VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

12:37:01
01.06.2013
Dušan
-> minno: vsak vis ze vozim vzdycky vsechny 3 . Akorat tito si to muzou zkusit osobne :)
11:00:10
01.06.2013
minno
-> Dušan: a mňa nepovozíš? Ja som ti držal palce aby si mal ten výkon čo najväčší3
19:20:59
31.05.2013
ŠKODA 120 GLS
136kW 1 určitě se z toho dá vydolovat víc 6
19:08:35
31.05.2013
Pavel P..
a jéééje... tož se přihlásim teda pokud bude kde1
18:47:30
31.05.2013
Eidy
-> Dušan: To já myslel, že přijedeš ke mě, chjo. 10

3 3
16:49:36
31.05.2013
Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: hmm,tak to už hej 9
16:38:10
31.05.2013
vhml
-> Dušan: taakže další cíl je 200k jo? :-D
16:27:35
31.05.2013
Dušan
-> havlik: ok, o jednoho pozvracenyho vic 3
16:24:26
31.05.2013
havlik
Pavel P..

Já si tipnu 190hp a 225Nm
16:20:12
31.05.2013
Dušan
Nekteri tipovali vykon motoru tak tu mame nejblizsi a to jest

Darabos 187k 232Nm
Eidy 190k 222Nm

takze kdyz me nekde na sraze potkate tak se hlaste o jizdu :)
06:16:52
30.05.2013
Dušan
-> Labros: řešení je vetsi čerpalo. Ovšem jak tu padlo kdo ví co to měří. Motor jezdí jak ma.
01:21:32
30.05.2013
Labros
-> Eidy: jo, takže měřit za ložiskama by byla blbost.. Ale měřením tlaku teda nerozliší, jestli je chyba v čerpadle nebo v ložiscích.. Čerpadlo nemůže vytvořit vyšší tlak, než jakej ložiska udrží, takže možná má motor prostě moc ložisek nebo moc vůle, anebo teda prostě čerpadlo ani vyšší tlak dát nedokáže.
00:02:14
28.05.2013
Eidy
-> Labros: za ložiskama to měřit nejde. Olej tam stejká do vany. Nebo myslíš v kanále až za odbočkama? Teoreticky by měl bejt tlak všude stejnej, takže to tlačí málo.
23:41:47
27.05.2013
Labros
se zeptám trochu blbě, protože už dlouho se v tom nepohybuju, ale měří se tlak před ložiskama nebo za ložiskama? (ve směru proudění od čerpadla) Víš, že kdyby byl nízkej už před ložiskama, tak by bylo jasný, že to málo tlačí, zatímco za ložiskama nevíš, jestli se tlak ztrácí na ložiskách nebo jestli je nízkej už za čerpadlem. Tuším, že se měřák dává místo šroubu na hlavním kanále, ale asi bych se fakt pouštěl na tenkej led..
23:25:56
21.05.2013
TTomas
-> Dušan: Ty vetsi olejovy kolecka dava do tohodle motoru i Fiedler a tvrdil, ze je to na vostrejsi svezeni nutnost, takze bych do toho urcite sel.
23:20:01
21.05.2013
palinator
-> Dušan:
Dokud nebliká kontrolka mazání při volnoběhu, je to v cajku. 47
20:55:51
19.05.2013
Kapřík
minno 14.05.13 21:59:02 napsal:
→ Dušan: Myslím že jediný problém je to, že ten tlak
meriaš :D Aj Kapřík bol spokojný s výkonom motora kým nezmeral kompresné
tlaky3
3 3 3 jojo svatá pravda, nic neměřit a jezdit1
22:15:49
14.05.2013
Dušan
-> Vrba: vyska kol je tip top presne. Pruzina podlozena 3ma podlozkama 3 a porad to stejny. Ted uz to vidim proste na starsi kliku s vulema. Zatim se to maze tak neni treba stresu. A nebo je to nekde pridreny.
21:59:02
14.05.2013
minno
-> Dušan: Myslím že jediný problém je to, že ten tlak meriaš :D Aj Kapřík bol spokojný s výkonom motora kým nezmeral kompresné tlaky3
21:41:14
14.05.2013
Dušan
tak dneska jsem to predelal a nenatlaci to vic jak 4.5 za studena a 3.5 za tepla. Motor jezdi, maze tak co ja vim. Kazdopadne po sezone to rozlozim a vsechno se zkontroluje. Jeste zkusim ten velky filtr. O1 1.8T ma dlouhej tak mrknu jestli maji stejny vnitrky.
Extreme Tyres